יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

פוסט אחרון לשנת תשע"ו

זהו, הגענו לסוף השנה העברית. ורוחות של סתיו מנשבות כבר. הבקרים טיפה יותר קרירים. ביום עדיין חם מאוד אבל החנויות מלאות כבר בקולקציות מעבר ובגדים יותר סתוויים.

החלטתי לסיים את השנה עם שלושה לוקים קלילים ועם טיפה סתוויות באוויר.
הראשון בחרתי בשמלה מהקולקציה הנוכחית של "עונות" יש אותה בגוון כחול אני בחרתי בגוון האפור יותר. הכתפיים שלה שמוטות, אפשר למראה ערב ממש לחשוף כתפיים למראה היומיומי לבשתי יותר סגור. הוספתי שרשרת מהקולקציה החדשה של "איתן" שכמה אנשים אמרו שהיא ממש בנויה בשביל השמלה. ותיק חדש מתנה מאחותי שהביאה לי אותו מאנגליה.

הנה לשיפוטכם...

שמלה: עונות שרשרת: איתן, נעליים: לאפייט תיק: מאנגליה
המראה השני שבחרתי הוא של חולצה אפרפרה ברקמה אתנית שמאוד אפנתית כעת גם כן של עונות מעל מכנסיים בצבע בורדו ויצא מראה לעונת המעבר לגמרי ובניחוח סתווי.

חולצה: עונות, מכנסיים: נעמי פלוס, נעליים דניאלה להבי


עגילים: איתן
המראה האחרון הוא דווקא מלפני כמה שבועות, מאוד אהבתי את הרכות של וורוד בחולצה עם הג'ינס והתכשיט האדום של שלי דהרי

חולצה: H&M (קולקציה מלפני שנתיים), ג'ינס: עונות (ישן), תכשיטים: שלי דהרי
מקווה שאהבתם את הלוקים. אשמח לשמוע הערות והארות. מזכירה לכם שיש אפשרות להשאיר בבלוג הודעות גם דרך הפייסבוק. מי שמסתכל בנייד, לעבור לגרסת אינטרנט ואז יש את האפשרות של להגיב עם הפייסבוק.
מי שרוצה לעקוב אחרי באינסטגרם: AnettDk

חג שמחה לכולם ושנה טובה ורק בריאות, אושר ונחת לכולם.


יום שבת, 17 בספטמבר 2016

על שילובי שרשראות...

בוקר טוב ושבוע טוב, הפעם הפוסט הזה "הוזמן" ע"י קוראת אחת שרצתה לדעת איך אני משלבת שרשראות על רקע של חולצה/שמלה עם הדפסים, לא רקע חלק.

אז התלבשתי במהלך השבוע בחולצות עם הדפסים.והוספתי להן שרשראות למיניהן.
הנה 2 דוגמאות לפניכם.

הראשונה חולצה בגזרה אסימטרית מודפסת של אריסטו שמט שפתח הצוואר הרחב שלה אפשר שילוב של שרשרת קרובה לצוואר, אבל לא קרובה מידי (כדי שלא תחנוק, וגם בגלל שנשים מלאות לא נחנו, ברובן, בצוואר ברבורי). הצבעים אמנם לא יצאו מדויק בתמונה אבל מדובר בגוונים כחולים כהים גם בחולצה וגם במכנסיים. אתייחס דקה למכנסיים. האורך שלהן הוא שלושה רבעים שב"דכ לא מומלץ לנשים כי הוא מקצר, מנמיך, משמין תמחקו או תוסיפו מה שנראה לכן מהרשימה.
אבל אם יש לכן קרסוליים דקות זה יכול להחמיא בתנאי שהחלק העליון לא גדול מידי ויוצר פרופורציונליות. בעיני הלוק הזה יצר אותן. לשיפוטכן.

חולצה: אריסטו שמט, מכסניים: עונות, שרשרת: לה פלקה לוקה, נעליים: דניאלה להבי

מראה נוסף הוא של שמלה מודפסת כולה שחור/לבן. כבר הזכרתי בעבר שכאשר אתן לובשות שחור/לבן כל צבע שתוסיפו יקפיץ לכן את הלוק.
אז הפעם בחרתי שרשרת מהקולקציה החדשה של "איתן תכשיטים" בגוונים אדומים עם קצת זהב ולדעתי המראה יצא מאוד מרשים שיכול ללוות אתכן מהבוקר ועד ארוע אחה"צ או פגישה במסעדה לעת ערב עם חברים.

שמלה: אסוס, שרשרת ועגילים: איתן 




הלוק האחרון משלב צבעים, הדפסים ושרשרת לא גדולה מידי שמשתלבת בלוק.
מכנסיים בגוון זית, ואל תשכחו שזית הוא אחד הצבעים הניטרליים (כמו שחור/לבן/בורדו/בז') וקל מאוד לשלב אתו צבעים שונים. הפעם הוספתי לו חולצה ישנה מ"אוונס" אנגליה, מודפסת, ווסט ג'ינס, השרשרת, העגילים והטבעת לכולם יש אבן טורקיז כמו באחד הגוונים של ההדפס בחולצה. ותשימו לב כיצד זה יפה משתלב ויוצר הרמוניה. תמיד ניתן לקחת את אחד הצבעים שיש בהדפס של החולצה וללכת על חצאית/מכנסיים/תכשיטים באותו הגוון. שימו לב לנעליים המוזהבות שגם כן משתלבות בכל האאוטפיט ומקפיצות אותו.

מכנסיים ווסט: עונות: חולצה אוונס (ישנה), שרשרת: סטודיו 27 בירושלים, עגילים: Asnat, טבעת: איתן, נעליים: קלארקס
אז זהו...מקווה שקיבלתן טיפים כיצד לשלב עם הדפסים שרשראות ואלו..אשמח לשמוע רשמים, ואשמח גם אם תשתפו את הפוסט והדף של הבלוג בפייסבוק.
שבוע מבורך ושקט לכולנו.


יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

צבעים חזקים

שלום לכם קוראים נאמנים והפעם אשתף אתכם באאוטפיטים עם צבעים חזקים.
בזמן האחרון אני כל הזמן מחפשת ללבוש חולצות בלי קשקושים, בצבע אחד בשביל שאפשר יהיה לשלב על הרקע של צבע תכשיט דומיננטי שיוסיף לכל המראה.
הפעם הלכתי על גוונים חזקים.
והראשון הוא צבע שאני מאוד אוהבת ולא תמיד אפנתי ולכן קשה למצוא אותו. זה צבע כתום אפרסקי שיש ממנו בשפע כרגע בחנויות שונות. החולצה שלי היא מ"עונות".המכנסיים מודפסים בשחור ולבן ואם אתן זוכרות שחור ולבן הכי הולך על כל צבע שתוסיפו.

חולצה: עונות, מכנסיים - ען-דן (ישנות) סנדלים: פליי פוט, תיק: דניאלה להבי
שרשרת: איתן
הלוק השני הוא של צבע אחר שממש נדיר למצוא אותו ולכן כאשר היינו בטיול בירכא ונכנסתי ל"קרייזי ליין" החולצה הירוקה הזאת קרצה לי הישר. היופי שלה שכל הצג האחורי הוא פליסה ומקדימה היא ויסקוזה חלקה ונעימה ביותר לימים חמים אלה.

חולצה: קרייזי ליין, חצאית: נעמי פלוס, נעליים: אוריג'ינלס, תיק: דניאלה להבי
לוק אחרון שבחרתי לחלוק הוא בגוונים רכים. החולצה והעליונית מהמכירות של סיגלית וונש שמביאה אופנה מניו יורק כל שלושה חדשים לארץ ועושה מכירות פרטיות בביתה. מאוד ממליצה לכל מי שחובבת אופנה וסגנון ייחודי שתקפוץ לראות. המכירה הקרובה בסופ"ש הקרוב.
החולצה בצבע ניוד ומבריקה טיפה יכולה בשקט להתאים גם למראה ערב עם חצאית אלגנטית אני בחרתי לשלב אותה עם מכנסיים צמודים של "נומה" בהדפס רגוע וקטנטן.

חולצה ועליונית: סיגלית וונש, מכנסיים: נומה, נעליים: דניאלה להבי, שרשרת: איתן

מקווה שאהבתן/ם אשמח לשמוע הארות והערות. וגם שיתופים של דף הבלוג באים בחשבון-:))) שיהיה לכולנו ספטמבר שקט ורגוע.