יום שבת, 9 ביולי 2022

בסימן ורוד

 Long time, No see

אכן באמת הרבה זמן לא ניפגשנו. האמינו לי שלפחות 3 פעמים מאז שגמרתי לכתוב את הפוסט על פאריס רציתי להתיישב ולכתוב ולא הצלחתי, כל פעם משהו מנע ממני...דווקא עכשיו בשבת בבוקר, עם ריח של הלחמניות והפוקאצ'ות שנאפות בתנור ושקט בבית...כי כל דרי הבית ישניםם אני מתיישבת לכתוב...אני עסוקה ורצוצה עם הילדים, כמה שהלוקים שלי אולי זוהרים הבפנים רחוק מלזהור..אני בד"כ בן אדם מאוד דיסקרטי ופרטי למרות הפוסטים בפייסבוק, אינסטגרם וברשת..החיצוניות אולי מוחצנת כלפי חוץ אבל העולם הפנימי הוא שלי בלבד.

לא קל להתמודד עם שני בני 19 שאיבדו את אביהם לפני 8 וחצי חדשים. במיוחד שאחד מהם על קשת קשב וריכוז קיצוני עם בעיות תקשורת..שאפשר להגדירם גם "על הספקטרום". התאום הזה דורש ממני המון תשומת לב לאחרונה ומאוד קשה לו עם אבדן אב. להתמודד עם מנעד רגשות שלו זה פשוט דורש ממני המון התעלות וסבלנות. במקרים האלה אני מודה לבורא העולם שיצר אותי עם אופי אדיש ומפנים ועור של פיל...

אבל אני לא מוותרת על ההנאות הקטנות שלי...של אהבת האופנה, הלייף סטייל ופינוקים קטנים שאני מצליחה להבליח פה ושם. ולכן גם כתיבת הבלוג הזה חשובה לי.  סוג של תראפיה ואהבה.

אז מה היה לנו? אחרי פתיחה מעט סגרירית החלטתי להקדיש את הפוסט ל"חיים בורוד". אין ספק שורוד על גווניו ורצוי כמה שיותר חזק נוטה לפוקסייה הוא אחד הצכעים החמים העונה ובכלל בשנים האחרונות יש לו עדנה.

אז פותחת בקלוז אפ היסטרי בורוד עם מניקור וטבעות חדשות מ"גלריה 27" בירושלים, שזאת יופי של חנות לאביזרי אופנה, אחת היפות בארץ.


וכל הלוק כולו:


אז מה יש לנו כאן? חולצה מפיפה בורוד עם מנומר ומכנסיים של נועה רובין מלפני שנתיים בערך שאני האמת לא ממש סגורה עליהם, גם אחב וגם 3/4, אבל איכשהו זה שרם עם החולצה והכפכפים של אליס דיוק.

לאחר מכן, לוק עם חולצה בורוד סגול וצילומים במתחם בין חשמונאים לרחוב הארבעה בתל אביב, ממש סטריט סטייל שאני כלכך אוהבת



תראו את שילובי הצבעים כאן, ורוד/סגול עם מנומר ירקרק וצהבהב ואת הצהוב מהמכנסיים מוציאים הכפכפים האלה של לאפייט. אוהבת את הניגודיות כאן מאוד!

חולצה: שוב פעם פיפה, מכנסיים מלפני שנה מאלמביקה, כפכפים לאפייט.

ממשיכה עם חולצה ורוד ומאווררת מאוד בכתפיים מכותנה של נעמי פלוס.



צירפתי הפעם את החולצה כם מכנסיים בגוון זית של shein, כפכפים ירוקים של שני בר, משקפיים ורודים של שגית שליו ושרשרת ורדרדה גם כן, מתנה משגית שליו, חברתי הסטייליסטית מאילת.

לוק אחרון ומאוד חביב הוא חולצה של Samoon , מgerry Weber, מעצב אופנה מגרמניה, חולצה מלפני כמה שנים שהיא יקרה לליבי בגלל שבעלי בחר לי אותה. אבל בלי קשר היא ממש מיוחדת גם מהבד שלה וגם מההדפס שלה וצירפתי אותה למכנסיים ורודים אפרסקיים של חני קליין. מכנסיים מאוד נוחות שהיא מייבאת, אני ממליצה בחום.


שימו לב לככפכפים ההסיטריים מshein, שהן ממש בהדפס מיוחד.

ולסיום המלצה קטנה, השמש בארצנו חזקה, ואני ממליצה מאוד להשתמש בקרמים שהם מסנני הגנה מתחת למייק אפ, אז הנה המלצה נהדרת:


50 SPF, אני שמה אותו אחרי קרם הלחות שלי של "וישי" ולפני המייקאפ או אפילו לפני BB, שאני מעדיפה בקיץ.

זאת חברה צרפתית, קרם לא יקר, אני קניתי אותו בבית מרקחת של מאוחדת. בטח יש גם בפארמים אחרים.

לסיכום הנה כמה תמונות של האפייה שנאפתה בזמן שכתבתי את הפוסט...-:)))

שבת נעימה לכולם ולהתראות עד הפעם הבאה..