יום חמישי, 23 במרץ 2023

והפעם בסימן סרטונים

 שלום לכם,

חשבתי לכתוב פוסט היום, היה לי צורך לכתוב במיוחד היום...זה יום ממש לא פשוט בשבילי. היום היה אמור להיות היום הולדת של בעלי שכבר שנה וחצי איננו איתי. היום עליתי לקבר עם אחד הבנים (השני בלימודים) ועם חמתי , שלה בכלל זה לא פשוט כי לפני 7 שבועות איבדה את בעלה שחי איתה 74 שנים ביחד. קניתי פרחים יפים  וקישטתי את הקבר, דיברתי כמה דקות לבד עם "בעלי" וזה עזר לי קצת לעבור את היום. התחושה שאני מעוררת אצל מספר אנשים שקרובים אלי כמו אמא שלי זה שאני אדישה וקצת חסרת לב..חייבת להפריח את זה..יש בי אדישות מסויימת אבל אני בתוך תוכי חיה את כל הרגשות הסוערים ולא נותנת להם לצאת החוצה..וזאת דרך ההתמודדות שלי עם מצבים קשים ומסובכים. בעקרון אני טיפוס של זאב בודד מבחירה. זה לא שאני לא אוהבת חברה ואנשים ושאני לא אמפטית. אבל אני מאוד טובה עם עצמי לבד וסומכת בגדול רק על עצמי לבד. וזה לא תמיד קל בטח לא מאז שהתאלמנתי.

אבל בואו נעבור לעניינים טיפה יותר אופטימיים..החודש אחותי נזפה בי שאין לי תיקתוק...האמת שאני נמנעתי מזה המון זמן, איכשהו זה נראה לי בשביל אנשים מאוד צעירים בשנות ה20 לחייהם ולא לאנשים יותר בוגרים.ונראה לי שכולם שם קופצים כמו פסיכים. אז היא הוכיחה לי שאני טועה. והיא אמרה לי שיש לי הרבה מה להראות בתיקתוק. אז האמת שהחודש העליתי כמה סרטונים לרשת וגם העליתי לתיק תוק כמה מהם. אחד מהם שהמלצתי על אודם חדש של רבלון היה ראשון שהעליתי לרשת התיקתוק וישר צבר צפיות של מעל 20000 שזה קטע מאוד מחמיא. ומכיוון שאני באמת מאוד ממליצה על האודם המיוחד הזה. אז הנה אני מעלה שוב פעם כאן את הסרטון ומקווה שתאהבו אותו.


סרטון נוסף שעשיתי גם כן עם הרבה מעורבות ותגובות היה על לבישת חולצת פסים לרוחב וכיצד ניתן לעשו לה סטיילינג.

אין זה סוד שאני נמנעת מלבישת פסים לרוחב, למבנה הגוף שלי, מבנה תפוחי שמרכז הכובד מתרכז בבטן זה ממש לא הולם. ולי הכי חשוב מראה אסתטי ולא גס שלצערי הרב הרבה נשים מחוסר הבנה חוטאות בזה. אז בכ"ז מצאתי חולצה עם פסים דקים ולא עבים ורחבים מידי ושילבתי איתה ג'קט ושרשרת ועשיתי לה סטיילינג מעולה לדעתי ואני חושבת שזה מאוד יכול לעזור לנשים אחרות. כי חולצות פסים הן ממש מאסט אפנתי באביב הזה. וככה זה נראה לבוש טוב ולא שלומפרי

אז קודם כל תראו בתמונות ואח"כ בסרטון:




חולצה: אלמביקה

ג'קט: yoursclothing  (גינס לבן), מכנסיים מC&A פאריס

משקפי שמש מסופר פארם וליפסטיק: רבלון

והנה הסרטון המדגים.




סרטון אחרון שאני מעלה בחולצה אביבית גם כן של Yoursclothing, עם תיק אביבי אפנתי בגוון תכלת. התיק והמשקפיים של שגית שליו.


אני עושה שימוש כאן בהרבה תכלת וירוק ומשחקת עם הגוונים האלה בשרשרת, נעליים ואיבזורים. לוק קלאסי אביבי ונשי.

ואם לחזור להתחלה, אסיים בזה שבעלי היה תכשיטן חובב ואספן יינות בעיקר של יקבים ישראליים, יינות מיוחדים ומכיוון שנשאר לי הרבה מזה ומזה החלטתי לעשות בפסח הקרוב מכירה מאוסף היינות ואוסף התכשיטים שלו (לא לדאוג,כמובן שמשאירה לי למזכרת גם מאלה וגם מאלה), אבל קשה לי עם כלכך הרבה ממנו מסביב...והחלטתי קצת לדלל. במכירה גם אמכור תיקים מקסימים וממש חדשים מהאוסף שלי וגם תכשיטים מהאוסף שלי שיש לי יותר מידי ואני פחות משתמשת בהם.
מקווה לראות גם את הנשים וגם את הבני זוג. מבטיחה מחירים אטרקטיביים ביותר שיהיה כיף לרכוש. התאריכים הם 6 ו 7 לאפריל בביתי במודיעין, שעות וכתובת קרוב למועד אפרסם. ואל תדאגו תהיה תקרובת טעימה וכשרה לפסח. בינתיים שיהיה סופ"ש מושלם לכולם!!