יום רביעי, 17 בפברואר 2016

האביב שהחליט לבקר

שלום לכם,
כבר מעל שבוע לא כתבתי בבלוג, האמת שאני מקפידה פעם בשבוע לכתוב אבל זה לא תמיד יוצא עקב עומס בחיים.
עכשיו יש לי כמה דקות ואשמח לשתף אתכם בלוקים בולטים מהשבוע, שבועיים האחרונים.

מכיוון שהשבוע החליט לבקר אותנו האביב, אז הלוקים הפכו להיות יותר קלילים, הרבה שימוש בעליוניות שקל להשיל אותן כאשר נהיה חם יותר, מראה שכבות הוא הכי מתאים לאביב. בבוקר יוצאים קר, בצהרים חם ובערב שוב פעם מתקרר.

הלוק הראשון והקצת חורפי:

חולצה: עדי שדה, חצאית ישנה, ג'קט מבוטיק במכבים (ישן), תכשיטים: איתן





לפני שהתחמם,  כי עוד נכונו לנו ימים קרים (כנראה כבר בשבוע הבא)אז כאן יש לנו שוב פעם שימוש בצבע האהוב עלי בחורף הנוכחי - האפור. חצאית ישנה מחנות עלומה בצומת שילת, חצאית בגזרת A שהיא בד"כ טובה ממש לכולן. יש כאלה שיכניסו חולצה פנימה, אבל אני שייכת לזן של החולצה בחוץ ולא ארוכה מידי ולא חותכת מידי.

זה בהחלט לוק סולידי שעובד נהדר בשביל עבודה, ישיבה ואפילו אם יש פגישה מעניינת או ברית/ה בצהרים הג'קט משדרג את ההופעה כלפי מעלה.

ברגע שהתחיל קצת להתחמם, לבשתי שמלה עם פרינט צבעוני סולידי מ"אסוס" והוספתי לה עליונית/חולצה של ג'ינס. זה לוק מצוין שעובד על כל סוג של שמלה. גם שמלת בייסיק ללא פרינטים.

שמלה ומגפונים: אסוס, חולצת ג'ינס: עונות, תכשיטים: איתן
למזמינות פריטים מאסוס, ממליצה מאוד להשוות בין מדינות, יוצא שאם מזמינים מאסוס ספרד המחירים יותר נמוכים. ממליצה לבדוק.

לוק אביבי נוסף הוא עם עליונית בגווני טורקיז על גופיה בגוונים כחולים, לוק כייפי ומרענן.

עליונית: M&S, גופיה: פיפה, ג'ינס: עונות\ נעליים בינגו, תכשיטים: איתן
הלוק האחרון שאחלוק עמכן זה לוק שנעשה אתמול ובעצם בעקבות "משימת" לבוש באחת הקבוצות שניקבע שנשלב: אדום/סגול/3 צבעים, אז במקום לבחור את אחת האופציות בחרתי את כל השלוש ביחד והנה התוצאה בפניכן:
הגופייה האדומה היא חולצת גופיה ממסיבת החלפות. פאשניסטיות שרוצות להעשיר את המלתחה שלהן במינימום הוצאות בשבילן הפתרון מצוין. מגיעים למסיבה כזאת, מביאים בגדים שנימאס מהם כבר אבל הם במצב טוב. ובוחרים ממה שבנות אחרות הביאו והכל בחינם...רעיון מצוין. ובמילא הכל נישלח לכביסה לאחר מכן ויוצא כמו חדש. אז הנה לכן רעיון - חנות יד שנייה בחינם.

חולצת גופיה: החלפות, חצאית: צילה  עליונית: עיצוב שלי מלפני 14 שנה, תיק: DL, נעליים: לאפייט

הנה לכן לוק שרובו לא חדש בכלל, החצאית של צילה משנה שעברה. העליונית נתפרה בעיצוב שלי לשמלת ערב לפני כ 14 שנה ועכשיו החלטתי שהיא שימושית. בקרוב אשמיש גם את השמלה שלה ליום יום.

עד כאן להפעם, מקווה שנהניתם, אשמח לשמוע הערות, הארות, או כל דבר שתרצו להגיד או לשאול.

סופ"ש נעים לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה