יום חמישי, 31 במרץ 2022

הדפסים, צבעים ואיך משלבים..

 שלום לכם,

הגענו לסוף מרץ ודקה לפני שאפריל בפתח ואביב כבר באוויר כותבת את הפוסט החדשי שלי (כי ככה יצא)

חייבת להגיד שעבר עלי חודש לא פשוט, הכלב האחרון שנשאר לנו (מתוך ה3) ניפטר לפני כשבוע....הגיע לגיל 13 וזה היה ממש לא פשוט להיפרד ממנו. החודש היה עמוס, מלא בהתחייבויות של עבודה ועמידה בלוחות זמנים, שיפוצים בעבודה ואפילו שיפוצון בבית שכלל צביעת קיר ותיקון גגות דולפים. לא באמת הגעתי לכתוב פוסט, למרות שטרחתי להתלבש ולהצטלם בשביל לשמור על צלם אנוש בעיקר לא הגעתי לכתיבה מסודרת. מי שעוכב אחרי ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובאינסטגרם יכל לראות את הלוקים שלי.

מה שהיה משותף ללוקים שבחרתי מהמגוון שהם הלכו לכיוון אמנותי ויצירתי בעיקר בשילובים של צבעים (משהו שהתחלתי בחודש הקודם) ושילובי הדפסים, טקסטורות ודגש חזק על שילוב אביזרי חורף כדוגמת צעיף בלוק.

הקטע של המסיכות די מחרפן אותי, אז שמתי את ידי לפני כחודש או יותר על כמה מסיכות שהביאה האפנאית והמעצבת סיגל ויזל לאחד הירידים שהיא משתתפת בו. המסיכות היו עליזות וצבעוניות והוסיפו המון שמחה ללוק. אבל דברים טובים ניגמרים מהר והמלאי אזל וכנראה שאין כרגע ממנו אצל סיגל.



תראו את המסיכה...התאמתי אותי ללוק ולשרוולים של המעיל/ג'קט החם מאוד של קרן שביט והוספתי צעיף מנומר שמתכתב עם המכנסיים המנוחשים. אז יש פרינטים וצבע ושרשראות וצעיפים. המכנסיים מאופנת פיפה. גם התיק של דניאלה להבי משתלב נחמד בלוק.

מה אומרות? יותר מידי פרינטים? שימו לב שאם שילבתי הרבה פרינטים אני מנסה ששילוב הצבעים יהיה יותר רגוע, לא להעמיס את העין ולשמור על פרופורציות ולא להיגרר ל"ליצנות" כי חייבת לומר שלפעמים אני רואה כלכך הרבה התאמות של צבעים והדפסים על נשים וזה נראה מאולץ ומאוסה, אני ממש משתדלת לא להיות שם. אבל אתן תשפטו.

מה שמביא אותי ללוק הבא, היה ב8 מרץ יום חמים אביבי, הוצאתי חולצה ישנה אדומה של אסוס, לכבוד יום האישה. אני אישית לא מרבה ללבוש אדום, איכשהו זה לא הצבע המועדף עלי במלתחה. אבל כנראה די מתאים לקומפלקס הצבעים שלי. אז זאת חולצת משבצות בסגנון bardot, שיש אפשרות בעצם ללבוש אותה עם כתפיים חשופות. אבל בכ"ז חורף לא מתאים. הבד שלה ממש עבה וחורפי למרות שהשרוולים לא ארוכים. צירפתי לחולצה מכנסיים ורודים משובצים של הגרה מהעונה.



החוט המקשר בלוק מלבד המשבצות הוא הצבע השחור שבחרתי בנעליים ובג'קט וגם השרשרת בשחור/זהב ועגילים מוזהבים. שרשרת של שלי דהרי.

לוק נוסף שחולקת כאן זה שילוב בין אפור-זית לבין ג'קט משבצות צהוב. המגפונים גם כן בגוון צהוב בפרינט מנוחש. גם פה בחרתי בשילוב הדפסים אבל הבסיס, השמלה היא בגוון רגוע של אפור-זית בכדי לא להעמיס על העין.




ויש לכן וידאו קצרצר של כל הלוק, כולל הצעיף הצבהב מוזהב שבחרתי כאן. והג'קט של קווין סייז והמגפונים טופ שופ ישנים מאוד.

ולסיכום עוד סרטון קצרצר של לוק עם טוניקה מנומרת מפיפה, מכנסיים דמוי עור של טרמינל איקס וצעיף גולגלות ישן ממכירה אצל סיגלית וונש פעם לפני כמה שנים.


מקווה שאהבתם את המבחר...ואשמח לשמוע תגובות....סופ"ש נעים ואפריל ופסח שמח לכולם!!

💗💋