יום רביעי, 12 ביולי 2023

קיץ אסתטי

 שלום לכם ובעיקר לכן,

איך שאני לא מסובבת את זה, תמיד יוצא לי לכתוב בערך פעם בחודש פוסט מרוכז, מנסה יותר אבל לא תמיד זה הולך. אז מה היה לנו החודש? חייבת לומר שהיה לי חודש מאוד אינטנסיבי בבית עם התאום של ה ADHD וה ASD...נראה לי שכל החודש נשאבתי סביבו, כולל יום בטר"ם כי הוא התייבש מהליכות שלו והחום הרי מתיש. וסביב כל הצרות שעשה לי ותאמינו לי לא מתבכיינת אבל לא פשוט כאן, ניזכרתי במשהוא שאמרה לי בת של חברים שלומדת חינוך מיוחד. היא אמרה לי לפני כשנה: אנה לא סתם ניבחרת להיות אמא שלו, יש לך משימה, מטרה והכלה שרק את מסוגלת לתת לו...השבוע מאוד התחברתי לזה במיוחד כי ניזכרתי שכאשר התאומים היו בני 3 וכבר אז לא היה קל עם שניהם בכלל (אבל מה זה ילדים קטנים? זה צרות קטנות, וכאשר גדלים גם הצרות גדלות) הלכתי לאיזה מתקשרת בהרצליה לדבר על הילדים והיא אמרה לי שהתאום הזה עם הADHD , הוא נשמה חדשה, צעירה ותמימה וראשונית בניגוד לשני ולכן הרבה יותר ילדותי וזקוק ליותר הכלה. אז תגידו שאני משוגעת שמאמינה לכל מיני כאלה, אבל אז בתקופה ההיא זה התאים לי.

בכל מקרה, לךמה אני מספרת לכם את זה? שאני מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש ייעוד בחיים, זה לא חייב להיות משהו גדול וגרנדיוזי, זה יכול להיות גם משהו קטן ואישי, העיקר שנגשים את עצמנו דרכו. ואיך כל זה מתקשר לאופנה ולנושא הבלוג? אז הנה זה בא...מאמינה שיש לי מטרה גם בתחום הזה, להראות לנשים במגוון גילאים ובמגוון מידות, כן, כן גם במידות גדולות אמיתיות שאפשר להתלבש יפה, אפנתי, טרנדי, אסתטי והכי חשוב שהוציא את הפלוס האמיתי מעצמנו. כי כאשר את נראית יפה, גם המצב רוח שלך משתפר, גם הנראות שלך כלפי הסביבה. את לא צריכה שכל העולם יידע מה יש לך שם בפנים. כי תאמיני לי שברגע שאת מרגישה שאת נראית אסתטי ויפה גם הרגשת החרא שלך תשתפר..

אז מה לבשתי היום? היום חם בצורה קיצונית, הבטיחו איזה גל חום נוראי, כל השבוע חשבתי שאלבש את שמלת הפשתן הקלילה הזאת שהבאתי מC&A מברלין בשנה שעברה. היא כלכך נעימה, הפסים הארוכים שלה מחמיאים מאוד לגזרה מלאה, היא לא ניצמדת והספתי לה סניקרס ישנים שקניתי בבחירות ה1 למרץ 2020 (זוכרת) בטיול עם בעלי ז"ל בטירה, בחנות של מותגי ספורט. עלו לי גרושים אבל מאוד התחברתי אליהן, כי הם סניקרס עדינות ונשיות מאוד.





התיק מרונן חן, השרשרת מדפני מאור בלסקי מלפני שנים ומשקפי שמש של שגית שליו.

לוק נוסף שמאוד אהבתי מהזמן האחרון, הוא של שמלת פסים כחול/לבן שהתכווצה בכביסה והפכה לעליונית. אני מאמינה מאוד בניצול הפריטים בארון מבלי לצאת לשופינג אימפולסיבי ולכן מאוד התאים לי הלוק הנקי של הכחול לבן הזה.



העליונית מSHEIN, הטישריט בסיסית מH&M, המכנסיים של היבואנית חני קליין והתיק מגלריה 27 בירושלים

ולוק אחרון לפעם הזאת שבחרתי ממגון הלוקים הוא של שמלה קלילה מויסקוזה של רוניכהן למותג QueenSize,

שמלה ממש מיוחתד בגלל הצבע וגזרה. זאת גזרת A מתרחבת טיפה מהחזה, אבל מחמיאה לגוף נשי מלא, ולמעשה לא רק אלא גם לכל מבנה. למעשה גזרה קלאסית ומחמיאה לכמעט כל אישה.





למעשה הלבשתי כאן לפי פלטת הצבעים האפנתית מאוד באביב/קיץ 2023, סגלגל, ורוד וצהוב, ראו את האינטרפקטציה שלי להרכב הצבעים הזה.

אז מה חשבתם על הלוקים ובכלל, אשמח לשמוע ולענות על כל שאלה שתרצו..

שיהיה סופ"ש רגוע ושנישמע רק בשורות טובות

💗💙