יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

פוסט חדש עם טרנדים וגיזרות.

שלום לכולכם,
לא כתבתי כבר איזה שבועיים פוסט, האירועים האלימים בארצנו מאוד העיבו על מצב הרוח, ועכשיו קצת התפניתי לכתוב. אמנם העונה היא עונת סתיו, אך עדיין חם בחוץ. אמנם הבקרים כבר טיפה יותר קרירים וחשוכים אך ביום המעלות עולות לעבר ה 30 לפחות. אישית, אין לי בכלל חשק לבגדי חורף, אבל מאוד בא לי צבעי סתיו, קצת עליוניות טיפה יותר שכבות.

הפעם בפוסט אתייחס קצת לגזרות שמחמיאות לצורת הגוף של תפוח או V הפוך. צורת גוף שהחלט העליון גדול ורחב מהתחתון, בדרך כלל מלווה ברגליים רזות/חטובות, חזה מלא ובטן ללא קו מותן ברור.

הלוק הראשון אני מקדישה אותו לטרנד הג'ינס. אז עדיין לא רכשתי שמלת ג'ינס, אבל יש לי חולצת עליונית של ג'ינס ומכנסיים בגוונים שונים. גופיה מעניינת עם דוגמאות אתניות ושרשרת עם גוונים כחולים וצהובים חזקים להוספת עניין.
לשבור את כל הגוונים הכחולים האלה עם סנדלים בגווני חומים/ורדרדים גם כן ברמיזה לסתיו.
החולצה הארוכה מעל הגופייה מעריכה את הצללית של הגוף ומחמיאה לגוף נשי ומאזנת פרופורציות. סגנון מאוד מתאים לגזרת תפוח או V הפוך.

חולצה ומכנסיים : "עונות", גופיה: פיפה, שרשרת: לה פלקה לוקה, סנדלי פליי פוט ותיק: דניאלה להבי
יום אחר היה ממש חם והחלטתי לחנוך שמלה של פיפה בסגנון וינטאז'י, הגזרה שלה קרובה לגוף אבל ממש לא "בודיקון" החיתוך המרומז מתחת לחזה מחמיא לצורת הגוף ויותר מאין אשליית מותן, והאורך מחמיא לבעלות רגליים רזות.


שמלה: פיפה, נעליים: קלארקס, תכשיטים: Eitan's Art

לוק נוסף של שמלה יחסית קצרה (דבר שתמיד משגע את אמא שלי וחמתי: "את הולכת והשמלה עולה למעלה וזה ממש מוגזם המיני הזה," חה,חה,חה...). הפעם בשביל להאריך את הצללית של הגוף השתמשתי בעליונית סרוגה דמוי קרושה, אחד הטרנדים החמים של הסתיו. גם צבעי השמלה מאוד מזכירים שלכת.

שמלה ועליונית: Simple Be מאנגליה, נעליים: פליי פוט, תכשיטים: Eitan's Art

הלוק האחרון שבחרתי לכאן הוא של חצאית בגזרה ישרה באורך הברך,גיזרה שמחמיאה לגוף נשים, החלק העליון יותר חלק מהתחתון ולכן הפרופורציות יוצאות נכונות בגוף. חולצה עם תדפיס שמזכיר את הפרינט בחצאית, תכשיט קצת גותי. כאן הלוק מתאפיין בשחור/לבן שגם טרנד חזק כבר שנה שנייה ושברתי אותו בנגיעות קטנות של צהוב בנעליים ובתיק.

חולצה: עונות, חצאית: לאורה אשלי, נעליים מרקס אנד ספנסר ותכשיטים של Eitan's Art




מקווה שאהבתם את הפוסט הפעם וקיבלתם רעיונות, נתראה בפוסט הבא ומקווה שגם יהיה יותר שקט ובטוח בארצנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה