יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

התקררות קלה...

שלום לכן קוראות יקרות ושלום גם לקוראים (אם יש) יקרים!

השבוע קצת נחת עלינו "מיני חורף" חצי בהפתעה, כי אמנם החזאים הבטיחו גשם, אך לא הבטיחו שיטפונות כאלה שפגעו בהרבה אזורים בארץ שנשארו ללא חשמל ועם הצפות רציניות. הבוקר שמעתי שהחשמל חזר בעצם לכל המקומות אבל רעננה עדיין נראית פה ושם כמו ונציה, נו שויין-:)))
בכל מקרה למרות שהחזאים כל הזמן אומרים התקררות בחוץ לא באמת קר, אם כי גשום, אפילו בירושלים אתמול לא היה כזה קר.
מה שכן המזג אוויר הגשום מחייב משהו קצת יותר לבוש, ג'קט, עליונית, גרביים דקות. עדיין לא חנכתי גרביונים השנה, אבל בטוחה שזה יקרה בקרוב.
היה לי גם ביקור נימוסין אצל המעצבת החמודה דנה מליק בעלת המותג נומה, ויצאתי עם כמה פריטים שמתאימים בהחלט למעבר, אם כי גם עם שמלה יחסית קלילה לעונה הנוכחית, אבל אולי יהיו ימים יותר חמימים לכו תדעו.

בכל מקרה הלוק הראשון שבו שילבתי את הרכישה הראשונה מנומה כלל את המכנסיים המקסימות עם וורדים, חולצה שחורה פשוטה, נעליים ב-2 צבעים, כי זה פשוט "MUST"העונה, בצבעים של שחור ופוקסיה שמתכתבות עם הנעליים. ועליונית סריג שיוצרת מאין הומאז' לשנות ה-70.
חשוב לי לציין ש"נומה" מייצרת אופנה עד מידה 52, ויש דגמים שיכולים להגיע בקלות עד 54. המכנסיים לקחתי מידה XL או 4 כפי שהיא מציינת על הטיקט.
אז הנה הלוק עם תוויות היכן ניתן להשיג כל פריט ופריט:

מכנסיים: נומה, חולצה: פיפה, שרשרת: איתן

קלוז אפ לדוגמה על המכנסיים ונעליים של Nine West




הלוק השני שלי, שאני ממש אוהבת, כי הוא הכי "אני" משחק עם גוונים שונים של כחול/אפור. משלב קצר וארוך, נותן צללית, ארוכה לגוף. משלב גם כן חולצת בסיס מ"נומה" בצבע אפור, מכנסיים מודפסים וג'קט קצר שהבאתי מאנגליה שהציל אותי ביום סגריר וגשום שם. התאים יופי גם לכאן.

חולצה: נומה, מכנסיים: הגרה, נעליים: לאפייט, ג'קט: M&S', שרשרת : איתן


הלוק האחרון שלי הוא מהיום, משלב פריט גס כמו ג'קט ג'ינס בצבע כהה משופשף. מאוד ישן, הכל יחסית כמובן בן 15 שנה מ"מתאים לי". עם שילוב של חולצה עדינה עם פרינט נקודות פולקה. השילוב בין שניהם יוצר הרמוניה. השתתפתי באתגר באחד מקבוצות אופנה והתבקשנו היום להדגיש את החלק היפה לדעתנו אצלנו בגוף. הדגשתי את הרגליים שאני מקבל הרבה מחמאות על צורתן ומבנה שלהן. לבשתי מכנסי טייץ מבד עבה שהבאתי מאנגליה הצבע הוא כחול כהה אבל אולי בתמונה נראה שחור.




ג'קט: ML, חולצה: Just once לאלונה מירון, טייץ: Debenhems, תכשיטים: איתן






עד כאן לשבוע הזה, אנחנו לאט לאט לובשים יותר שכבות ויותר ג'קטים, ועוד מעט יופיעו גם הצעיפים ועוד פריטים מחממים ואפנתיים.
 שיהיה לכם סופ"ש נעים ותחילת נובמבר נעים, נשיקות.










יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

פוסט חדש עם טרנדים וגיזרות.

שלום לכולכם,
לא כתבתי כבר איזה שבועיים פוסט, האירועים האלימים בארצנו מאוד העיבו על מצב הרוח, ועכשיו קצת התפניתי לכתוב. אמנם העונה היא עונת סתיו, אך עדיין חם בחוץ. אמנם הבקרים כבר טיפה יותר קרירים וחשוכים אך ביום המעלות עולות לעבר ה 30 לפחות. אישית, אין לי בכלל חשק לבגדי חורף, אבל מאוד בא לי צבעי סתיו, קצת עליוניות טיפה יותר שכבות.

הפעם בפוסט אתייחס קצת לגזרות שמחמיאות לצורת הגוף של תפוח או V הפוך. צורת גוף שהחלט העליון גדול ורחב מהתחתון, בדרך כלל מלווה ברגליים רזות/חטובות, חזה מלא ובטן ללא קו מותן ברור.

הלוק הראשון אני מקדישה אותו לטרנד הג'ינס. אז עדיין לא רכשתי שמלת ג'ינס, אבל יש לי חולצת עליונית של ג'ינס ומכנסיים בגוונים שונים. גופיה מעניינת עם דוגמאות אתניות ושרשרת עם גוונים כחולים וצהובים חזקים להוספת עניין.
לשבור את כל הגוונים הכחולים האלה עם סנדלים בגווני חומים/ורדרדים גם כן ברמיזה לסתיו.
החולצה הארוכה מעל הגופייה מעריכה את הצללית של הגוף ומחמיאה לגוף נשי ומאזנת פרופורציות. סגנון מאוד מתאים לגזרת תפוח או V הפוך.

חולצה ומכנסיים : "עונות", גופיה: פיפה, שרשרת: לה פלקה לוקה, סנדלי פליי פוט ותיק: דניאלה להבי
יום אחר היה ממש חם והחלטתי לחנוך שמלה של פיפה בסגנון וינטאז'י, הגזרה שלה קרובה לגוף אבל ממש לא "בודיקון" החיתוך המרומז מתחת לחזה מחמיא לצורת הגוף ויותר מאין אשליית מותן, והאורך מחמיא לבעלות רגליים רזות.


שמלה: פיפה, נעליים: קלארקס, תכשיטים: Eitan's Art

לוק נוסף של שמלה יחסית קצרה (דבר שתמיד משגע את אמא שלי וחמתי: "את הולכת והשמלה עולה למעלה וזה ממש מוגזם המיני הזה," חה,חה,חה...). הפעם בשביל להאריך את הצללית של הגוף השתמשתי בעליונית סרוגה דמוי קרושה, אחד הטרנדים החמים של הסתיו. גם צבעי השמלה מאוד מזכירים שלכת.

שמלה ועליונית: Simple Be מאנגליה, נעליים: פליי פוט, תכשיטים: Eitan's Art

הלוק האחרון שבחרתי לכאן הוא של חצאית בגזרה ישרה באורך הברך,גיזרה שמחמיאה לגוף נשים, החלק העליון יותר חלק מהתחתון ולכן הפרופורציות יוצאות נכונות בגוף. חולצה עם תדפיס שמזכיר את הפרינט בחצאית, תכשיט קצת גותי. כאן הלוק מתאפיין בשחור/לבן שגם טרנד חזק כבר שנה שנייה ושברתי אותו בנגיעות קטנות של צהוב בנעליים ובתיק.

חולצה: עונות, חצאית: לאורה אשלי, נעליים מרקס אנד ספנסר ותכשיטים של Eitan's Art




מקווה שאהבתם את הפוסט הפעם וקיבלתם רעיונות, נתראה בפוסט הבא ומקווה שגם יהיה יותר שקט ובטוח בארצנו.



יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

רשומה לתחילת הסתיו


שלום לכם, החגים כבר מאחורינו ואפילו הגשם הראשון הפתיע אותנו אתמול והצליח במעט לקרר את האוויר החם שעמד בחוץ למשך ימים רבים.
עם המזג האוויר השרוולים טיפה התארכו ואפילו אתמול לבשתי עליונית.
חנויות הבגדים כבר מלאות בסחורה סתווית וחורפית. אמנם סגרירי ואפילו מידי פעם גשום קצת אבל שלא תטעו- עדיין הקיץ לא מאחורינו. לבטח לא עד סוף אוקטובר.
לי אישית בכלל לא מתחשק עוד ללבוש שכבות, ג'קטים, צעיפים ומגפונים. זה פשוט עדיין חם! אבל עם זאת הלוקים שלי השבוע התאפיינו באווירה של תחילת סתיו.

אז הנה מקבץ שבועי של הלוקים שלי.

הראשון, לוק של טוניקה בגוונים ירקרקים, דוגמאות קצת טרופיות, אבל בד שכבר מתאים לעונת המעבר. הסיפור מאחורי קנייתה של הטוניקה הוא כזה שבחול המועד טיילתי עם בעלי, חמי וחמתי במתחם שוק הפשפשים. ובין חנויות העיצוב היה בוטיק של נטע אפרתי. מודה ומתוודה שלא מכירה את המעצבת. רוב הקולקציה היתה ב 40% הנחה. המון פריטים מגיעים ב O.S - שזה אומר one size, מידה אחידה. עכשיו, כאשר הפריטים מגיעים במידה אחת צריך להיזהר. בד"כ זה מתאים עד מידה 46 מקסימום. אבל מה שאני תמיד אומרת: הסתכלת? אהבת? נראה מספיק גדול? - תמדדי.
אז יכול להיות שאילו הייתי מידה 44 זה היה LOOSE- רופף לגמרי ויותר שמלה מטוניקה. במקרה שלי זה יצא כמו שמלה-טוניקה. ובגדול מדדתי כמה כאלה שם. בגלל שהייתי עם חמתי שהחליטה לפנק אותי במתנה הזאת (משהו כמו 280 ש"ח) בחורה עד מידה 54 יכולה בהחלט להנות מהפריט.
אני שילבתי אותו עם טייץ שחור פשוט של "עונות", ותכשיטים תואמים.
הנה התוצאה:


טוניקה: נטע אפרתי, טייץ: עונות, נעליים: דנית ירון, שרשרת+טבעת:Eitan's Art


האאוטפיט השני שלבשתי השבוע היה של שמלה בסיסית מ yoursclothing, ישנה למדי. עם עליונית שהבאתי ממארקס אנד ספנסר בקיץ בגזרת קימונו ונעליים מחנות נוחות מקומית באנגליה.
בקבוצות אופנה שונות קיבלתי עליה הרבה מחמאות. בגלל שימוש בעליונית ארוכה זה מאריך את הצללית של הגוף בתנאי שהאורך מתיישב במקום הנכון בגוף ובכל גוף המקום הנכון מתחלף.



שמלה: Yoursclothing, עליונית: מרקס אנד ספנסר, נעליים: HOTTERS', שרשרת: Eitan's art



הלוק האחרון מהשבוע  הוא מהיום: באווירה סתווית גם כן: חולצה בשרוול 3/4 של צילה מיכאלי, עם מכנסיים של אריסטו שמט, תכשיט של רוני עוזיאל, נעליים: גויה וטבעת של איתן מהקולקציה החדשה.
בכלל, 2 השרשראות שענדתי השבוע היו של Eitan's art מהקולקציה החדשה הסתווית שלו. כדאי לבקר ולהתרשם.



חולצה: צילה - תפור עליך, מכנסיים: אריסטו שמט, נעליים: גויה, שרשרת: רוני עוזיאל, טבעת: איתן




להפעם זהו, מאחלת לכולם סופ"ש נעים ופחות חמים. מקווה שתצליחו לאגור כוחות מחודשים לשבוע הבא, כי אני זקוקה להרבה מנוחה הפעם-:))