יום חמישי, 9 במרץ 2017

מוקדש באהבה לאחותי

שלום לכם,
שבוע לא פשוט עבר עלי מבחינה רגשית...אחותי היקרה הגיעה בשבוע שעבר מאנגליה לביקור מולדת אצל הורי ולעזור קצת לאימא, ולהקל עלי את העומס במקצת.
הגיחות של אחותי פעם או פעמיים בשנה לארץ תמיד מלוות בתחושה של עומס רגשי כבד ומועקה....כמה אני תמיד שמחה שהיא מגיעה אני תמיד חושבת על הרגע שהיא עוזבת וזה מציף אותי. גילו נאות- ההפרש ביננו עומד על 9 שנים ובצעירותי לא ממש הבנתי למה אני צריכה אחות קטנה ממני ובכלל מה למתבגרת (אני) זאטוטה היפראקטיבית בבית..עם השנים ובעיקר לאחר שהיא נסעה בגיל 17 לאנגליה ללמוד, להתפתח ולבנות את חייה שם כמה מפתיע התקרבנו ועם הגיל האמרה השחוקה של חמתי: שחברים יש הרבה ומשפחה יש רק אחת ואחות או אח זה לכל החיים מאוד מאוד נכונה. מה שמעניין שאחותי נסעה ללמוד עיצוב אפנה וקוסמטיקה באוניברסטאות באנגליה, אחר כך עשתה הסבה להוראת השפה והספרות האנגלית. ועם השנים גילינו ששתינו פאשניסטיות, חובבות אפנה וקוסמטיקה וכל מה שבניהן. והעובדה שהפייסבוק קיים עם כל קבוצות האפנה גורם לנו להרגיש קרובות מאי פעם...אני תמיד מודה לה על כל התיקים של המעצבים שהיא נוהגת להביא להביא לי מהאאוטלטים השווים מהממלכה המאוחדת. והיא נהנית לקחת ממני פריטים של בגדים שכבר "נימאס" לי מהם.


הפעם אחרי שהביא לי את התיק ההורס שצילמתי בשבוע שעבר. אני מצולמת עם תיק חום של fiorelli שהיא הביאה לי והוא מאוד שימושי ליום יום לעבודה.
כל האאוטפיט בגוונים ירקרקים צהבהבים והתיק פשוט מושלם עליו.
זה המקום לספר שהייתי ביום שישי האחרון ביריד האאוטלט של פלאס סייז שארגנה נעמה פרבר ושם רכשתי ממש 3 פריטים חמודים. ש 2 מהם עלי באאוטפיט הזה. הצעיף הירוק המיוחד והשרשרת של חן אסולין המקסימה.


חולצה ומכנסיים: עונות, נעליים: דנית ירון, צעיף: סיגל ויזל, שרשרת: חן אסולין, תיק: fiorelli
לכבוד יום האישה לבשתי אתמול חולצה לבנה גברית וסניקרס בצבע ורוד סאטין בשביל הניגוד. אני אישה של עקבים, לפחות 3-4 ס"מ כמינימום. בשבילי ללבוש סניקרס/נעלי התעמלות לאאוטפיט יומיומי זה לא מה בכך. אבל ההיצע בשוק כל-כך יפה ומגוון וכולנו איכשהו קורבנות אפנה אז זאת ההתמודדות שלי עם השדים והרוחות כפי שהגדרתי את זה וזאת התוצאה. יש לינק לחולצה ולנעליים מאסוס אם זה ימצא חן בעיניכן.

נעליים: אסוס, חולצה: אסוס, ג'ינס: עונות (ישן), צעיף: רונן חן (ישן)
כניגוד ללבן היום לבשתי שחור, משהיא באלת מקבוצות האפנה אמר הלי לפני כמה ימים שהיא אוהבת את הצבעוניות שבה אני מתלבשת ושנשים חושבות ששחור מרזה וזה לא נכון הכל תלוי באיך לובשים ואיזה גזרות. אז אני מאוד אוהבת שחור, אבל רק כעוד צבע במלתחה שלי ולא "רק" הצבע העיקרי. היום הוספתי לשחור הדרמטי נגיעות מוזהבות בשרשרת של שלי דהרי ועגילים מוזהבים גם כן. החולצה מהגרה (ישנה) והמכנסיים של נעמי פלוס שכבר ראיתן אותי בהן.



מקווה שאהבתן את הפוסט הטיפה חושפני השבוע. מאחלת לכולן פורים שמח ועליז והרבה מתיקות, שבת שלום!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה