יום ראשון, 23 ביולי 2017

קצת על קיבעונות...

שלום לכולכם,

רציתי להתייחס הפעם לעובדה שלכולנו יש "באגים" בראש, אנחנו מקובעים על כל מיני סטיגמות כלפי עצמנו וכלפי הסביבה וזה הורס לנו הרבה פעמים את המצב רוח, גורם לנו לתחושות לא נעימות ולעתים זה מלווה אותנו לאורך שנים.
ובהקשר שלנו של אופנה ובגדים, יש תמיד לכל אחת/אחד מאיתנו "לא" פריט שלא נלבש, גזרה שלא נתקרב אליה. כמו למשל לא נלבש פסים לרוחב כי זה משמין, מבלי להתחשב איזה מבנה גוף יש לנו. (במקרה שלי באמת עדיף לי פסים לאורך או באלכסון), לא נלבש שמלה קצרה בגלל שהרגליים שלנו לא מושלמות, לא נלך לים כי בבגד ים רואים את כל החסרונות בגוף וככה הלאה והלאה...

אצלי כמו אצל רוב האוכלוסייה היה קיבעון מסוים על מכנסיים קצרים בגזרת ברמודה. כמובן שזה קשור לאיזה טראומה שעברתי בגיל 21 כאשר מדדתי בבוטיק אפנתי בירושלים ברמודה מדהימים ופרחוניים ובחנות בדיוק ביקר את המוכרת ידיד טוב שלי מהתיכון שהתפרץ בצחוק מצלצל והודיע לי שאני נראית כמו זלמן וכדאי לי לוותר על הרעיון של ברמודה.
כמובן שיצאתי מהחנות בושה ונכלמת. שנים לא התקרבתי לפריט הזה או לכל מכנס שעבר את קו הברך. עד לפני כ 10 ימים.
היה לי זיכוי מ"עונות" שאני הסתכלתי עליו והוא הסתכל עלי במשך חדשים רבים. עד שהחלטתי שליום ההולדת שלי שחל בשבוע שעבר אלך ל"עונות" עודפים בירושלים ואנסה קצת לנגוס בזיכוי.
ושם מצאתי את הברמודה המושלמות הללו..כן, בשבילי הן מושלמות כי הן בצבע האפור האהוב עלי, נוחות בבטן לא קצרות מידי ולא צמודות מידי, והרגשתי איתן הכי יפה שיש. אז לשיפוטכם גבירותי..ורבותי אם יש כאלה בקהל. העובדה שאחרי צבא הייתי מידה 42 ועכשיו 48 לא משנה את העובדה של הבשלות וההרגשה שלי.

ברמודה: עונות, חולצה: yoursclothing (ישנה), סנדלים: דניאלה להבי, שרשרת: סיגל ציון


כמו שאתם רואים הלוק הוא בצבעים טיפה חורפיים, ייתכן שעשיתי טעות סטיילינג ששמתי שרשרת בגוונים משתלבים ולא בהירה יותר, אבל פיציתי ע"י תיק לבן שנותן ללוק קצת הקפצה ונעליים באפור בהיר של דניאלה להבי.

האאוטפיט השני שבחרתי גם כן מתמודד עם "שדים ורוחות" עם שמלונת קצת קצרצרה וקצת חשופה בכתפיים שנקנתה גם כן בזיכוי שהיה לי בעונות. היא גם כן בצבע אפור שאהוב עלי.


שמלה: עונות, שרשרתו עגילים: שלי דהרי, כפכפים: האש פאפיז
והלוק האחרון הפעם הוא דווקא בצבעים עליזים צבעי שמש. חצאית ממסיבת החלפות ישנה מאוד בסגנון שנות ה-50. עם חולצת בסיס מצרפת, גם כן ישנה.תיק כתום אפרסקי שמשתלב עם הנעליים שיש להם רצועה אחת בצבע דומה ושרשרת גם כן של שלי דהרי בצבעי שמש.


טוב, מקווה שנהניתם לקרוא...יום טוב ושבוע טוב לכולם


יום חמישי, 13 ביולי 2017

חום הקיץ - חלק ב'


שלום לכולם,

ובאמת הקיץ מכה חזק הפעם והטמפרטורות חופשי ממשיכות להיות מעל 35, הפתרון הוא באמת באריגים קלילים עד כמה שאפשר ונראה כי חצאיות ובעיקר שמלות הן הקטע כרגע, כי אני לא רואה את עצמי בג'ינס, מקסימום בטייץ קליל.

עוד משהו חשוב, זה לא לצאת כל שנייה לקניות אם נראה לך שחסר לך משהו בארון, הכי טוב זה לעשות "שופינג" בארון של עצמך. לעשות שילובים חדשים עם פריטים ישנים. השילובים יכולים לבוא בחשבון עם שרשראות אחרות, נעליים, עגילים, תיק אם מדובר בשמלה. ואם מדובר בשילוב של חצאית וחולצה או מכנס וחולצה אז השמיים הם הגבול, חולצה יכולה להתאים לכמה חצאיות/מכנסיים, וככה גם החצאית וכל פעם השילוב חדש ומפתיע.

ככה למשל לבשתי שמלה מלפני שנתיים שהזמנתי מ"אסוס" שהצבעים שלה מאוד אפנתיים היום פרחים בגוון פוקסיה כתמתם על רקע כחול מאוד כהה נראה כמו שחור. והוספתי לה סניקרס גם כן מאסוס בצבע ורוד סאטין ושרשרת של רונן חן ישנה. ובפעמים הקודמות לבשתי אותה בשילובים אחרים לגמרי.




לוק אחד של פריטים ותיקים שהבאתי מאנגליה לפני בדיוק שנתיים עשיתי שילוב בין שניהם. הלוק עורר בקבוצות אופנה דיונים אם מתאים לי חולצה בפנים או עדיף להשאירה בחוץ. תשפטו אתם....😌


חולצה: M&S, חצאית: לאורה אשלי, נעליים: דניאלה להבי, שרשרת: איטליה (ישן)
לוק קליל נוסף ליום חם ביותר הוא של שמלה מכותנה קלילה ייבוא מאיטליה של סיגל ויזל קצת אחרת


שמלה: סיגל ויזל קצת אחרת

הלוק האחרון שאחלוק אתכם יהיה של שמלה גם כן ותיקה של נורית ויינשטיין, שמלה ארוכה ומלכותית וקלילה הוספתי לה תכשיטים של סיגלית וונש ו"שינמכתי" אותה (זאת אומרת התאמתי אותה ליום יום לעבודה) עם כפכפים מוזהבים ופשוטים של האש פאפיז.










מקווה שאהבתם את הלוקים היום בבלוג...תכתבו, תשאלו אני כאן בשבילכם. בפייסבוק, באינסטגרם Anettdk7 ובמייל.

שתפו את הבלוג שיגיע לכמה שיותר נשים, שיראו שבכל מידה יש אפנה.
















יום רביעי, 5 ביולי 2017

חום של תחילת הקיץ- חלק א'

שלום לכם,

השבועיים האחרונים מתאפיינים בחום אימים, ואצלי איך שאומרים, "על הבאחטי" גם המזגן החלט להתקלקל באוטו, אף לו המפוח ועפו להם כמה אלפי שקלים ועד שהצלחתי להגיע למוסך ולשלם סבלתי בערך שבוע אם לא יותר מהחום. מכיוון שככה הדבר אז חיפשתי פתרונות יצירתיים לאיורור וגם לשיער הסורר ב"רוח" של 2 חלונות פתוחים ב 40 מעלות...איזה רוח ואיזה נעליים, הדבר הראשון שעשיתי בבית זה קצתי למקלחת אחרי נסיעות מתל אביב למודיעין ואחר כך שכבתי מתה במיטה כי כנראה גם תפסתי איזה מכת חום על הדרך.

אז בשבועיים האחרונים לבשתי הרבה שמלות ושרוולים מאווררים ובדים נושמים והרי התוצאות בפניכם עם פטנטים לשיער סורר.

אז דווקא אחרי ההקדמה על השמלות הלוק הראשון הוא מכנסיים...זה מה שניקרא לעשות שופינג בארון של עצמי בשביל לחסוך כסף.
חולצה מלפני איזה 7 שנים מבוטיק "רובנס" ז"ל החולצה ייבוא מצרפת, בד אלסטי נוח של כותנה עם ויסקוזה שלא נדבר על הגוף ונשמר אחרי כביסות כמו חדש. המכנסיים כבר ראיתן אותן עלי של "נומה" יקירתי משנה שעברה.
ואחרי שהגעתי לעבודה חיפשתי נואשות צעיף לעשות סדר בשיער שהתפזר לו ברוח החום הבלתי אפשרי. ולמזלי שמרתי 2 במשרד משום מה כאלה שפחות מלהבת מהם, הצעיף עם משהו ירוק/כחול אמנם של Balmain, מתנה מאיזה חברה מהעבר, החזיק יפה עם קשר מעניין על הראש וקיבלתי מלא מחמאות גם בעבודה וגם ברשת.

מכנסיים: נומה, חולצה: בוטיק רובנס ז"ל, שרשרת: איתן, נעליים: האש פאפיז

משקפיים: קרולינה למקה, צעיף: Balmain

לוק שני עם מטפחת על שיער סורר על הראש, היה אתמול בשמלה אורירית של "עונות" שיכולה להיות גם חשופת כתפיים,הוספתי בנדנה אדומה מהרגע שהתלבשתי בבית לחסוך על התפזרות השיער ברוח ואביזרים אדומים. התוצאה לפניכם. יכולה לומר שבאינסטגרם ממש אהבו את הלוק.

שמלה: עונות, שרשרת: איתן, נעליים: לאפייט, תיק: לקרואה

לוק נוסף ומקסים לדעתי של שמלה שהבאתי מאנגליה לפני שנתיים שמשום מה יושבת כרגע עלי יותר טוב מאשר אז ואני מרגישה עמה ממש נוח, הבד אורירי, קליל ואני ממש מוכנה למסיבת תה אנגלית בגינה.




מה שנחמד זה צבע הלק על הידיים בצבע פיסטוק עדין של ESSIE שקיבלתי מתנה מהסטייליסטית סיגלית וונש ועל הרגליים לאק אחר של ga-de 479, כמו שמשהיא הגדירה את זה צבע גלידה - פונש.
בחרתי בתכשיטי פנינים קלסיים ועדינים שיש לי אותם מתנה מחמתי מ"גראס" וטבעת ישנה מ"אסוס" עם פנינה מלאכותית.

מקווה שאהבתם עד עכשיו את החלק הראשון מבטיחה להמשיך בשבוע הבא עם החלק השני עם השמלות השונות.
ביי בינתיים וממחר סופ"ש נעים גם.