יום חמישי, 16 בפברואר 2017

קצת על קוסמטיקה וסריגים.

שלום לכם, 
שבוע גשום עבר עלינו וקר מאוד בימים האלה אני אוהבת ללבוש סריגים אפילו שבעבודה מחממים מאוד. ברגע שיוצאים למסדרון והחוצה נהיה קפוא לגמרי.
השבוע גם בהמלצת בלוגרית אופנה וסטייל זהר וסילוויצקי גיליתי מוצרי איפור של Essence על מדפי הסופר פארם.
בקניית 2 לקים ו 2 שפתונים קיבלתי עודף מכובד של כמעט 10 ש"ח מ50 ש"ח...ולהפתעתי הרבה גם נוכחתי לדעת שהם איכותיים ויפים. וביום אחר השבוע החלטתי להיכנס לSacara וראיתי שיש שם גם כן מוצרי איפור וטיפוח ממש זולים.
הכי התרשמתי מפריימר ב 40 ש"ח לכל סוגי העור. עפי השימוש כבר 3 ימים אני מאוד מרוצה מהמריחה והלחות של המוצר (ואני מזכירה לכם שאני כבר לא בת 20).





בקיצור, מה שאני רוצה להגיד שלא תמיד המוצרים שעולים עשרות ומאות שקלים באמת יותר טובים ויעילים. אפשר גם בזול ולא פחות טוב.

מאוד חשוב לי לציין שלא מספיק ללבוש בגדים יפים או שהארון שלך יהיה מפוצץ וכל שבוע תעשי שופינג במאות שקלים של לבוש והנעלה. חשוב מאוד להשקיע גם במראה החיצוני, בטיפוח היומיומי של עור הפנים והגוף. הפנים הם הכרטיס ביקור שלך לא פחות מהבגדים. הכל מכלול אחד. ולצערי אני הרבה פעמים נתקלת בנשים שמשקיעות בבגדים ואפילו בבישום מאוד יקר ומזניחות את עור הפנים, והידיים והציפורניים.
אחד הטיפים החשובים לדעתי לנשים שעברו את ה 30 וה40 לחייהן זה ניקוי יסודי של העור בוקר וערב והורדת איפור אף פעם אל תלכי לישון על איפור על עינייך ועורך. העור צריך לנשום ולהיות מוזן בקרם שמתאים לך בלילה.

וקצת בגדים...

חולצת סריג: אלמביקה (ישן)ף מכנסיים: עונות, שרשרת: דפנה מאור בלסקי, עגילים: סיגל קצת אחרת

סריג נוסף במעמקי הארון בצבע פוקסיה של עונות. בעצם שמלת סריג כיף לא נורמלי ללבוש אותה ונוח ומחמם. כמובן שבחוץ שמים מעיל אבל בפנים תענוג.

שמלה וגרביונים: עונות (ישן) , מגפונים: אסוס, שרשרת: איתן
ואאוטפיט אחרון להיום והוא מהיום לדעתי ממש מוצלח ואני מרגישה בו מאוד נוח. חצאית דמוי עור (מאוד אופנתי כיום) מעונות עם סריג מלפני כשנתיים ממארקס אנד ספנסר באנגליה. גם השרשרת מאנגליה מכל בו אופנה יוקרתי בשם Fenwick, אבל במכירת סוף עונה עלתה לי 10 פאונד שזה היה בערך אז פחות מ 60 ש"ח.
הצמיד והעגילים של סיגלית וונש. ונעלים : בינגו.



מקווה שאהבתם את הפוסט השבועי, מאחלת לכולכם סופ"ש פחות קר ונעים....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה