יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

אז מה נילבש בערב החג? ויש הטבה בפנים הפוסט!

 שלום לכם,

מה יהיה עם הסגר הלא ברור הזה? יש סגר, ואי אפשר לעשות ערב ראש השנה עם המשפחה, ובכ"ז אני עובדת בשבוע הבא...אני צריכה לנסוע לעבודה 32 ק"מ...איך זה מסתדר עם ה500 מטר מחוץ לבית? כנראה אצטרך להראות לשוטרים בדרך את המכתב ששלחו לנו מההנהלה שהוא למעשה חצי ברור כזה...

בכל מקרה ראש השנה על ראש שמחתנו והשנה זה כלכך חשוב לי אישית, הילדים שלי חגגו 18 רק אתמול...ומחכים לנו כאלה אתגרים בתחילת השנה...עניינים רפואיים שאני רק מתפללת שייגמרו בשלום. אז זה ממש ממש חשוב לי וחשוב לי שתהיה ארוחה עם משהו מתוק ומיוחד... השבוע עשיתי מסיבה לנערים עם חברים שלהם ועשיתי להם סטייקים וקבאבים וכל מיני דברים ואפיתי עוגת דבש מדהימה שאני אשים לכם כאן בסוף עם המתכון ונראה לי שתאהבו אותה...

אני אישית חושבת שאם אנחנו בבית בחג עם המשפחה הגרעינית, חשוב שלא נזניח ונעשה שולחן יפה ונתלבש בנוחות..ולדעתי מה יכול להיות הכי נינוח לאישה בבית? שמלה אוורירית, מאין גלביה..

אז תראו, שמלה שלבשתי לאחרונה של המעצבת קארן פרנקל, השמלה קלילה וארוכה ונוחה גם לאירוח (שכבר בעבר אירחתי איתה) וגם ליציאה מהבית....יש בה פשטות ואלגנטיות למרות בד הטריקו.


הוספתי לשמלה תכשיטים רגועים בגווני זהב וקריסטל ונעליים בגוון טורכיזי כחול ליצירת משחקי צבעים מעניינת

הנה קלוזאפ לתכשיטים ולאיפור:


עכשיו תשאלו אותי באופן כללי היכן אני מוצאת גלביה, שמלה קלילה ואוברסייז למידה שלי? האמת שלכל מידה, מ40 ועד 54 וצפונה. בשביל זה קיים המותג: QueenSize שהקימה אותו רוני כהן ואתם כבר ראיתם עלי כמה שמלות שלה. ומה שטוב לי בטוח יהיה טוב להרבה אחרות במגוון מידות.

כאמור, אתמול חגגנו 18 לבנים שלי ויצאנו למסעדה ערבית ולבשתי את הגלביה המהממת הזאת של רוני כהן, התמונה לא עושה איתה חסד ואני מתכוונת ללבוש אותה מחר בערב כי סה"כ לבשתי אותה אולי שעתיים בלבד במסעדה. היא כזאת קלילה שאיך שלא אתאר אותה זה לא כמו ללבוש אותה והדוגמא האתנית מאוד התאימה לי למסעדה הערבית


מחר אעשה לה סטיילינג אחר לגמרי...הנה הקלוזאפ של האיפור עם דוגמת הבד של השמלה:


ובנות - שימו לב, רוני כהן עושה הטבה מיוחדת לכבוד החג באתר "קווין סייז"! - 15% הנחה על כל האתר כולל חדש פריטים חדשים וכולל הסייל (מהמחיר הנמוך ביותר), כולל מחלקת הפגומים, בהקשת הקופון: סגרשמח

הקישו על הלינק:  כניסה לאתר קווין סייז

אני אישית ממליצה על שמלות "אלכוז'ל" שיש באתר..הן ממש קלילות וסופר נוחות והבדים נושמים..הנה דוגמא לשמלה כזאת מהאתר:


ואם היא מצאה חן בעיניכן, הנה הלינק שלה באתר: שמלת אלכוז'ל

הנחת ה15% תהיה בתוקף עד יום ראשון בחצות, ה 20.9.2020 - שווה ביותר!!!

ועכשיו אני רוצה לאחל לכולכם חג שמח ובריא ושהשנה הזאת תהיה יותר טובה מהשנה הקודמת והרבה אור ותקווה...והכי חשוב שתהיה מתוקה, ובשביל זה יש לכם כאן מתכון לעוגת דבש שלי שפיתחתי במהלך השנים, עוגת דבש עם ריבת משמש.


4 ביצים, חצי כוס,סוכר חום, 3/4 כוס דבש ו3/4כוס ריבת משמש.2 כוסות קמח + 2 כפיות אבקת, אפיה, חצי כוס שמן קנולה כפית קינמון, כפית סודה לשתייה, 1/3כפית ציפורן טחון. כוס תה חזק ומצונן. להקציף את הביצים עם הסוכר הדבש הריבה והשמן בסדר הזה. אחכ את כל החומרים היבשים ובסוף התה. לערבב היטב ולשפוך לתבנית 24 משומנת היטב ב180 מעלות 40-45 דקות. קישטתי בפקאנים עם קצת ריבת מישמש ואבקת סוכר. 


חג מתוק ושמח!!!!

יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

החום הכריע - לובשים שמלה

 שלום לכם, איך אתם בימי החום הטרופים האלה? נכון שהכי מתחשק פשוט לא ללבוש כלום? בימים טרופים כאלה של קורונה, יש סגר? אין סגר? לחות מעל 75%, או יובש של 40 מעלות בהרים...ואיך מתמודדים עם כל הלחץ? ממש לא פשוט. מבחינת העניין של הלבוש, נראה לי שבאמת בימים היותר חמים צריך לשים בצד מכנסיים ולהתרכז בשמלות שלא נדבקות לגוף. אווריריות וקלילות.

ניסיתי אפילו מכנסי ברמודה יום אחד וזה היה ממש לא נוח במותן כי היה פשוט חם!

איכשהו תמיד יוצא שבקיץ יש יותר בגדים, אני סידרתי את הארון וניפיתי קצת, אבל התחושה הייתה שלא מספיק בגדים. וזה ממש לא נכון, למרות ששטחי האחסון שלי ממש קטנים. אני מחליפה ביום פעמיים לפחות את הבגדים. אחרי העבודה ולפני המשימות האחרות של אחה"צ וכל הזמן מכונת הכביסה עובדת...ובטוחה שלא רק אצלי אלא אצל כולם ככה.

בכל מקרה היו לי ימים שממש לא רציתי להתעסק בעניין הלבוש, אז פשוט זרקתי על עצמי שמלה..וחיפשתי שמלות ללא הדפסים, חלקות. ולמה? אני ממש אוהבת שמלות חלקות, כי הן קנבס מעולה בשביל תכשיטים צבעוניים שהם אלה שעושים לנו את כל הלוק יותר יפה ומתוחכם.

הכי קל למצוא שמלות שחורות...וגיליתי שיש לי בארון ככל הנראה 6 שמלות שחורות. אני טוענת שכל אחת צריכה לפחות 2, אחת פשוטה ליום יום מבד כותנה 100%/טריקו/כותנה וויסקוזה. ואחת שתהיה מבד יותר מיוחד כמו משי/ויסקוזה מלאה/טאפט/וולנים למיניהם/ג'רסי וכו'...

אז הפעם אני אראה לכן לוקים של 3 שמלות שחורות ליום יום ועוד שמלה אחד בכחול מבד דמוי ג'ינס וחלקה...איכשהו שמלות לערב לא על "הפוינט" כרגע, לא בדיוק הולכת לאירועים בתקופה זו..

השמלה הראשונה, היא שמלה יד 2 ממסיבת החלפות, היא אסימטרית, ויש לה 2 כיסים בחלק התחתון, היא בגזרת A, שטיפה יותר צרה למעלה ומתרחבת כלפי מטה. גזרה שבעיקרון מחמיאה לכל צורות גוף. חדות העין ישימו לב ל 2 פסים לאורך (תפר) השמלה, שזה גם עסק מחמיא ביותר לגוף הנשי.


לשמלה הוספתי שרשרת של סיגל ציון עם אבן צהובה, נעליים בגוון חום (מי אמר ששחור וחום לא הולך?) ותיק אלכסוני שמאוד נוח של מרטין ג'ונס, ומוסיף סטייל.
הנה קלוזאפ לשרשרת


השמלה השנייה היא מ H&M, מהקולקציה הנוכחית שלהם, מחיר : 99 ש"ח. הגזרה שלה מאוד לא טיפוסית לי, עם גומי במותן (והרי המותן לאט באמת קיימת אצלי), אז בנות עם מבנה עגול/תפוחי כמוני יעלו את קו המותן כלפי מעלה לכיוון של מתחת לחזה ואז היא תשב נכון יותר. מפתח ה"וי" מאוד מחמיא ואורך השמלה שניגמר בברך לבעלות רגליים צרות גם כן מחמיא. וחוץ מזה הגזרה בהחלט מתוחכמת.
שימו לב לרקע היפה שסידרתי לשמלה. המשכתי עם אותה השרשרת (פשוט היא ממש התאימה לכאן) והפעם הנעליים היו מנוחשות בגוון צהבהב. הנעליים הם "נעלי טוליפ" תוצרת איטליה שכנראה ניתן למצוא אותן בבוטיקים שונים ברחבי הארץ. אני קניתי ברעות בבוטיק אורנה. הן גם ישמשו אותי לעונת המעבר ולא רק בקיץ.
השמלה השחורה האחרונה היא שמלה שהזמנתי מshein, האמת שזאת פעם ראשונה שהזמנתי מהאתר הזה. השמלה הגיעה קצת ארוכה וטיפה גדולה. לקחתי אותה לתופרת והיא קיצרה לי אותה ועשתה לי מפתח "וי" קטן. מה שיפה בשמלה אלה התיפורים דמויי כיס ובכלל בחלק העליון. היא פשוט שמלת טריקו נוחה ולא מתאמצת, כלכך פשוטה אבל כלכך נוחה בתור קנבס. ואני בקטע צהוב הוספתי לה שרשרת של המעצבת רווית לוי עם אבנים צהובות ומוזהבות.

הנעליים הן הנעליים מרונן חן של המותג vagabond  השבדי, מוסיפות כאן להופעה.
הנה הקלוזאפ לאיפור ולתכשיטים. העגילים של קארן פרנקל
 


והלוק האחרון הפעם זאת שמלה כחולה של queensize, שמלת "אלכוז'ל"' זה הכינוי שלה בפי המעצבת, בגזרה חופשית ורחוקה מהגוף...



צבע השמיים הסתדר היטב עם השמלה והדגיש בתמונה את הצבע שלה


התכשיטים  (עגילים ושרשרת) של רווית לוי, תלחצו ותראו עוד דגמים שלה/

טוב, נראה לי ניפגש כבר אחרי ראש השנה, אבל אולי גם לפני אם זה ייצא לפועל...בכל מקרה מאחלת לנו רק טוב ושהכל יעבור בשלום ותהיה לנו שנה טובה ובריאה ביותר...שבת שלום לכולכם