יום שלישי, 26 באפריל 2016

כמה אאוטפיטים לתחילת האביב ולפני גל החום

שלום לכולכם וחג שמח!
 לצערי בשבוע האחרון שלפני החג וגם כעת אני לא בקו הבריאות אבל מקווה שזה ילך וישתפר לי. לפני שהחל גל החום הגדול באמצע אפריל  צילמתי כמה אאוטפיטים מאוד מוצלחים ומתאימים לעונה האביבית המתחממת.

הראשון הוא של שמלה שהאמת שקניתי אותו דרך האינטרנט לפני כחצי שנה מהאתר yoursclothing, אחת הבעיות בקנייה מהאינטרנט שאף פעם באמת אי אפשר לדעת אם המידה תהיה מדויקת אם לאו. וזאת יצאה גדולה עלי..אז לא לבשתי אותה והפעם החלטתי ללבוש כשמלת אוברסייז שזה מאוד טרנדי השנה. השמלה בשקט יכולה להתאים עם אבזור נכון גם לערב.
אני לבשתי אותה ליום יום.



שמלה: yoursclothing, נעליים: לאפייט, שרשרת: איתן
הלוק השני היה לגמרי קוז'ואל, שילוב של חולצה מבד מאוד נוח ונעים לעונה של רונן חן עם מכנסיים שהבאתי בקיץ מאנגליה.

חולצה: רונן חן, מכנסיים: M&s, נעליים: קלארקס, ושרשרת אתנית עם עגילים וטבעת של איתן
הלוק האחרון והחביב עלי מבין השלוש הוא של חצאית ארוכה עם כפתורים, חולצת בייסיק וה"וואו" של הלוק נעשה בעזרת האביזרים והתכשיטים.


השרשרת של שלי דהרי והעגילים מניו יורק  שהביאה סיגלית וונש. התיק מתנה מאנגליה והנעליים של דניאלה להבי.
שימו לב כיצד האביזרים נותנים את הטון בלוק.

יש לכן כאן 3 דוגמאות לשלושה לוקים שונים שיכולים לשמש אתכן ליום יום ואפילו לערב באבזור הנכון.

מקווה שמצא חן בעיניכם.

בהזדמנות הזאת רוצה להגיד לאפשר לעקוב אחרי הלוקים היומיים שלי גם באינסטגרם AnettDK
וגם בדף הבלוג ניתן לעשות לייק לדף הפייסבוק של המלצות קטנות.
אשמח לשמוע הערות והארות שם או כאן דרך גוגל. כל שאלה שתרצו אני כאן בשבילכם. וגם אשמח לשיתופים.

חג שמח וכשר!!!




יום שני, 18 באפריל 2016

קצת על קוסמטיקה

שלום לכם,
כמו חובבת אופנה אני גם ללא ספק חובבת קוסמטיקה...שנים אהבתי "מותגים" רציניים וכבדים מבחינת המחיר כמו "סטנדל" ו"דיור" לאחר מכן הלכתי לכיוון "קלארינס"..בשנים האחרונות החלטתי להדק קצת את החגורה ואני לא בוחלת במוצרים מחברות הרבה יותר זולות ומידי פעם משלבת אותם עם מוצרים של "קלארינס" שגילית שדי מתאים לעור שלי.
מה שאני טוענת שחשוב להפקיד לטפח את עור הפנים כבר משנות העשרה, ואני עשיתי זאת מגיל 15, כי התוצאות ניכרות בהמשך החיים. לא לוותר לעצמך אף פעם על ניקוי פנים בסוף היום מאיפור כמה שלא תהיי עייפה.

את הפוסט הזה אני מקדישה בעיקר למוצרי איפור מסוימים שהחלטתי עקב ניסיון מאוד מוצלח אתם להמליץ.
בולנטיין דיי האחרון בעלי הפתיע אותי בערכת איפור מקצועית של קרליין עם כמה מוצרים נלווים. המוצר שתפס לי את העין ועשה מאוד טוב לעור זה הפריימר החדש של קרליין במבצעים מחירו יגיע ל 89 ש"ח וככה נידמה לי שהוא יקר בכ 100 ש"ח.
הפריימר הוא קרם נהדר לאחר מריחה של קרם יום וכהכנה נפלאה למייק-אפ.
זה של קרליין משאיר את העור רך כמו משי לא שומני מידי ובדיוק בול - ממליצה. all in 1 primer, גם לעינים, לשפתיים ולפנים כמובן ומתאים לכל סוגי העור.


כיום במקום מייקאפים כבדים כמו שהיו פעם משתמשים בקרם BB או אפילו CC שזה שילוב של מייקאפ עם קרם לחות, תזכרו שזה בשום פנים ואופן לא מתאים במקום קרם לחות אלא רק אחריו.
אני אמליץ לכם על 3 שאני משתמשת בהם לסירוגין עפ"י הנסיבות.
אחד שמתאים ליום יום ונותן כיסוי טוב לעור בלי הברקות ובלי כלום של "פופה" הוא גם כולל פריימר בתוכו ן spf 20, גם מתאים לכל סוגי העור ובא במספר גוונים. וגם המחיר שלו מאוד הגון.


אחד שהוא קצת יותר "כבד" וניתן להשתמש בו לערב הוא של קלארינס BB Skin perfecting Cream' spf 25
אני אוהבת אותו יותר לשעות הערב והוא מכסה נהדר את העור ומשאיר אותו כמקשה אחת.

האחרון שאמליץ עליו הוא מקטגורית ה cc של חברת sebo calm, נעים ורך ועם כיסוי מט של עור.
אם כבר מדברים על seboCalm אז רוצה להמליץ לכם על הקרם גוף לעור רגיש עם ניחוח עדין ומתאים לעור יבש של החברה הזאת. ניתן לרכוש את המוצרים של sebocalm בבתי מרקחת ופארמים. יש להם מגוון מוצרים איכותיים ובמחירים שפויים ביותר.

לסיום, אמליץ לכם על 2 מוצרי איפור של Mac, אמנם לא הכי זולים, אבל איכותיים מאוד.
סומק וברונזר.

הברונזר מאוד מתאים לאיפור ערב להדגשה והצללה, ככל שמתקדמים בגיל השימוש בו צריך להיות חכם כי ההברקה שלו יכולה גם להדגיש מה שרוצים להסתיר. בכל מקרה מדובר במוצר איכותי ומצוין כמו הסומק הדחוס.

סומק

ברונזר
זהו לפעם הנוכחית. אני רק רוצה להדגיש שמה שמתאים לי לאו דווקא יתאים לאחרות. אבל תמיד כדאי לנסות. ולא חייבים להשתמש במוצרים של חברות מאוד יקרות כי גם לחברות במחירים נמוכים ובינוניים יש מה להציע. הכי חשוב להקפיד על שיגרת טיפוח ולא לפספס.


יום ראשון, 3 באפריל 2016

קצת על ארועי Galaland וכמה אאוטפיטים

שלום לכם,

לא שכחתי ולא הזנחתי את הבלוג פשוט הייתי מאוד עסוקה. בשבוע שעבר נערך בימים רביעי-חמישי-שישי, אירוע של גאלה רחמילביץ' בקניון שרונים. אירוע של אופנה לנשים עד מידה 60 החל ממידה 34. שכל אישה תוכל למצוא את עצמה ובמגוון מידות, סגנונות ותקציבים.

זה האירוע השלישי שאני מבקרת בו, ובאמת שאפו גדול לאישה היפה בעלת השער הוורוד האקטיבית כל-כך ומביעה לכל הנשים את האירועים הנהדרים הללו.
הפעם בניגוד ל2 הפעמים הקודמות שביקרתי באירועים של גאלה הייתי מאוד מאוד מוגבלת בזמן וגם בתקציב. (זה הלך ביחד הפעם).
הצלחתי להשחיל לעצמי חלון של שעה ו10 דקות (לא צוחקת באמת) ביום חמישי אחה"צ והגעתי. לא עברתי את כל הדוכנים, חלקם לא ראיתי אפילו. אבל בהחלט שמחתי לפגוש את נעמי מ"נעמי פלוס" ואת ג'ולי המקסימה שעובדת אצלה. אני יודעת שאצל נעמי אני יכולה לבקר בבוטיק מתי שייצא לי ולהנות מהדגמים הנהדרים שהיא מייבאת מפריס.

אחר כך הלכתי ל"נומה" שאני כל-כך אוהבת ופגשתי את המוכרת גילת שטאל ואת מירב יום טוב הסטייליסטית. קצת הצצתי, קצת מדדתי, אבל לא הייתי החלטית ואמרתי שאדחה את הביקור לבוטיק בניחותא.
לאחר מכן הלכתי ל"צילה - תפור עליך". לצילה הרבה יותר קשה לי להגיע מאשר לנעמי ולדנה. כי היא באשדוד וזה לא ממש "על הדרך" הביתה. אז ניצלתי למדידות וגם היה לי זיכוי מקנייה קודמת אז קניתי חולצה חמודה בסגנון פפלום האהוב כל-כך על צילה.
בשביל שלא ישעמם לכם לקרוא בלי תמונות...הנה החולצה של צילה שלבשתי אותה היום ועלתה לי סכום "אגדתי" של 77 ש"ח-:)))




חולצה: צילה, מכנסיים ונעליים: M&S, תכשיטים: איתן
הצבע הירוק של החולצה כל-כך מרענן ודוגמאות הפייסלי אהובות עלי עד מאוד, מפתח הצוואר מדגיש כתפיים וחלק יפה אצל רוב הנשים המלאות.

הנה תמונה שלי עם צילה ונעמה פרבר שעזרה לצילה בדוכן וגם לי עזרה מאוד יפה למצוא את מבוקשי.



לאחר מכן הלכתי ל"טליה" שגם אליה קצת קשה לי להגיע ביום יום..האמת שהמידות של טליה לא תמיד מתאימות לי, אבל חשקתי מאוד בחצאית צהובה בגזרת A ולכן החלטתי להשקיע (תמונות בקרוב), שם פגשתי את הדסי יונתן המקסימה וגם משכית ישראל שצילמה אותנו.


לסיכום, מה שלבשתי באותו היום לאירוע של גאלה:
חולצה: אריסטו שמט, ג'ינס: עונות, נעליים: ניין וסט, תיק: צ'ארלס אנד קית, שרשרת: איתן
שוב פעם רוצה להודות לגאלה על ההזדמנות להיחשף למעצבות שלא פוגשים יום יום ואני מאוד מצטערת שלא יצא לי לבקר אצל מעצבות אחרות לעומק..בטוחה שבעתיד זה יתאפשר ואכתוב על כך.

שיהיה לכולכם שבוע מבורך ורק בשורות טובות