יום שלישי, 23 בפברואר 2016

הדרך למלתחה בסיסית...חלק א'

שלום לכם,

הפעם החלטתי להקדיש את הפוסט לפריטים לבניית מלתחה בסיסית של כל אישה ובדגש לאישה במידות הפלאס סייז.
אמנם הרוב הוא אותו הדבר בבסיסו, אבל יש חריגות קטנות שלדעתי חשוב לאמץ אותן במידות ביניים ומעלה.

אמנם זאת לא תורה מסיני, אבל אם אתן בוהות כל בוקר מול הארון ולא יודעות מה ללבוש כנראה המלתחה שלכן לא בנויה נכון או זקוקה לרענון קטן.

אז נתחיל בזה שבאם את חילונית או דתיה רצוי שיהיה לך במלתחה ג'ינס אחד טוב או חצאית ג'ינס אחת מצוינת. וזה לא שחילוניות לא לובשות חצאיות ג'ינס (זה מאוד טרנדי השנה)
אבל הג'ינס צריך להיות בגזרה קלסית. הכי טוב בשטיפה בינונית, לא בהירה מידי ולא כהה מידי. לא יותר מידי סקיני, אלא אם כן את ממש אוהבת את זה ולא בגזרה נמוכה אלא גבוהה שאוספת אותך היטב. תשאירי את הגזרות הנמוכות לבנות ה 20 והעשרה לפני לידות ועם בטן שטוחה לגמרי. שימי לב לכיסים באחוריים של הגי'נס שישבו נכון על הישבן במרחק לא גדול מידי האחד מהשני.
אם יש לך אפשרות לג'ינס נוסף תבחרי אפור בשטיפת אסיד כמו ששמתי בתמונה העליונה של "עונות" או בצבע שחור זה יכול להיות נחמד.

חולצה: צילה - תפור עליך, מכנסיים- עונות, שרשרת רוני עוזיאל, עגילים+טבעת איתן








 
לאחר שגמרנו את סוגיית הג'ינס רצוי גם שבמלתחה שלך יהיו לך לפחות זוג מכנסיים שחור אחד קלסי וזוג מכנסיים בצבע. אם את נועזת תבחרי בבורדו אם את פחות נועזת לכי על קמל או ירוק זית שהשנה מאוד אפנתיים.
רצוי שיהיו לך 2 חולצות מכופתרות בסיסיות: האחת לבנה ואחת שחורה. בגוונים כאלה את יכולה לשחק עם שרשראות, מטפחות צבעוניות ואז ככה מוסיפה צבע ללוק בגוונים ניטרליים.
חולצות בייסיק טריקו בכמה צבעים ותעדיפי את החולצות היותר "משודרגות" מבד ויסקוזה או דומיו ואת הכותנה 100% עם לייקרה תשאירי למכון כושר או ליציאה עם הכלב.


אלה דוגמאות לחולצות בסיסיות, האחת בגוונים כחולים ואחת באפורים.
מאוד ואפנתי ומאוד נכון בשנים האחרונות זה ג'קט ג'ינס או וסט ג'ינס. כמובן שהרצוי שיהיה וסט לקיץ ועם שרוולים לחורף.הכי כדאי שטיפה כחולה לא בהירה מידי ולא כהה מידי כמו במכנסיים.
זה מביא אותנו לבחירת ג'קט. תמיד כדאי שאחד יהיה בצבע שחור ואחד צבעוני או פרחוני לזריקת צבע. לסולידיות אפשר לבחור בורדו או כחול כהה לנועזות יותר בצבעים חזקים, עם דוגמאות פרחים/גאומטריות/ מנומר וכמובן מומלץ ג'קט בהיר בלבן/שמנת/ורוד. אבל כאן לדעתי זאת לא ממש חובה לא כל אישה מרגישה נוח בג'קט לבן או שמנת. אפשר להסתפק בסתם צבע כחול.
יש לכם תמונה של ג'קט כחול כהה קצר באורך מדויק על החולצה האפורה הבהירה. חשוב שהג'קט יהיה מחמיא לגזרה ובמידה הנכונה, הוא לא חייב להסגר הוא יכול להישאר פתוח. ג'קט גדול יכול להיות מסורבל לגזרה של כל אחת ונשים מלאות פשוט מרחיב.
בעניין ג'ינס מומלצת שמלת ג'ינס אחת במלתחה, לי אישית זה נראה טרנד של שנתיים אחרונות, זה לא שלא היה כבר לפני כמה שנים. אני אישית עוד לא מצאתי שמלת ג'ינס שנוח לי איתה ולא מרגישה שזה "חובה".

בתמונה העליונה הג'קט הבהיר קצת גדול (הוא ישן והמידה שלו לא מעודכנת עלי) אז הוא פחות מחמיא. בתמונה הנמוכה הג'קט הכחול קרוב לגוף בגזרה יותר מדויקת.

עד כאן החלק הראשון בדרך למלתחה בסיסית נכונה. בפוסט הבא נדבר על שמלות, חצאיות, טוניקות.
מקווה שנהניתן ומצא חן בעיניכן, אשמח לשמוע תגובות.

המשך שבוע טוב לכולם.

יום רביעי, 17 בפברואר 2016

האביב שהחליט לבקר

שלום לכם,
כבר מעל שבוע לא כתבתי בבלוג, האמת שאני מקפידה פעם בשבוע לכתוב אבל זה לא תמיד יוצא עקב עומס בחיים.
עכשיו יש לי כמה דקות ואשמח לשתף אתכם בלוקים בולטים מהשבוע, שבועיים האחרונים.

מכיוון שהשבוע החליט לבקר אותנו האביב, אז הלוקים הפכו להיות יותר קלילים, הרבה שימוש בעליוניות שקל להשיל אותן כאשר נהיה חם יותר, מראה שכבות הוא הכי מתאים לאביב. בבוקר יוצאים קר, בצהרים חם ובערב שוב פעם מתקרר.

הלוק הראשון והקצת חורפי:

חולצה: עדי שדה, חצאית ישנה, ג'קט מבוטיק במכבים (ישן), תכשיטים: איתן





לפני שהתחמם,  כי עוד נכונו לנו ימים קרים (כנראה כבר בשבוע הבא)אז כאן יש לנו שוב פעם שימוש בצבע האהוב עלי בחורף הנוכחי - האפור. חצאית ישנה מחנות עלומה בצומת שילת, חצאית בגזרת A שהיא בד"כ טובה ממש לכולן. יש כאלה שיכניסו חולצה פנימה, אבל אני שייכת לזן של החולצה בחוץ ולא ארוכה מידי ולא חותכת מידי.

זה בהחלט לוק סולידי שעובד נהדר בשביל עבודה, ישיבה ואפילו אם יש פגישה מעניינת או ברית/ה בצהרים הג'קט משדרג את ההופעה כלפי מעלה.

ברגע שהתחיל קצת להתחמם, לבשתי שמלה עם פרינט צבעוני סולידי מ"אסוס" והוספתי לה עליונית/חולצה של ג'ינס. זה לוק מצוין שעובד על כל סוג של שמלה. גם שמלת בייסיק ללא פרינטים.

שמלה ומגפונים: אסוס, חולצת ג'ינס: עונות, תכשיטים: איתן
למזמינות פריטים מאסוס, ממליצה מאוד להשוות בין מדינות, יוצא שאם מזמינים מאסוס ספרד המחירים יותר נמוכים. ממליצה לבדוק.

לוק אביבי נוסף הוא עם עליונית בגווני טורקיז על גופיה בגוונים כחולים, לוק כייפי ומרענן.

עליונית: M&S, גופיה: פיפה, ג'ינס: עונות\ נעליים בינגו, תכשיטים: איתן
הלוק האחרון שאחלוק עמכן זה לוק שנעשה אתמול ובעצם בעקבות "משימת" לבוש באחת הקבוצות שניקבע שנשלב: אדום/סגול/3 צבעים, אז במקום לבחור את אחת האופציות בחרתי את כל השלוש ביחד והנה התוצאה בפניכן:
הגופייה האדומה היא חולצת גופיה ממסיבת החלפות. פאשניסטיות שרוצות להעשיר את המלתחה שלהן במינימום הוצאות בשבילן הפתרון מצוין. מגיעים למסיבה כזאת, מביאים בגדים שנימאס מהם כבר אבל הם במצב טוב. ובוחרים ממה שבנות אחרות הביאו והכל בחינם...רעיון מצוין. ובמילא הכל נישלח לכביסה לאחר מכן ויוצא כמו חדש. אז הנה לכן רעיון - חנות יד שנייה בחינם.

חולצת גופיה: החלפות, חצאית: צילה  עליונית: עיצוב שלי מלפני 14 שנה, תיק: DL, נעליים: לאפייט

הנה לכן לוק שרובו לא חדש בכלל, החצאית של צילה משנה שעברה. העליונית נתפרה בעיצוב שלי לשמלת ערב לפני כ 14 שנה ועכשיו החלטתי שהיא שימושית. בקרוב אשמיש גם את השמלה שלה ליום יום.

עד כאן להפעם, מקווה שנהניתם, אשמח לשמוע הערות, הארות, או כל דבר שתרצו להגיד או לשאול.

סופ"ש נעים לכולם!

יום ראשון, 7 בפברואר 2016

על טרנדים ויציאה מאזור הנוחות









שלום לכם, מזמן לא כתבתי בבלוג מפאת עומס וחוסר זמן. אבל הצטלמתי פה ושם בשביל שכאשר אעלה פוסט יהיו לוקים מעניינים.
קבוצות אופנה ומדורי אופנה מלאים בלוק של סריג על חולצה מחוייטת על ג'ינס, על חצאית. בד"כ לא כל מה שטרנדי אני מתה עליו/לא תמיד מתחברת/אולי לא ממש מתאים למבנה הגוף. אבל החלטתי גם לעשות גירסה משלי לטרנד הזה.

אז הנה הלכתי על צבעוניות רבה עם אחד הצבעים האהובים עלי כחול וכחול ג'ינס וגם שרשרת מקפיצה את הלוק היא מאנגליה ממכירה גדולה של תכשיטים מFenwick בד"כ אי אפשר לקנות שם כלום מפאת המחירים וזאת עלתה 50 ש"ח! והתוצאה לפניכם:





סריג: דבנהמס', חולצת ג'ינס: עונות (ישנה), חצאית: נעמי פלוס, שרשרת: מאנגליה

לאחר מכן היו לי מלא ימים שממש "התמכרתי" לשילובים בין אפור לאדום. באחד הימים לבשתי טוניקה א-סימטרית בגוון אפור של גורין פרנקפורט, שנים לא רכשתי משם כלום כי היא הקטינה את המידות שלה משמעותית אבל לאחרונה "גיליתי" שמידה 3 בחנות ברוב הדגמים מתאימה לי דווקא. אמנם אני מזמן כבר לא לובשת סתם טוניקה וטייץ, אבל מכיוון שהפריט כל-כך משובח ומעניין "הרשיתי" לעצמי לחרוג קצת

טוניקה: דורין פרנקפורט, טייץ: אינטימה (ישן), מגפונים: דניאלה להבי, שרשרת: הגר סתת
לוק נוסף שמאוד אהבתי בשבועיים האחרונים הוא של שמלה משובצת של עונות שכבר ראיתן בשילובים חדשים עם שרשרת של איתן.




והלוק האחרון שאסיים איתו הוא מהיום: שילוב של פרינטים, מה שמאוד הולך לאחרונה, אולי הגזמתי לא יודעת אבל הלכתי על שילוב של פרינטים "חייתיים" מעניין אם אהבתם, אשמח לשמוע תגובות.



חצאית דמו עור: עונות, ג'קט: צילה תפור עליך, נעליים: בינגו, שרשרת: איתן, גרביונים: פיפה

מקווה שאהבתם ונהניתם...מזכירה לכם שניתן לעקוב אחרי גם דרך המייל אם אתם מזינים בחלונית מצד שמאלה את המייל שלכם, כל פעם שיוצא פוסט חדש אתם יכולים לקבל עידכון עליו.אפשר לעקוב גם בPinterest
ב Thing to wear in plus size אפשר לכתוב תגובות כאן בבלוג ואפשר לכתוב תגובות בדף הפייסבוק: המלצות קטנות הבלוג של אנה

אם תעשו בדף הפייסבוק: share, הבלוג יגיע להרבה נשים שבטח יפיקו ממנו תועלת והרבה מידע נחוץ.

שבוע טוב ובשורות טובות