יום חמישי, 24 בפברואר 2022

צבעים רבותי צבעים...

 שלום לכם,

האמת שאני רואה שבזמן האחרון תדירות הפוסטים שלי ירדה לפעם בחודש. טוב, באמת תסלחו לי, אבל אני ממש עסוקה במטלות שונות שקשורות לבית ולילדים. ולהצטלם ולעלות לוקים יומיומיים ברשת זה דבר אחד, אבל לשבת ולכתוב ובאמת להשקיע זה דבר אחר לגמרי...אני לא מוותרת בכל אופן, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלי שפתחתי איפשהו ב2015 ואין לי כל חשק כרגע לסיים לכתוב אותו...רק להמשיך אולי בפורמט טיפה יותר דליל מידי פעם.. כנראה זה קשור לאופי המזל סרטן שלי, שאנחנו אוהבים מאוד להיקשר לדברים וקשה לנו לשחרר..

בכל מקרה, לפני יומיים הייתי בקניון רמת אביב לסידורים ולבשתי...עוד מעט תראו מה...בעצם הנה תראו עכשיו...



ונכנסתי לאחת החנויות. והמוכרת אמרה לי: וואו...כמה שאת צבעונית..ואני עניתי לה: כן, ככה יצא לי היום. האמת שכל החודש הזה מתאפיין אצלי בשילובים לא הכי סטנדרטיים, אבל מאוד צבעוניים וטרנדיים.

ואז יצאתי מהחנות והסתכלתי מסביב..שעות הבוקר 10- 10:30 בבוקר רוב האנשים סביבי לבשו שחור, מקסימום שחור עם אפור..כמה נשים חזרו מכושר ולבשו טרנינג אפור, בז' ומעיל כהה מעל...ולי היה דה ז'ה וו לדבריה של פרופסור רפאלה בילסקי בן חור ז"ל שבעלי למד אצלה מדעי המדינה. והיא כל הזמן אמרה: האנשים בארץ לכל מקום לובשים שחור...באים לאירוע של חתונה ורואים רק שחור מסביב...טוב היא אמרה את זה בערך לפני 25 שנה...מאז האופנה התקדמה וגם האנשים והיחס שלהם לאופנה מאוד השתנה. אם הולכים היום לארועים אז רואים מגוון צבעים ולא רק שחור מסורתי. אבל ביום יום בקניון רמת אביב שהוא באמת קניון מאוד אפנתי ועדכני רוב האנשים שראיתי היו בבגדים שחורים או אפורים כהים, באמת! לכן הרגשתי יותר מידי בולטת וכנראה המוכרת קלטה את זה מהר..אנחנו בורחים לשחור כי חושבים שהוא מרזה (זה לא השחור, זה הגזרה) מרגישים מוגנים בשחור ובטוחים. אני בעד...אני חושבת שלכל אחת יש את הצבע הבטוח שלה...

כאן המקום לומר שהצבע הבטוח שלי הוא אפור, כן כן אפור, אבל גם ירוק בעצם-:))), טוב אני בעצמי עברתי יחסית מהפיכה בטעם שלי בלבוש ב10 שנים האחרונות. נראה לי שעם התפתחות האינסטגרם וכל האופנה בתמונות וסרטונים שם זה פשוט נתן המון תאבון לצבעים אחרים ושילובים ביניהם...

שימו לב לחולצת החרדל מתחת לג'קט הסגול, היא חולצה ישנה ממשי ממארקס אנד ספנסר שהביא הלי אחותי לפני איזה 4 שנים ומאז אני משלבת אותה נון סטופ בלבוש.

ואם תשאלו מהיכן הג'קט הסגול? אז אגיד לכן שהוא מSHEIN והמכנסיים מטבריה, מאריסטו שמט, שאפרופו הייתי בנופש שם בסוף ינואר והיה ממש מקסים..וממליצה לכם על המלון ששהיתי בו: יו בוטיק פתאל.  הנה כמה תמונות של הנוף והסביבה של המלון וגם תמונה שלי בבגדים שטיילתי בהם..קוז'ואל נוח אבל עם טוויסט.









הנה לוק נוסף עם המכנסיים הירוקים האלה שקניתי בטבריה. שילבתי אותם עם חולצה בוהושיקית של אופנת פיפה והלוק אחר לגמרי יצא..מה שמיוחד במכנסיים שהם בגזרת פדלפון, בסגנון שנות ה-70 שעכשיו יש חזרתיות באופנה לשנים האלה. להדפסים החזקים, לצבעים ולסגנון הבוהו.


אתם בהחלט יכולים להסיק שירוק הוא צבע "בטוח" בשבילי כמו שחור לאחרים-:))

עוד 2 לוקים עם החולצה החרדלית שדיברתי עליה למעלה, הראשון עם חולצה ג'קט שנקראת "שאקט" של קווין סייז משובצת, מכנסיים אפורים מגולף ותיק של דניאלה להבי ונעליים של ג'פרי קמפבל לשופרא.



ולוק אחרון עם החולצה החרדלית וג'קט כחול רויאל ישן מלונדון ששילבתי את כל הלוק עם מכנסי זברה של אופנת EDDIE' מותג שלצערי ניסגר לפני כחודש.


אז מה אהבתם מכל הלוקים עם החולצה החרדלית? ואיך התחברתם למכנסי פדלפון? ובכלל מה דעתכם על עניין הצבע השחור?

תכתבו, תשאלו ותזכרו שניתן לעקוב אחרי באינסטגרם www.instagram.com/Anettdk7

סופ"ש נעים ורגוע לכולם!