יום חמישי, 12 בנובמבר 2020

זמן הג'ינס

 שלום לכם,

מקווה שכולכם בקו הבריאות. בריאות זה צו השעה. אני מאוד עסוקה בשבועות אחרונים בענייני משפחה ולכן לא הגעתי עוד לכתוב פוסט חדש. אבל הסתיו קורא לי והכי הכי שבא לי ללבוש בסתיו זה פריטי ג'ינס למיניהם, חולצת ג'ינס, מכנסי ג'ינס, ג'קט ג'ינס. בחורף הישראלי בימים החמים אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים לובשת ג'קט ג'ינס מעל סריג וזה לגמרי מספיק לי. ברשתות ובחנויות רשת יש מגוון לכל המידות ובכל מיני צבעים. חולצת הג'ינס שזה פריט כל כך ורסטילי מאוד שימושית בעונה זו, מעל חולצת טישירט, כחולצה בפני עצמה, או סתם עליונית.



חולצת ג'ינס יכולה להיות משולבת בלוק ספורטיבי, ואפילו בלוק בוהו-שיק או אלגנטי. הנה כמה דוגמאות שלי מהשנים האחרונות איך שילבתי אותה בלוקים שלי.

אתם יכולים לראות שהיא שימשה אותי כעליונית וכחולצה בפני עצמה או כחולצה מתחת לג'קט מחוייט ללוק סולידי לעבודה.

לפני שנה רכשתי ברשת עונות חולצת ג'ינס אוברסייז בגוון אפור שאני כל כך אוהבת והיא מאוד נוחה בתור עליונית. הנה לוק שרקחתי איתה מהזמן האחרון.

הגוונים ששולטים באאוטפיט הזה הם אפורים ומתחת לחולצת הג'ינס מבצבצת חולצה בגוון טורכיז ושרשרת צבעונית. הצבע הטורכיזי רק מבליט את האפור של חולצת הג'ינס ונותן עניין לכל הלוק.
מכנסיים של נועה רובין והחולצה מלפני 5 וחצי שנים מאנגליה מדבנהמס., עדיין קשה לי להיפרד ממנה בגלל הצבע העז שלה.

ביום אחר לבשתי גוונים כחולים מכף רגל ועד ראש ומעל לבשתי פשוט ג'קט ג'ינס ישן של אסוס.




יש כאן משחק אורכים מחמיא- קצר/ארוך. וג'ינס על ג'ינס. מכנסי ג'ינס בגוון כהה עם ג'קט ג'ינס בצבע בהיר. בד"כ לפי "החוקים" אם לובשים ג'ינס עם ג'ינס, אז רצוי שיהיו הבדלי גוון בין 2 החלקים ליצירת עניין, ומה שניקרא גם לוק "צעיר", מושג שכידוע לכם, מי שעוכב אחרי שאני לא סובלת..לוק צעיר.

חולצה: פיפה

מכנסיים: H&M

ג'קט ישן נושן של אסוס ותיק של דניאלה להבי מציץ. שרשרת בורוד לאיזון הכחול/לבן

ולחדות הראייה תשימו לב למגפונים הלבנים שבטוח אשלב עוד בהרבה אאוטפיטים החורף.

הנה מקרוב: מגפוני טוליפ


ועכשיו לסיום משהו אחר, אחרי כלכך הרבה כחול ואפור משהו ירוק...אני משוגעת על סרטים של אלפרד היצ'קוק מאז ומתמיד..לפני כשנה צפיתי במחשב בסרט "ציפורים" ביחד עם הבן שלי. והשחקנית טיפי הרדן, למי שלא יודע האמא של מלאני גריפית', אחת השחקניות הכי יפות שאי פעם היו לבשה שמלה בגוו ירוק מבד כזה מיוחד, בד של פעם...-:)))

אז נכון, לא שיחזרתי את הלוק שלה, אבל מצאתי באתר yoursclothing, חולצה מהממת מאותו הבד ובניתי לוק שהוא קצת וינטאז', מאין הומאז' לשנות ה-60.

הנה השחקנית בירוק


והנה אני בירוק..


חולצה: מyoursclothing
חצאית ישנה: נעמי פלוס
נעליים: רונן חן, vagabond
שרשרת: דפנה מאור בלסקי
תיק: שגית שליו יבואנית אופנה וסטייליסטית

הנה קלוזאפ לנעליים, תיק והצבעים.

שמתי לינק לחולצה וליבואנית האופנה אם זה מעניין אתכם.
מקווה שאהבתם את הפוסט..מאחלת לכולם בריאות וסופ"ש נעים
💋💔💙