יום חמישי, 30 במרץ 2017

טרנדים אביביים

שלום לכם,
מתקרבים לסופ"ש והאביב כבר ממש בפתח.
מדורי האפנה מציפים אותנו בטרנדים המחכים לנו באביב וקיץ הקרובים. אני תמיד טוענת שאפשר וניתן לשלב טרנד בלבוש שלנו בתנאי שזה יחמיא ויהיה פרקטי, בכ"ז טרנדים זה יכול להיות דבר בעייתי במיוחד אם את לא בת 18 ולא מידה 34.
בחרתי בפוסט הפעם 3 טרנדים ולפיהם התלבשתי השבוע.

הראשון היה חולצת פסים, מאוד אפנתי חולצת פסים בסגנון גברי ורצוי כחולה או פסים כחולים, אבל יש גם בגוונים אחרים. שלי מפוספסת בשחור/לבן ורכשתי אותה ב H&M בגרושים. הדבר הכי מעניין שלפני 25 שנה הייתה לי כמעט אותה אחת של דורין פרנקפורט וזרקתי אותה אחרי לבשו של כמה עונות, מה שאומר שאנחנו חוזרים בטרנדים גם כמה עשורים אחורה.
טרנד נוסף ששילבתי בלוק הנוכחי הוא שימוש בצבע הורוד על גווניו. הוספתי אותו בנגיעות קטנות שלא ישתלט אלא ייתן רק נופך. אני לא אוהבת עומס צבעים והטרנד שמשלב בין ורוד לאדום לא בטוח שנועד בשבילי. הוספתי ג'קט קטן
 "בומבר" שמתאים ללוק הכללי.




חולצה: H&M, נעליים: אסוס, ג'ינס: עונות (ישן)

ג'קט בומבר: מארקס אנד ספנסר (ישן), שרשרת: Daphna Maor Belsky

לוק שני שבחרתי לחלוק עמכם מתייחס בעיקר לטרנד הצעיפים והמטפחות על הראש, וזה לא רק לדתיות. השיער שלי מאוד חלק ולכן מטפחת יותר משעה על הראש אין מצב זה פשוט יחליק כל קשר שאעשה. אבל בכ"ז עשיתי והתקבל לי לוק בהשראת שנות ה-20 של המאה ה-20, בעיקר בגלל השילוב בין השמלה למטפחת.
שמלה: עונות, ג'קט: ען-דן (ישן נושן), שרשרת: Daphna Maor Belsky, מגפונים: דניאלה להבי (ישנים)
הלוק שבו אני סוגרת את שבוע הטרנדים שלי הוא של שמלת טריקו ארוכה בצבע אפור שניתן לאבזר אותה איך שרוצים. שמלות טריקו מאוד אפנתיות באביב-קיץ ופותרות בעיות של "לא יודעת מה ללבוש אז לבשתי מה שהכי נוח".
השמלה שלי מ"אסוס" והיא עולה גרושים, יש לה פתח בצד, ומפתח צוואר מעניין והיה לי ממש כיף לאבזר אותה והוספתי לה ג'קט ישן של אסוס מג'ינס כי היה קצת קריר. שימו לב לאיפור החמוד (לדעתי)

שמלה: אסוס, שרשרת: שלי דהרי, נעליים: בינגו


ג'קט: אסוס (ישן)
אני מקווה שאהבתם את השילובים ואת הרעיונות...אפשר תמיד לדבר איתי על אופנה ולמצוא אותי בפייסבוק גם בניהול פורום אופנה מלאה שאני מזמינה את כל הנשים מעל מידה 42 להצטרף לשם.
סוף שבוע נעים ואביב שמח!


תגובה 1:

  1. השילוב של השמלת מקסי האחרונה עם הג'קט ג'ינס מעולה. ממש אהבתי. אשמח אם תוכלי להכין פוסט בנושא טייצים לנשים במגוון מידות, לי אישית נורא נוח טייץ - איך אפשר לגרום לזה להיראות בסטייל?

    השבמחק