יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

בחזרה מקלן

שלום לכם,
מאז ומתמיד טענתי שגרמניה זה גן עדן לאופנה בשלל מידות. גם המחירים נוחים מאוד.
והפעם נסעתי לסופ"ש ארוך בקלן לתערוכת רכבות ביחד עם אחד הבנים שלי. העיר קיבלה את פנינו בקרירות אירופאית קלסית בנוסף לגשם. טיילנו הרבה מאוד ברגל בעיר. כל יום מעל 10 ק"מ ברגל וביום האחרון אף הגענו ל 16 ק"מ ברגל. רוב ההליכה היא על מישור ולכן זורמת בקלות.
הקתדרלה "הדום" המפורסם פאר גותי מימי הביניים הוא ללא ספק הנקודה הכי בולטת בעיר. היא יפיפייה מבפנים ומבחוץ ומה שיפה שבכל שעה ביום בין אם שמש או גשם היא מוארת בצורה אחרת וזה מרהיב.
אזור הקניות יחסית צמוד לקתדרלה, 3 מדרחובים מסתעפים האחד מתוך השני והשלישי. רשתות אופנה בינלאומיות כמו H&M, C&A וכמובן פריימארק האהובה כל-כך על בנינו עמנו. אני חייבת לומר לכם שאני לא במיוחד מחבבת את הרשת הזאת. היא עמוסה ומיגעת ואחד הבנים שלי הגדיר אותה בלונדון לפני כשנתיים כ"סמרטוטיה". ויש בזה משהו..אבל מכבדת כל אחד ואחת שמוצאים שם את מבוקשם.
אותי הרבה יותר עניינה רשת ה Karstadt, שהיא כל-בו גרמני ענק של מספר קומות עם הרבה אופנה ובשמים ומחירים יחסית נגישים בניגוד לחברתה ההרבה יותר מפוארת - Galleria Kaufhof שבה המחירים הרבה פחות נגישים.
בגלל שאנחנו נמצאים כחודש ימים לפני הכריסטמס אז כל החנויות מקושטות בקישוטים מרהיבים, ועצי אשוח בכל פינה.
ב Karstadt יש אגף שלם של כריסטמס והנה תראו איזה יופי.

לא אכביר במילים אבל העיר יפיפייה ומלאת שרידים מהתקופה הרומית, ה מוזיאונים יוצאים מן הכלל, ממליצה על מוזיאון הארכאולוגי רומי-גרמני מאוד ומאוד ועל מוזיאון לאמנות של Wallraf שצמוד למוזיאון הבשמים של של קלן ולמדרחוב של השופינג.


אבל לענייננו...
ב H&Mמחלקה מאוד גדולה של מידות 44-54 (ואף 56) מעילים, סריגים, חולצות, טרנדים מאוד מרשימים. מכנסיים ראיתי הפעם פחות אטרקטיביים. המחירים פשוט מזמינים ומושלמים.
רכשתי חולצת בסיס שחורה מאוד נוחה ב 9.99 יורו ושמלת טוניקה מרשימה ביותר ב 120 ש"ח

הנה תראו:

טוניקה: H&M, מכנסיים: עונות, נעליים: מקס מורטי (ישנות), שרשרת: שלי דהרי

להנאתכן קוראות נאמנות עשיתי מספר צילומים ב H&M של הקולקציה.
לבן!!!! ומאחורה מעיל מנומר

טרנדים

הפריט הכי יקר בקולקציה: מעיל פארקה חם ב 69 יורו

סריגים

ב Karstadt , יש מלא מותגים ומעצבים. אופנה קלסית לנשים של Betty Barclay מגיעה בסטנדרט עד מידה 48. האוריינטציה לגילאי 40+
באגף הפלאס סייז, יש כמה מותגים חדשים מאיטליה שלא הכרתי, ויש את MyLine  הוותיקה מבית המעצב Franck Walder, דגמים מאוד איכותיים. וכמובן את הקו של Gerry Weber- Samoon, עד מידה 56. מאוד קלסי ומרשים לכל הגילאים. בצבעים הכי טרנדיים.
חייבת לציין שצבעי פסטל חורפיים וירוקים חזקים מאוד דומיננטיים בקולקציות שראיתי.

סריג: MyLine, חצאית מדבנהמס (ישנה), מגפונים: פאולה וגרביונים: C&A
ב C&Aרכשתי זוג גרביונים של 70 דנייר בחום שוקולד ושחור, כאן בתמונה הן בחום הכהה. רק כאשר הגעתי לארץ הצטערתי מאוד מאוד שלקחתי רק 2, הם נוחים בטירוף והמידות בול. הגרביונים מגיעים עד מידות 54-56 והם נמצאים בקולקציה הרגילה של גרביונים בחנות.
הנה התווית לנוסעות או מזמינות מהרשת:

חייבת לציין שבמדרחוב של החנויות יש חנות נפרדת ל C&A XL חנות של קולקציה רק למידות גדולות ומגיעה עד מידה 62 כמדומני. בהחלט מפרגנים לנשים בגרמניה.

מציינת שיש בקצה המדרחוב גם את חנות הדגל של Gerry Weber בכמה קומות, עם הקו של המידות הגדולות והקו של המידות הקטנות והקו לצעירות. המחירים: לא זולים. אבל יש סטנדים של מכירות סוף עונה שווים ביותר. המידות שלו מגיעות עד 48 מאוד נדיב בקולקציות "הרגילות" ועד 56 במידות הגדולות.
לא רחוק משם יש את ULA PUPPKEN חנות מרשת שבדית שמומחית למידות גדולות. אבל לא הספקתי לבקר שם (צריך להשאיר משהו לפעם הבאה).

לסיכום: קלן מומלצת מכל הבחינות, סצנת השופינג, הקולטורה והקולינריה. ובכלל גרמניה מפרגנת לנו הנשים בעלות המידות הנדיבות.

יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

רשומה סתווית וטרנדית

שלום לכם,
אני תמיד טוענת שאפשר לאמץ טרנדים בתנאי שתדעו להתאימם למבנה הגוף שלכם, לסגנון וגם לגיל למרות שזאת נקודה אולי כואבת.
הכי מצחיק שכאשר הייתי בת 20 ואהבתי ללבוש חליפות מחויטות אלגנטיות כולם אמרו לי שזה מבגר. עכשיו אני כמעט ולא מסתכלת לכיוון חליפות. אבל עכשיו אם אלבש ג'ינס עם קרעים יגידו לי - את לא מתביישת? את בת 16?
אז זהו שלא, אני לא בת 16 ובכ"ז יכולה ללבוש ג'ינס עם קרעים ולהראות טרנדית/אלגנטית/מספיק מכובדת לגיל שלי.

אז הנה לשיפוטכם
הג'ינס הוא מ"בורדו" בכפר מלל, ייבוא שלהם מארה"ב. בחרתי ג'ינס בהיר, אך לא בהיר מידי לכיוון שטיפה בינונית. הוספתי לו חולצה משובצת מבד קצת עבה מ"אסוס" משנה שעברה. ואבזרתי בגוונים אדומים ושרשרת בצבע פוקסיה ליצירת עניין.

מכנסיים: בורדו, חולצה: אסוס, שרשרת: דפנה מאור בלסקי, נעליים: לאפייט, תיק מתנה
עוד טרנד שרץ בשנים האחרונות מאוד חזק הוא הפס הנקודות. אז יש לי חולצה עם נקודות קטנות ויש לי שמלת נקודות בשחור/לבן והפעם יש לי גם חולצה עם נקודות גדולות שקיבלתי מתנה מעונות על חשבון הנקודות שאספתי שם. החלטתי לתת לחולצה סוויץ קלסי ע"י סט אמיתי שקיבלתי מחמתי במתנה פעם של פנינים ועגילי פנינה.
בשביל "הטרנד" הוספתי לו ג'קט ג'ינס עם "פאצ'ים" (כל מיני מדבקות תפורות לבגד. הפאצ'ים שלי באים מאחורה ולא מקדימה...כי הייתי מרגישה טומאץ' עם זה)

חולצה: עונות, ג'קט: אסוס (ישן), כל השאר פריטים ותיקים בארון
מכיוון שכבר היו לנו כמה ימים קרירים אז יום אחד אפילו התארגנתי על גרביונים עם שמלה ונעליים ממש סגורות.
בעניין הגרביונים, המלצה לקוראות הנאמנות שלי במידות גדולות: ממליצה על משביר, גרביוני levante מגיע עד 6-7 xxl וטוב עד למידה 54-56 בשקט. יש בצבע רגל, בחום כהה ובשחור מאוד איכותיים וקצת מבריקים סביב ה 50 ש"ח המחיר.
גרביונים פשוטים עם תוספת של קאן-קאן (בכל סופר או סופר פארם) xxl יש בצבע רגל - זולים למדי אז אם נקרעים גם הלב לא נישבר כל-כך.
המלצה נוספת קצת יקרה יותר גרביונים של "פיפה" (יש סניפים ברעננה וחיפה, חפשו באתר) בין 50 -100 ש"ח עם דוגמאות והדפסים ויש להם מידות עד 56 אם לא יותר.
באתרים הכי טוב באסוס או בyoursclothing
יש עוד אבל לא מפרטת כי תהיה רשימה ארוכה מידי.

אז הנה הלוק האחרון והיחסית חורפי שלי

שמלה: עונות, ג'קט: אסוס, נעליים: בינגו
שרשרת: הגר סתת, טבעת ועגילים: איתן
שימו לב  לטרנד הברוקי, הטבעת והשרשרת הנפלאים של איתן עשויים בדיוק בסגנון ברוקי ומרשים ומתאים לעונה של סתיו-חורף 2017.

מקווה שאהבתם, כל דבר שתרצו לשאול, להגיב, יש לכם אפשרות כאן בבלוג, ודרך הפייסבוק וגם הודעות הפייסבוק עובדות בבלוג.

שיהיה המשך שבוע נעים