יום חמישי, 30 במרץ 2017

טרנדים אביביים

שלום לכם,
מתקרבים לסופ"ש והאביב כבר ממש בפתח.
מדורי האפנה מציפים אותנו בטרנדים המחכים לנו באביב וקיץ הקרובים. אני תמיד טוענת שאפשר וניתן לשלב טרנד בלבוש שלנו בתנאי שזה יחמיא ויהיה פרקטי, בכ"ז טרנדים זה יכול להיות דבר בעייתי במיוחד אם את לא בת 18 ולא מידה 34.
בחרתי בפוסט הפעם 3 טרנדים ולפיהם התלבשתי השבוע.

הראשון היה חולצת פסים, מאוד אפנתי חולצת פסים בסגנון גברי ורצוי כחולה או פסים כחולים, אבל יש גם בגוונים אחרים. שלי מפוספסת בשחור/לבן ורכשתי אותה ב H&M בגרושים. הדבר הכי מעניין שלפני 25 שנה הייתה לי כמעט אותה אחת של דורין פרנקפורט וזרקתי אותה אחרי לבשו של כמה עונות, מה שאומר שאנחנו חוזרים בטרנדים גם כמה עשורים אחורה.
טרנד נוסף ששילבתי בלוק הנוכחי הוא שימוש בצבע הורוד על גווניו. הוספתי אותו בנגיעות קטנות שלא ישתלט אלא ייתן רק נופך. אני לא אוהבת עומס צבעים והטרנד שמשלב בין ורוד לאדום לא בטוח שנועד בשבילי. הוספתי ג'קט קטן
 "בומבר" שמתאים ללוק הכללי.




חולצה: H&M, נעליים: אסוס, ג'ינס: עונות (ישן)

ג'קט בומבר: מארקס אנד ספנסר (ישן), שרשרת: Daphna Maor Belsky

לוק שני שבחרתי לחלוק עמכם מתייחס בעיקר לטרנד הצעיפים והמטפחות על הראש, וזה לא רק לדתיות. השיער שלי מאוד חלק ולכן מטפחת יותר משעה על הראש אין מצב זה פשוט יחליק כל קשר שאעשה. אבל בכ"ז עשיתי והתקבל לי לוק בהשראת שנות ה-20 של המאה ה-20, בעיקר בגלל השילוב בין השמלה למטפחת.
שמלה: עונות, ג'קט: ען-דן (ישן נושן), שרשרת: Daphna Maor Belsky, מגפונים: דניאלה להבי (ישנים)
הלוק שבו אני סוגרת את שבוע הטרנדים שלי הוא של שמלת טריקו ארוכה בצבע אפור שניתן לאבזר אותה איך שרוצים. שמלות טריקו מאוד אפנתיות באביב-קיץ ופותרות בעיות של "לא יודעת מה ללבוש אז לבשתי מה שהכי נוח".
השמלה שלי מ"אסוס" והיא עולה גרושים, יש לה פתח בצד, ומפתח צוואר מעניין והיה לי ממש כיף לאבזר אותה והוספתי לה ג'קט ישן של אסוס מג'ינס כי היה קצת קריר. שימו לב לאיפור החמוד (לדעתי)

שמלה: אסוס, שרשרת: שלי דהרי, נעליים: בינגו


ג'קט: אסוס (ישן)
אני מקווה שאהבתם את השילובים ואת הרעיונות...אפשר תמיד לדבר איתי על אופנה ולמצוא אותי בפייסבוק גם בניהול פורום אופנה מלאה שאני מזמינה את כל הנשים מעל מידה 42 להצטרף לשם.
סוף שבוע נעים ואביב שמח!


יום חמישי, 23 במרץ 2017

פריטים ותיקים בשילובים חדשים

שלום לכם ואנחנו מתקרבים לסופ"ש, האביב בפתח והחנויות כבר מלאות בסחורה אביבית מרעננת.
אבל לפני שתרוצו להתחדש (והרי כולנו בסופו של דבר אפילו אם בקטנה נעשה את זה) תנברו בארון ואולי תמצאו פריטים שיכולים בהחלט לשרת אתכן בעונת המעבר הזאת. הבקרים והלילות קרים וביום כבר חמים. מראה שכבות הולך שאפשר להתקלף ולהתלבש בחזרה עפי הצורך.

בלוק הראשון שבחרתי, שילבתי הדפסי נקודות, חולצת כותנה טריקו אפורה (אוי כמה יש לי חולשה לאפור) עם נקודות קטנות בשחור ועליה הלבשתי צעיף צבעוני עם צבעי פסטל אפנתיים ונקודות גדולות. תדעו לכן שהדפסים עובדים בשילוב גדלים שוני ביחד. כי אם תערבבו הדפסים גדולים עם גדולים ייצא לכם שעטנז ועומס פריטים.

חולצה: H&M, מכנסיים: נעמי פלוס, צעיף: גר'י וובר, שרשרת (גרמניה ישנה), נעליים מקס מורטי
ג'קט: אלונה מירון
אאוטפיט נוסף מהשבוע היה שילוב של עליונית זמש בגוונים של ורוד פודרה עם שמלה ותיקה של ענבל ממרן (האני בי)
העליונית מוסיפה אורך למראה ומחמיאה מאוד לגוף. שיטה מצוינת בשביל לעשות את הגוף ארוך וצר יותר. למראה יום יומי הייתי עם נעליים בסגנון אוקספורד נוחות, את המראה אפשר בשקט גם בערב עם נעלי עקב. ותיק קלאץ'.
שיטה טובה למי שצריכה בערב לצאת לאנשהו להחזיק זוג נעליים ותיק ערב בצד באוטו.

שמלה: האני בי, עליונית: גרמניה, נעליים בינגו, שרשרת ישנה מקסטרו


לוק אחרון היה גם כן עם הדפס נקודות די דומיננטי אז נתתי לו במה לבד בלי שילובים נוספים רק רגע תואם.

חולצה ומכנסיים: עונות, פנינים: מתנה

סריג: גולף (ישן)
אז מקווה שאהבתם את הלוקים ויש לכם רעיונות ללבוש ושילובים. כל מה שתרצו לשאול ולהתייעץ אני כאן בשבילכם. במייל, באינסטגרם Anettdk7 ובפייסבוק.
שבת שלום וכל טוב לבינתיים

יום חמישי, 16 במרץ 2017

קצת הגיגים והרבה אופנה

שלום לכם,
השבוע אני מאוד רוצה להתייחס גם לעניין של התכנית שעלתה בערוץ 1- הפוליטיקה של השומן, תכנית ב3 פרקים על חיי נשים שמנות בחברה הישראלית. השבוע גם נערכה במסגרת שבוע האופנה הישראלי תצוגת אופנה של המותג ANNA שהציגה על המסלול את הקולקציה של החנות שלה על מגוון רחב של מידות נשים עד מידה 50, וזה כמובן תקדים בשבוע האופנה הישראלי, כי צעדו על המסלול נשים במידות באמת גדולות, רק לא לשכוח שמדובר כאן לא במעצבת אלא יבואנית של אופנה. כי רוב המציגים האחרים היו מעצבי אופנה וחברות אופנה ואת מלבושיהם הציגו דוגמניות במידות "הסטנדרטיות" של דוגמניות רזות.
אני אחזור לעניין של התכנית מערוץ 1, לאחר צפיה בפרק הראשון של "הפוליטיקה של השומן" נעשיתי די עצובה, כי הנשים שהוצגו שם היו (אמנם חלקם מצליחות בתחומם) אבל די עצובות, לא ראיתי שם נשים עם זוגיות, השלמה מלאה עם עצמן (אחת היתה בדרך לניתוח קיצור קיבה כלשהו), ההרגשה שיצאה לי מהתכנית לפחות עפי הפרק הראשון שנשים שמנות הן לא נשים מאושרות וכל הזמן מונעות ע"י איך שהחברה מקבלת אותן ואיך הן מציגות את עצמן. חרה לי מאוד שלא לקחו דוגמה של משהיא שזה אף פעם לא ממש הציק לה אלא היה חלק ממנה.
וכאן אני מגיעה לעצמי, בתיכון הייתי סביב המידה 42-44 וזה היה יחסית סטנדרטי. בצבא ירדתי לסביבות 38-40, אבל אחרי הצבא בעקבות בלוטת התריס שכנראה נפגעה לקראת סוף השירות שלי התחלתי להשמין למידות הרבה יותר גדולות. אבל לא נתתי לחברה/למשפחה לדכא אותי. האמת שאף פעם לא שמעתי הערות נבזיות כלפי בגלל השומן, אין לי מושג למה. אף פעם גם לא נתקלתי שלא קיבלו אותי לעבודה אלא מועמדת רזה יותר (כנראה הכישורים שלי היו מספיק טובים) אני חושבת שליהפך תמיד שידרתי סולידיות, והייתי מספיק מטופחת בכל מידה וייצוגית. העבודה היומיומית שלי עם קהל והמחמאות שאני מקבלת מהסטודנטים שסביבי על המראה נעימות ובהחלט תורמות לאגו.
אחותי הגדירה את זה בביקורה בארץ: "יש לך מוח של מידה 12 במידה 24" אני מאוד התחברתי למשפט הזה כי ככה אני מרגישה. ועוד משהו שאני חייבת להגיד, שלהיות "בודי פוזיטיב" זה לא בדיוק הולך בד בבד עם הבנת האפנה ובכלל עם אופנה. ואת זה ראיתי שכתבה היום בלוגרית חכמה שמבינה אופנה היטב. ולכן בקבוצת האופנה שאני מנהלת "פורום אופנה מלאה" אני מנסה להניע אותה לכיוון של יותר אופנה למידה גדולה ופחות לפסיכולוגיה שמסביב.  מקווה שהצלחתי להעביר את המסרים שלי בצורה ברורה ולא פוגענית כלפי אף אחד.
והשבוע התלבשתי בסימן הדגשת הרגליים שהרבה בנות כל הזמן רוצות שאחשוף אותן יותר.

הלוק הראשון הוא של שמלה שחורה של המעצבת הצעירה לירון הורביץ למותג"Onchig", שמלה מבד טפט בחלקה מאוד נוחה ומאד "וואו".

שמלה: onchig, טייץ: אינטימה (ישן), תיק: fiorelli, נעליים: עלי אקספרס, שרשרת: שלי דהרי
שימו 💗 שהנעליים החרדליות שוברות את הרצף השחרחר של הלוק הכללי. והשרשרת עם הנגיעות המוזהבות גם כן עושה את העבודה היטב.



לוק נוסף שמאוד אהבו הבנות בקבוצות אופנה שונות הוא של שמלה של Shell, מותג של 2 מעצבות שעושה שמלות וחולצות אוברסייז הרבה ולכן יכול להתאים גם למידות גדולות כמו לקטנות. את השמלה שלי קניתי בשנה שעברה בחנות אומא קדרא בשילת, אבל חנות של המותג כמדומני נמצאת בסביון, הפריטים לא יקרים בכלל סביב ה 150 ש"ח לשמלה.
לשמלה בצבע הזית הוספתי ג'קט בורדו של אלונה מירון ונעליים הורסות של חנות "בינגו". הדגם של הנעליים מאוד ואפנתי השנה אבל הנעליים כבר אצלי שנתיים. המיוחד בהן שהן בצבע חציל.

שמלה: Shell (ישנה), ג'קט: אלונה מירון, שרשרת: חן אסולין
נעליים: בינגו |(hispanitas)
רוצה לסיים בלוק טיפה "פורימי" בתחילת השבוע התלבשתי טיפה רוקיסטי, החולצה מ"אסוס" והיא קצת שקפקפה ואפילו טיפה חושפנית באזור הבטן כי כשהולכים הבד טיפה עולה למרות שהבד בחלק התחתון שלה שקוף. אחד הבנים שלי אמר שזה לא לגילי, אמרתי שאין לזה גיל והיום פורים.😇

חולצה: אסוס
טוב, מקווה שאהבתם ואני אשמח לענות על כל שאלה/בקשה וברור שאשמח לתגובות כאן או בדף הפייסבוק של המלצות קטנות.
מקווה שלכולנו יהיה סופ"ש נעים ורגוע

💓

יום חמישי, 9 במרץ 2017

מוקדש באהבה לאחותי

שלום לכם,
שבוע לא פשוט עבר עלי מבחינה רגשית...אחותי היקרה הגיעה בשבוע שעבר מאנגליה לביקור מולדת אצל הורי ולעזור קצת לאימא, ולהקל עלי את העומס במקצת.
הגיחות של אחותי פעם או פעמיים בשנה לארץ תמיד מלוות בתחושה של עומס רגשי כבד ומועקה....כמה אני תמיד שמחה שהיא מגיעה אני תמיד חושבת על הרגע שהיא עוזבת וזה מציף אותי. גילו נאות- ההפרש ביננו עומד על 9 שנים ובצעירותי לא ממש הבנתי למה אני צריכה אחות קטנה ממני ובכלל מה למתבגרת (אני) זאטוטה היפראקטיבית בבית..עם השנים ובעיקר לאחר שהיא נסעה בגיל 17 לאנגליה ללמוד, להתפתח ולבנות את חייה שם כמה מפתיע התקרבנו ועם הגיל האמרה השחוקה של חמתי: שחברים יש הרבה ומשפחה יש רק אחת ואחות או אח זה לכל החיים מאוד מאוד נכונה. מה שמעניין שאחותי נסעה ללמוד עיצוב אפנה וקוסמטיקה באוניברסטאות באנגליה, אחר כך עשתה הסבה להוראת השפה והספרות האנגלית. ועם השנים גילינו ששתינו פאשניסטיות, חובבות אפנה וקוסמטיקה וכל מה שבניהן. והעובדה שהפייסבוק קיים עם כל קבוצות האפנה גורם לנו להרגיש קרובות מאי פעם...אני תמיד מודה לה על כל התיקים של המעצבים שהיא נוהגת להביא להביא לי מהאאוטלטים השווים מהממלכה המאוחדת. והיא נהנית לקחת ממני פריטים של בגדים שכבר "נימאס" לי מהם.


הפעם אחרי שהביא לי את התיק ההורס שצילמתי בשבוע שעבר. אני מצולמת עם תיק חום של fiorelli שהיא הביאה לי והוא מאוד שימושי ליום יום לעבודה.
כל האאוטפיט בגוונים ירקרקים צהבהבים והתיק פשוט מושלם עליו.
זה המקום לספר שהייתי ביום שישי האחרון ביריד האאוטלט של פלאס סייז שארגנה נעמה פרבר ושם רכשתי ממש 3 פריטים חמודים. ש 2 מהם עלי באאוטפיט הזה. הצעיף הירוק המיוחד והשרשרת של חן אסולין המקסימה.


חולצה ומכנסיים: עונות, נעליים: דנית ירון, צעיף: סיגל ויזל, שרשרת: חן אסולין, תיק: fiorelli
לכבוד יום האישה לבשתי אתמול חולצה לבנה גברית וסניקרס בצבע ורוד סאטין בשביל הניגוד. אני אישה של עקבים, לפחות 3-4 ס"מ כמינימום. בשבילי ללבוש סניקרס/נעלי התעמלות לאאוטפיט יומיומי זה לא מה בכך. אבל ההיצע בשוק כל-כך יפה ומגוון וכולנו איכשהו קורבנות אפנה אז זאת ההתמודדות שלי עם השדים והרוחות כפי שהגדרתי את זה וזאת התוצאה. יש לינק לחולצה ולנעליים מאסוס אם זה ימצא חן בעיניכן.

נעליים: אסוס, חולצה: אסוס, ג'ינס: עונות (ישן), צעיף: רונן חן (ישן)
כניגוד ללבן היום לבשתי שחור, משהיא באלת מקבוצות האפנה אמר הלי לפני כמה ימים שהיא אוהבת את הצבעוניות שבה אני מתלבשת ושנשים חושבות ששחור מרזה וזה לא נכון הכל תלוי באיך לובשים ואיזה גזרות. אז אני מאוד אוהבת שחור, אבל רק כעוד צבע במלתחה שלי ולא "רק" הצבע העיקרי. היום הוספתי לשחור הדרמטי נגיעות מוזהבות בשרשרת של שלי דהרי ועגילים מוזהבים גם כן. החולצה מהגרה (ישנה) והמכנסיים של נעמי פלוס שכבר ראיתן אותי בהן.



מקווה שאהבתן את הפוסט הטיפה חושפני השבוע. מאחלת לכולן פורים שמח ועליז והרבה מתיקות, שבת שלום!!


יום חמישי, 2 במרץ 2017

לקנות בסוף עונה

שלום לכם,

בשבוע שעבר כתבתי על אאוטלטים, השבוע אכתוב לכם על קניות בסוף עונה. לעתים מה שקורה לנו שבתחילת העונה אנחנו רואים על הקולב פריט לבוש שחושקים בו מאוד והוא עולה כמה מאות שקלים. אנחנו לא עומדים בפיתוי ורוכשים אותו, לאחר חודשיים-שלושה אנחנו מגלים את הפריט במכירות סוף עונה ב50 אחוז ולעתים אף 70 אחוזי הנחה וזה מבאס ולא ממש נעים.
אני מציעה  לנסות ולדחות את הסיפוקים עד כמה שאפשר לסוף עונה. אני גם זוכרת מה אמרה פעם דוגמנית העבר קארן דונסקי. ראית ג'קט שממש ממש חלמת עליו והוא עולה הון? תלכי הביתה ותחשבי עליו טוב טוב לאחר שמדדת אותו ואם לאחר כמה ימים את עדיין שם וממש "חייבת אותו" לכי ותשקיעי בו. המשמעות של זה שאנחנו מתלהבים לפעמים מפריטים ולאחר מכן ההתלהבות פגה והפריט נראה הרבה פחות זוהר בבית.
יש לי חולשה לפריטים של מעצבים מסוימים, אבל בעונה זה בלתי אפשרי לקנות אפילו פריט אחד. בסופי עונות אני מרשה לעצמי בהנחות של 40-70 אחוז (תלוי כמה יוצא) לרכוש פריט אחד לפחות בשביל להתפנק.
כזאת היא השמלה של "אלמביקה" שרכשתי ב40 אחוזי הנחה בסוף עונה, ממש לא יכולתי לעמוד לפניה. הגזרה שלה מושלמת בשביל המבנה התפוחי שלי, הכיסים מקסימים ונוחים שעושים אותה מתאימה גם לעבודה. הבד הרך והנשפך והלא ניצמד נטול הלייקרה שכל-כך הרבה פעמים מוסיפים אותה כמעט לכל בגד ברשתות.
לשמלה הוספתי ג'קט של אלונה מירון שבסוף עונה עולה 99 ש"ח! צבע שמאוד חשקתי בו לג'קט, בורדו. את השמלה והג'קט קניתי בחנות "בורדו" בכפר מלל הוד השרון.

שמלה: אלמביקה, צעי;, gerry weber, נעליים: בינגו, שרשרת: ישנה

ג'קט: אלונה מירון
 הג'קט שימש אותי באותו השבוע גם במראה אחר לגמרי עם מכנסיים וחולצה משובצת שמתכתב עם נעליים עם דוגמת משבצות.
התיק שמלווה את המראה השני הוא של כריסטיאן לקרואה שהביאה לי אחותי היקרה מאנגליה. והיא קנתה אותו ברשת אאוטלט בערך ב 90% הנחה. אז יכול להיות שזה דגם משנה שעברה אבל עדיין תיק מסוגנן להפליא שמתאים מאוד לאביב ולקיץ וירענן כל לוק כהה בחורף.



ג'קט: אלונה מירון, חולצה: אסוס (ישנה), נעליים: אדי כלאב, תיק: לקרואה


לבסוף, בסופ"ש הנוכחי החל מהיום אחה"צ יש מכירת עודפים של מעצבות ישראליות ממידה 38-54 ברביעיית פלורנטין בת"א. אני מאוד ממליצה למי שאוהבת בגדים מקוריים ושלא יהיו יקרים שתגיע. כי ההנחות הן הלך מ50 אחוז ועד 80 אחוזי הנחה.

הנה הקישור בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/735500773280592/

שיהיה לכולכם סופ"ש נעים ורגוע עד כמה שאפשר!

❤💚