יום חמישי, 13 ביולי 2017

חום הקיץ - חלק ב'


שלום לכולם,

ובאמת הקיץ מכה חזק הפעם והטמפרטורות חופשי ממשיכות להיות מעל 35, הפתרון הוא באמת באריגים קלילים עד כמה שאפשר ונראה כי חצאיות ובעיקר שמלות הן הקטע כרגע, כי אני לא רואה את עצמי בג'ינס, מקסימום בטייץ קליל.

עוד משהו חשוב, זה לא לצאת כל שנייה לקניות אם נראה לך שחסר לך משהו בארון, הכי טוב זה לעשות "שופינג" בארון של עצמך. לעשות שילובים חדשים עם פריטים ישנים. השילובים יכולים לבוא בחשבון עם שרשראות אחרות, נעליים, עגילים, תיק אם מדובר בשמלה. ואם מדובר בשילוב של חצאית וחולצה או מכנס וחולצה אז השמיים הם הגבול, חולצה יכולה להתאים לכמה חצאיות/מכנסיים, וככה גם החצאית וכל פעם השילוב חדש ומפתיע.

ככה למשל לבשתי שמלה מלפני שנתיים שהזמנתי מ"אסוס" שהצבעים שלה מאוד אפנתיים היום פרחים בגוון פוקסיה כתמתם על רקע כחול מאוד כהה נראה כמו שחור. והוספתי לה סניקרס גם כן מאסוס בצבע ורוד סאטין ושרשרת של רונן חן ישנה. ובפעמים הקודמות לבשתי אותה בשילובים אחרים לגמרי.




לוק אחד של פריטים ותיקים שהבאתי מאנגליה לפני בדיוק שנתיים עשיתי שילוב בין שניהם. הלוק עורר בקבוצות אופנה דיונים אם מתאים לי חולצה בפנים או עדיף להשאירה בחוץ. תשפטו אתם....😌


חולצה: M&S, חצאית: לאורה אשלי, נעליים: דניאלה להבי, שרשרת: איטליה (ישן)
לוק קליל נוסף ליום חם ביותר הוא של שמלה מכותנה קלילה ייבוא מאיטליה של סיגל ויזל קצת אחרת


שמלה: סיגל ויזל קצת אחרת

הלוק האחרון שאחלוק אתכם יהיה של שמלה גם כן ותיקה של נורית ויינשטיין, שמלה ארוכה ומלכותית וקלילה הוספתי לה תכשיטים של סיגלית וונש ו"שינמכתי" אותה (זאת אומרת התאמתי אותה ליום יום לעבודה) עם כפכפים מוזהבים ופשוטים של האש פאפיז.










מקווה שאהבתם את הלוקים היום בבלוג...תכתבו, תשאלו אני כאן בשבילכם. בפייסבוק, באינסטגרם Anettdk7 ובמייל.

שתפו את הבלוג שיגיע לכמה שיותר נשים, שיראו שבכל מידה יש אפנה.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה