יום חמישי, 23 בפברואר 2017

מתחדשים בזול

שלום לכם,

היום אני רוצה לדבר על תופעת ה"אאוטלטים" של חנויות אפנה.
הרבה פעמים אנחנו מאוד רוצות להתחדש בפריטים חדשים אבל ממש ממש לא בא לנו להוציא עוד 150 ש"ח על חולצה או 200 ש"ח ומעלה על שמלה ברשתות במקרה הטוב. בשביל זה אפשר לשים את פעמינו לאאוטלטים של חנויות שאנחנו רגילות לקנות בהן.
יש גם קניונים ממש בנויים עם חנויות עודפים כמו בהרצליה פיתוח קניון העודפים. או חנויות גדולות של עודפים בבילו סנטר על יד רחובות, במיוחד חנות "הפקטורי" שהיא בעיקר גם עדן לגברים, לנעלי התעמלות לנשים וגברים, בגדי ילדים ואפילו בגדי מותגים של נשים ואביזרי אפנה.

לנו בנות של פלאס סייז מאוד קורצות חנויות האאוטלט של "עונות". יש את האאוטלט הענקי של עונות ברחוב לישנסקי בראשל"צ ויש בירושלים חנות קומתיים בתלפיות.
אז השבוע אני ביקרתי במס הכנסה ברמלה בקניון הממשלה ושם יש חנות אאוטלט של עונות שהיא לדעתי אאוטלט של האאוטלט. כל החנות ב 20 ש"ח לפריט, ואם קונים 4 פריטים משלמים 59.90 ש"ח. ויש קיר אחד שהכול ב 10 שקלים.
אז נכון שהחנות יותר דומה לבזאר אבל אם מחפשים היטב ניתן למצוא פריטים חביבים ביותר וטרנדיים.

אז הנה לכם תמונה 2 אאוטפיטים שבניתי סביב חולצות מהאאוטלט הזה שכל אחת עלתה 20 ש"ח.

אז יש כאן חולצת ויסקוזה בגוון אפור מאוד אפנתי, עם רשת בכתפיים, שילבתי אותה עם ג'ינס ישן מלפני 3 עונות של עונות, ג'קט של צילה - תפור עליך, מבריק מוכסף ונעליים מוכספות טרנדיות מ"אסוס". שרשרת של "איתן".
מה דעתכן? החולצה יכולה ללוות אותנו בימי חורף חמימים ולאורך כל האביב בשקט עד סוף מאי.




לוק נוסף שנבנה סביב חולצה שקניתי ב 20 ש"ח באאוטלט הזה ברמלה. חולצה משובצת טרנד שרץ כבר 2 עונות לפחות ובינתיים לא עוזב אותנו. חולצה בגוונים ירקרקים שהתאמתי לה ג'ינס עם קרעים, מגפוני בוקרים ותכשיטים תואמים. בעלי שאל אותי באותו הבוקר אם אני הולכת לעבוד בחווה!!!

ג'ינס: בורדו, חולצה: עונות אאוטלט, מגפונים: פאולה


 ואיך הליפסטיק??? זה Essence ב 13 ש"ח!!

מקווה שאהבתם!

נשיקות עד הפעם הבאה ושבת שלום!



יום חמישי, 16 בפברואר 2017

קצת על קוסמטיקה וסריגים.

שלום לכם, 
שבוע גשום עבר עלינו וקר מאוד בימים האלה אני אוהבת ללבוש סריגים אפילו שבעבודה מחממים מאוד. ברגע שיוצאים למסדרון והחוצה נהיה קפוא לגמרי.
השבוע גם בהמלצת בלוגרית אופנה וסטייל זהר וסילוויצקי גיליתי מוצרי איפור של Essence על מדפי הסופר פארם.
בקניית 2 לקים ו 2 שפתונים קיבלתי עודף מכובד של כמעט 10 ש"ח מ50 ש"ח...ולהפתעתי הרבה גם נוכחתי לדעת שהם איכותיים ויפים. וביום אחר השבוע החלטתי להיכנס לSacara וראיתי שיש שם גם כן מוצרי איפור וטיפוח ממש זולים.
הכי התרשמתי מפריימר ב 40 ש"ח לכל סוגי העור. עפי השימוש כבר 3 ימים אני מאוד מרוצה מהמריחה והלחות של המוצר (ואני מזכירה לכם שאני כבר לא בת 20).





בקיצור, מה שאני רוצה להגיד שלא תמיד המוצרים שעולים עשרות ומאות שקלים באמת יותר טובים ויעילים. אפשר גם בזול ולא פחות טוב.

מאוד חשוב לי לציין שלא מספיק ללבוש בגדים יפים או שהארון שלך יהיה מפוצץ וכל שבוע תעשי שופינג במאות שקלים של לבוש והנעלה. חשוב מאוד להשקיע גם במראה החיצוני, בטיפוח היומיומי של עור הפנים והגוף. הפנים הם הכרטיס ביקור שלך לא פחות מהבגדים. הכל מכלול אחד. ולצערי אני הרבה פעמים נתקלת בנשים שמשקיעות בבגדים ואפילו בבישום מאוד יקר ומזניחות את עור הפנים, והידיים והציפורניים.
אחד הטיפים החשובים לדעתי לנשים שעברו את ה 30 וה40 לחייהן זה ניקוי יסודי של העור בוקר וערב והורדת איפור אף פעם אל תלכי לישון על איפור על עינייך ועורך. העור צריך לנשום ולהיות מוזן בקרם שמתאים לך בלילה.

וקצת בגדים...

חולצת סריג: אלמביקה (ישן)ף מכנסיים: עונות, שרשרת: דפנה מאור בלסקי, עגילים: סיגל קצת אחרת

סריג נוסף במעמקי הארון בצבע פוקסיה של עונות. בעצם שמלת סריג כיף לא נורמלי ללבוש אותה ונוח ומחמם. כמובן שבחוץ שמים מעיל אבל בפנים תענוג.

שמלה וגרביונים: עונות (ישן) , מגפונים: אסוס, שרשרת: איתן
ואאוטפיט אחרון להיום והוא מהיום לדעתי ממש מוצלח ואני מרגישה בו מאוד נוח. חצאית דמוי עור (מאוד אופנתי כיום) מעונות עם סריג מלפני כשנתיים ממארקס אנד ספנסר באנגליה. גם השרשרת מאנגליה מכל בו אופנה יוקרתי בשם Fenwick, אבל במכירת סוף עונה עלתה לי 10 פאונד שזה היה בערך אז פחות מ 60 ש"ח.
הצמיד והעגילים של סיגלית וונש. ונעלים : בינגו.



מקווה שאהבתם את הפוסט השבועי, מאחלת לכולכם סופ"ש פחות קר ונעים....

יום חמישי, 9 בפברואר 2017

הגיגים וניגודים

שלום לכם קוראים יקרים,
ימים לא פשוטים עוברים עלי בגזרה המשפחתית, הרבה התרוצצויות בין בתי חולים, בתי ספר וכד'..אנשים מבחוץ שלא מכירים אותי מקרוב רואים אישה מאופרת ולבושה היטב..לעתים מחייכת (לא אוהבת לחייך בתמונות) אבל מקרינה משהו אסתטי, נינוח וללא דאגות. אף אחד לא יודע באמת איזה סערות פנימיות יש לי. החכמה זה להחזיק ולא להתפרק.
יש לי ידיד שאומר לי, מי שמסתכל עליך חושב שהחיים תותים...אז זהו שלא.
אתמול קיבלתי מחמאה לא צפויה מילדה בת 13-14 שיש לה חשבון אינסטגרם פעיל מאוד, פגשתי אותה בבחינה של הבן שלי בקונסרבטוריון בכינור. הילדה גם מנגנת בכינור וגם זמרת ואשיית אופנה לנוער. הילדה אומרת לי: אני ואימא עוקבות אחרי הבלוג שלך באינטרנט, ואני ממש אוהבת איך את מראה אופציות לבוש אפנתיות לא רק למידות קטנות. זה היה חמוד ואמיתי ומהלב.

אז אחרי הקדמה כזאת, רוצה להראות לכם כמה אאוטפיטים מהשבוע האחרון.
הראשון שאני מאוד מאוד אוהבת משלב אלגנטי עם משהו בועט. המכנסיים האלה של "עונות" הן במבצע של 99 ש"ח כרגע, הן בדוגמא ובסגנון צבאי, אני מאוד ממליצה לקחת מידה פחות כי הן מאוד אלסטיות וישר אצטרך הצרה שלהן אחרי לבישה אחת. כניגוד למכנסיים הצבאיות לבשתי ג'קט מחויט ואלגנטי שהבאתי מאנגליה בצבע קונטרה חזק והוספתי לו צעיף גולגלות. אז התוצאה מאוד טרנדית מחד ומאידך מספיק אלגנטית לעבודה במקום עבודה מכובד.

ג'קט: Windsmor, צעיף: סיגלית וונש, תכשיטים: איתן


מכנסיים: עונות, נעליים: מקס מורטי (ישנות מאוד)


מראה נוסף מלא פריטים וצבעים שאני מאוד מתחברת אליו הוא של חצאית עם הדפס עלים כחולה שמתאימה לחורף ולקיץ ועליה חולצה בגוון חציל שמאוד מחמיא לשיער בלונדיני (עוד נחזור לזה) עם גוונים משלימים בצעיף ובנעליים.

חצאית: נעמי פלוס, חולצה: יד שנייה מהחלפות, צעיף: גרמניה: שרשרת: רוני עוזיאל, ג'קט ונעליים : אסוס
והלוק האחרון שארצה לחלוק עמכם הפעם זה לוק ירקרק שהתאמתי לצבע שיער שיצא לי בטעות...ולמה טעות כי כבר שבועיים אני מחפשת על מדפי הפארם ורשתות השיווק את סידרת הצבעים שלי של loreal excellence creme supreme צבעים של בלונד, מספר 1-3 ופשוט אין עם לוגו בכחול. אז קניתי משהו שנראה קרוב מלוריאל 9.32 לפחות עפי תמונות וזה הפך אותי לג'ינג'ית...מילא נסבול מספר שבועות ואלך לספר לתקן את זה.
ומכיוון שאני יודעת שירוק הולם ג'ינג'יות אז עפתי על זה.

חולצה ומכנסיים: עונות, עליונית: מאיזה מעצבת בדוכן ב"תחנה" בירושלים, שרשרת: H&M, נעליים: פליי פוט ותיק: דניאלה להבי

מקווה שאהבתם...אשמח לשמוע ממכם כאן, בפייסבוק:https://www.facebook.com/Hamlatzotktanot/
באינסטגרם: Anettdk7  או במייל...נשיקות.