יום רביעי, 13 באוקטובר 2021

על טרנדים ואמירה אישית

 שלום לכם...

איך היה לחזור לשגרה? האמת שזה טרוף לגמרי אחרי החגים...אם קודם בשנתיים האחרונות עבדנו ב50% תפוסה עד 75% עכשיו כולם חזרו מכל מיני חל"תים, עבודה מהבית וכולם עובדים אז יש בלאגן עם מקומות חנייה. אם אני לא מגיעה עד 8 בבוקר אני יכולה לשכוח ממקום נורמלי בעבודה. עם הטרוף הזה של החזרה לעבודה חזר הטרוף של הסדר יום המטורף...הבטחתי לכן פוסט אישי במיוחד הפעם, לא יודעת אם אני מסוגלת לזה כרגע. בפעם שעברה שכתבתי פוסט, הכתיבה נסחה בי המון בטחון במהלך הכתיבה ועכשיו אין לי את האנרגיות המתאימות לזה ולכן כנראה אדחה את זה כשאהיה ב MOOD מתאים...

בכל מקרה אני משתפת אתכם במחשבות לגבי העניין של הבלוג אופנה שלי. מלבד שיש דברים אישיים שאני משתפת, אני משתפת אתכם גם בענייני האופנה וטרנדים. והמוטו של הבלוג שלי (למי שעוכבת אדוקה) שאישה בפלאססייז גם במבנה גוף לא סטנדרטי (יעני מותן מודגשת) יכולה ללבוש טרנדים ואופנה עדכנית. אני רוצה ללכת שלב הבא, לא סתם ללבוש טרנדים והכל אני רוצה שזה יהיה מספיק מעניין...מבחינת אומץ של שילוב הדפסים, צבעים, ושלא יהיה לזה שום קשר לעובדה שאני פלאססייז, אלא פשוט אישה עם אמירה אפנתית ספיציפית ואישית.

ואיך אני ובכלל או כל אחת יכולה להשיג את זה? זה תמיד ע"י האיבזור של הבגד או שילובים בין חלק עליון לתחתון, או שילובי צבעים...

הנה תראו בעצמכם...הלוק הראשון הוא חולצה בגוון ירוק שהוא מאוד מאוד טרנדי השנה, שילבתי אותו עם מכנסיים בהדפס "טאי דאי" אפורות והוספתי נעליים מנוחשות ותיק אפור עם רצועה צבעונית שמתכתבת עם הירוק של החולצה ונותנת עוד כתם צבע ללוק.

החולצה: אסוס, התיק: רונן חן, הנעליים: we shoes" המכנסיים: נועה רובין








תסכימו איתי שיש כאן אמירה אישית בבחירת השילוב של הצבעים והפריטים זה לא משהו שגרתי, אבל עם זאת זה זורם וזה ממש לוק שאהבתי.

לוק נוסף שמאוד אהבתי, עם ג'קט אוברסייז בגזרה מאוד טרנדית בשנה האחרונה, מעל מכנסיים מאותה משפחת צבע זית כהה..וטישירט עם הדפס מתחת שמתכתב עם הנעליים עם הדפס בגוונים דומים. אמנם לוק מחוייט אבל מחוייך😃, בגלל הטישירט ובגלל הנעליים וגם צילמתי ברקע של מקום עבודה, ואז זה מעביר את כל האווירה של הלוק.



הג'קט  והנעליים מH&M, החולצה מאופנת פיפה, מכנסיים מSHEIN. חוץ מהמכנסיים הכל ישן.השרשרת עם אבן אוניקס גם מהשנה של שגית שליו.

שימו 💗 שהלכתי על תכשיטים קטנים ויותר קלאסיים, שיאה יותר ללוק.

לוק נוסף של שמלה של Queen size בגוון בז' וחום, אז הלכתי על נעליים באותו הגוון אבל בשביל האמירה האישית זרקתי עליונית קרושה בגוון שמנת מעל ואז הלוק הפך מסתם עוד שמלה למשהו אישי שלי...צילמתי את הלוק כניגוד לרכות של העליונית והשמלה ברקע אורבאני, של בנייה עם זכוכיות אטומות,  מודרניות אבל עם משהו חום...וזה התכתב עם הלוק-:)))


שמלה: קווין סייז, עליונית ישנה מאוד של סיגלית וונש, נעליים רונן חן וגם השרשרת לחדות עין מרונן חן.

טוב והפעם אסיים עם לוק מאוד טרנדי, של חולצת טוניקה או שמלה קצרה מפוספסת מעל לוק בייסיקי לגמרי.

החולצה מSHEIN ועל השאר ישן וחרוש. השרשרת מתנה מאנגליה. השימוש בחולצה כג'קט מאוד אפנתי השנה גם בקיץ וגם בחורף תלוי בבד.



אז מה היה לנו מבחינת הטרנדים של סתיו שאני ממליצה לאמץ:

צבע ירוק חזק, צבע אפנתי מאוד

ג'קט מחוייט אוברסייז

חולצה מפוספסת שהיא משתמשת ג'קט עם בשפה המקצועית של הסטיילינג shacket

נעליים MULES או בעברית פרדות. סגור מקדימה ופתוח מאחורה (בלוק החום, ובלוק הג'קט)

תיק בגזרה מרובעת (של רונן חן)

אז מה אתן אומרות? תאמצו???

שיהיה לכן סופ"ש נעים (כן, מריחים אותו כבר מסוף יום רביעי) ואם תרצו לעכוב אחרי באינסטגרם אז תזכורת www.instagram.com/Anettdk7

ביי לבינתיים!!!