יום חמישי, 4 במאי 2023

בוק צילומים

 שלום לכם,

הפעם אקדיש את הפוסט לסט צילומים שערכתי לפני שבוע בדיוק אצל הצלמת המוכשרת דנה עמיר. הרעיון התחיל שלקחתי את אחד הבנים שלי לשם, הוא ירד 65 ק"ג במהלך השנה האחרונה בערך ב10 חדשים. אל תשאלו איזה דיאטה הוא עשה כי אתם לא תעשו כזאת...הוא ספר 1800 קלוריות, אכל בורקס, סושי,ג'חנון, שוקולד וכד' ועשה ספורט במכשיר ביתי שקנה סוג של הליכון סטפר ואחרי כמה חדשים התחיל לעשות הליכות ועליות בניינים בערך 6-7 שעות ביום. הכל אצלו זה OCD, הוא משגע אותי מהבוקר עד הערב שמים זה משמין ואסור לו לשתות אבל שותה בכ"ז וכל הזמן יש לו פחד להשמין. בירקות ופירות הוא לא נוגע, כי פשוט לא. שותה מיץ תפוזים ומיץ תפוחים לפחות.

בכל מקרה בגלל ירידה כלכך מהירה במשקל נוצרו עודפי עור שהוא עובד עליהם כרגע בשביל לא להגיע לניתוח. והתחיל להתלבש לפני מספר חדשים בצורה יוצאת דופן, בשביל לעלות לו את הבטחון העצמי החלטתי לקחת אותו לבוק צילומים..איך אומרים: אם כבר, אז כבר, אז גם אני החלטתי שמגיע לי-:))

מאז שהתחברתי למדיה של הפייסבוק בערך לפני כ 13 שנים ואח"כ לאינסטגרם ולאחרונה לתיקתוק. אני חובבת מידי פעם צילומים. אל תרימו גבה. גם לי מותר לא רק לבחורות במידה 38 או/ו בנות 20. להיפך, זה חשוב לי להראות שבכל גיל אפשר להראות יפה ומטופחת ובכל מידה ומבנה גוף. זה תלוי כמה את רוצה את זה. ואני רוצה!!

הצלמת דנה אמרה 3 לוקים, ובסוף בגלל שהצילומים זרמו כלכך יפה אפילו "התבאסה" שלא היה יותר...אז אילתרתי משהו שתיכננתי ללבוש לאחרי הצילומים ללוק רביעי...

אז הנה, דווקא אני מתחילה ממנו..בקטנה וברגוע והאמת שמאוד אהבתי דווקא את התוצאה שלו, כי הצילומים היו בסוף וכנראה כבר הייתי ממש משוחררת.



פה בתמונות אני לובשת מכנסיים ותיקים של אלמביקה וחולצה חדשה של TULA, נעליים של Shein

לוק שני, והוא היה הראשון גם כן במכנסיים האלה, שלא תקבלו הרעלת חרדל...(ככה זה נראה בתמונות). כל הלוק של אלמביקה עם אותן הנעליים. תיק מאנגליה. TKMAXX, מתנה מאחותי





עכשיו נעבור לשמלות: השמלה הראשונה של נועה רובין. בגוונים אפורים, שהוספתי לה נעליים אדומות של לידיי קומפורט. יש לה משחק של פסים וגיאומטרה אלכסונית שזה הדפס שמחמיא לגזרה מלאה.



והלוק האחרון עם המשלה הגראפית היפה של ML, פעם עם תיק של טומי הילפיגר, תיק נסיעות ופעם עם תיק של רונן חן בגוון תכלת.




שימו לב לאיפור היפה שדנה עשתה לי!! וגם דנה שאלה אם אני רוצה לסדר את השיער, העדפתי להשאיר טיבעי. באותו הבוקר חשבתי שיש לי תור למספרה והתברר שהספר פשוט דחה אז לא עשיתי כלום והעדפתי באופן טיבעי וקצת פרוע בשביל לא לעשות את התמונות כאילו "שהתכוונתי" אלא באופן זורם. ואני חושבת שהתחושה הזאת עברה בתמונות.

לסיום אגניב תמונה אחת של הבן מתוך הבוק...


מקווה שאהבתם...ותדעו שבכל גיל וכל משקל ניתן לאהוב את עצמכם!! ושוב פעם תודה לצלמת דנה עמיר