יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

הקארדיגן והג'קט

שלום לכם
כידוע בארץ החורף מאוד מוזר ולפחות כרגע ממש בסוף נובמבר קשה לי מאוד להגיד שאנחנו בחורף מקסימום סתיו. אמנם היו ימים גשומים אבל להגיד שהם ממש קרים וזקוקים להרבה צעיפים ומעילים ממש לא. בשביל זה יש את הפתרון של הג'קט על חולצה קצרה או קארדיגן שהוא ממש ממש להיט השנה.
ואפנת ה"אוברסייז" בחנויות מאוד מתאימה לנשים במידות פלאס סייז ומצאתי את עצמי רוכשת במבצע ב"גולף" (האמת היו לי מלא נקודות שניצלתי של חמתי שקונה על הכרטיס חבר שלי) - 2 קארדיגנים חמים ונעימים. האחד מהם ממש חם אז עדיין לא השתמשתי בו, השני מאוד ידידותי.
מאוד ממליצה לקפוץ ל"גולף" ולהציץ יש מבחר, ובייחוד של המותג "Tsumi" (יפני?)

בכל מקרה אפתח את השבוע עם ג'קט כחול שהבאתי מאנגליה מ Debenhems, שמתי לב שמאוד אהבו אותו והבנתי שגם נתן השראה לבנות אחרות לקנות בצבע הזה ג'קט-:)))

ג'קט: דבנהמס', מכנסיים: UN-DONE, חולצה: פיפה, נעליים: לאפייט, שרשרת: איתן
מה שמעניין עוד בלוק, ששחור/לבן הולך יופי עם צבעים חזקים כדוגמת הכחול רויאל. והשרשרת עם הקריסטלים הכחולים/שחורים מאוד מתאימה ללוק ומקפיצה אותו גם ללוק ערב, אם משהיא מהבוקר ועד הערב בריצות (כמוני)


לוק נוסף שרציתי לחלוק אתכם הוא של שמלה עם שרוול ארוך מבד קצת חורפי, אבל לא יותר מידי מ"ASOS"' הנה הלינק מתחת לתמונה לשמלה, היא במבצע כעת של 14 ליש"ט שזה בארך 85 ש"ח!!


שמלה: אסוס, שרשרת: H&M מלונדון, מגפונים: פאולה (צומת בילו, מרכז ההנעלה)

מה שעוד יפה בשמלה שהיא ממש בסגנון שנות ה-70, חייבת לומר שאני שואבת השראה הרבה מהסדרה הטורקית "קרדאי" שמתרחשת בשנות ה-70, וזה בדיוק הסגנון של השמלות שהן לובשות שם. והצבעים מאוד טרנדיים סתיו/חורף הנוכחי.
חשוב לציין שהשמלה הגיעה ארוכה מידי ונאלצתי לקצר אותה בכ 20 ס"מ. (אני 1.65) והדוגמנית בתמונה 1.78 אז עליה זה באורך ברך בשביל היותר נמוכות צריך לקצר אם רוצים כמובן.


הלוק האחרון הוא לוק הקארדיגן של היום, שמלת קיץ מאוד נעימה מצבע שהוא חם העונה, בצבע זית מ Balsamik, אתר אופנה צרפתי ממידה 36 ועד 56. ניפלא וקלסי. שילבתי את השמלה עם אותן מגפוני פאולה וקארדיגן אוברסייז בצבע אפור כהה של גולף שנהדר כי יש לו גם כיסים.





שמלה: Balsamik, קארדיגן: גולף, מגפוני : פאולה, שרשרת איתן














עד כאן בחרתי 3 לוקים נבחרים מהשבוע האחרון, מקווה שלטעמכם. אשמח לשיתופים ולייקים על הפוסט בדף "המלצות קטנות" בפייסבוק שיגיע לכמה שיותר נשים שימצאו פתרונות לבוש הולמים במידות מעל 44-:)))

סופ"ש נעים לכולם



יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

השפעות מסדרות טלויזיה..

מי שמכיר אותי יודע שאחד התחביבים שלי קרוב ל 15 שנה זאת צפייה בטלנובלות, בעיקר ממקסיקו ובעיקר דוברות ספרדית.
אני לוקחת הרבה רעיונות לאאוטפיטים גם מהסדרות פה ושם.
לאחרונה נחשפתי לסידרה טורקית דווקא, שאני לא ממש מחבבת סדרות מטורקיה, לא אוהבת את השפה והקצב שלהן. אבל הסדרה מתרחשת בשנות ה-70 והאופנה מאוד חוזרת ועכשווית לגמרי בגלל הטרנד של החזרה לבוהו שיק שמאפיין מאוד את שנות ה-70 ובכלל השפעות של גאומטריה, הדפיסים על בגדים, משבצות וכו'.

ההופעה הראשונה שאני חולקת עמכם היא בהשראת הדמות "אילקנור" מהסדרה "קרדאיי". לבוש צנוע של שמלה בהדפס משבצות עם קארדיגן זרוק על השמלה ונעליים נוחות. הוספתי לשמלה תכשיט של  איתן והתוצאה הייתה מלבבת בעיני.

שמלה: עונות, קארדיגן: M&S, נעליים: לאפייט, תכשיטים: איתן

שמלה נוספת שלבשתי השבוע שייכת לנומה, חברה שלי הגדירה את ההדפס של השמלה כמו ציור הלילה של ואן גוך, אותם הצבעים. ובאמת הרגשתי אמנותית מאוד. הוספתי נעליים של דנית ירון מיריד שופוני האחרון ובשביל לשבור קצת הרומנטיות הוספתי ג'קט ג'ינס ישן נושן של ML. הנה התוצאה לפניכן.



שמלה: נומה, נעליים: דנית ירון, ג'קט: ML, שרשרת: איתן




לוק נוסף שמאוד אהבתי השבוע היה של מכנסיים מודפסים שהבאתי מאנגליה, עם חולצת ג'ינס משנה שעברה מעונות, סתם צעיף שזרקתי על עצמי (מטורקיה מלפני כמה שנים) ותכשיט דומיננטי של איתן. יש כאן משחק של צבעים כחולים/ירוקים כמו צבעי ים מתחלפים. אני מתה על הצבעים האלה. שימו לב שהלוק הזה מאוד צעיר ומחמיא להמון גזרות ונשים.




הלוק האחרון שבחרתי לחלוק איתכם בהחלט דורש אומץ. העונה הזאת צבע בורדו מאוד מאוד דומיננטי וטרנדי. בחרתי ללבוש מכנסיים בצבע בורדו ולשלב עם חולצה שיש בה מספר צבעים: אפור/בורדו/לבן/קצת מוזהב. נעליים אפורות שמתכתבות עם החולצה והשרוך הצהבהב שלהם מתכתב יפה עם השרשרת והמוזהב.

חולצה: עונות: תכשיטים: איתן, מכנסיים: נעמי פלוס, נעליים: דנית ירון
מאוד ממליצה על הבוטיק של נעמי פלוס בבאזל, יש לה 2 חנויות האחת עד למידה 42-44 והשנייה ממש על יד: "נעמי פלוס" עד מידה 52 ואף בחלק מהדגמים יותר. היא מייבאת את הבגדים מצרפת וקצת מאיטליה, יש לבגדים קטע ושיק.
המידות על המכנסיים שעלי ממסופרות 1-7, לקחתי 5.
יש טייצים מגניבים, ג'ינסים, שמלות, עליוניות ומה לא.



עד כאן להפעם, שיהיה לכולנו סופ"ש שטוף שמש ושקט.








































יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

בגדים והגיגים...


שוב פעם מתקרבים לסופ"ש ומקווים שיבוא גשם נקי שישטוף את כל האובך הזה שנימצא בחוץ.
הרשת שוב פעם גועשת על כל מה שאמרה או לא אמרה מיכל צפיר והיחס שלה לשמנים ושמנות ולכל פיפס של מיכל יש התייחסות. האמת שאני בכלל לא התייחסתי עד עתה למה שהיא אומרת וזה לא מעניין אותי, כי בשורה התחתונה היא בסה"כ מנסה לקדם את עצמה ואת העסק שלה ופונה בדיוק לקהל היעד שרוצה לרדת במשקל ומרגיש לא טוב עם עצמו.
אני חושבת שאסור לתת לעניין של המשקל בכלל להשתלט על חיי היום יום.
תמיד הייתי ילדה טיפה מלאה ולעתים רזה יותר או פחות, בתיכון לא עברתי את המידה  42-44, בצבא ירדתי לכיוון 38-40, משהו כמו 16 ק"ג. במהלך הצבא חליתי באיזה שפעת נוראית והייתי צריכה להיגרר בשלג ל"שנלר" לבד בשביל לקבל גימלים וכנראה בעקבות השפעת הקשה שתפסתי מערכות הגוף קצת "התחרפנו" ומשהו ניפגע בבלוטת התריס שלי. מה שקרה שלקראת גיל 24 גילו לי תת פעילות של בלוטת התריס ומכאן באה ההשמנה וחוסר האיזון ולכן גם קושי לשמור על משקל/לרדת במשקל. כל החיים נלחמים בזה בתקופות של דיאטות ולא דיאטות. לקראת ההיריון של התאומים שלי ירדתי הרבה במשקל ואחרי הלידה הוא חזר. מנסה לשמור על משקל ואף לרדת בעיקר בגלל הבריאות ולא בגלל החיצוניות.
אבל האמת שאף פעם לא נתתי למשקל לנהל לי את החיים. תמיד אהבתי להיות מטופחת ולבושה "נכון" ולשדר אסתטיות.
גם בקריירה ובראיונות לעבודה זה אף פעם לא היווה קריטריון, ליהפך תמיד בחרו בי בין הרבה מועמדים אחרים לתפקידים בעבודה, ודווקא כולם ציינו את הייצוגיות שלי (כן יש דבר כזה גם במידה מעל 44!).
ולכן הכי חשוב זה להיות בטוחה בעצמך, להשקיע בפנימיות והחיצוניות שלך וכאן תבוא ההרגשה הטובה בכל משקל ולא משנה אם המידה 40 או 50 בבגדים שלך.

טוב עד כאן המנטרה שלי על רגל אחת ולענייני הלבוש.
חייבת לציין שבשבת האחרונה הייתי ביריד "שופוני" בנמל יפו, יריד של יצרני נעליים ישראלים, והיו המון דגמים יפים של נעליים/תיקים/גרביונים וטייצים. אפשר בקלות להתבלבל וחשוב לשמור על הארנק כי הנעליים איך לומר, לא ממש זולות..בד"כ סביב ה 400 ש"ח וצפונה אמנם לא יותר מידי צפונה אבל עדיין לשלם לזוג אחד 500 ש"ח בממוצע זה קצת יותר מידי. אני לא אומרת שלא קניתי זוג, אבל בגדול זה לא זול. בסופו של דבר יצרנים ישראלים צריכים גם קצת ללכת לקראת הלקוחות המקומיים כי יוצא שנעליים בייבוא מאיטליה/ספרד יותר משתלם לקנות.

בכל מקרה לבגדים השבוע...

אתמול היה יום קריר ומלא אובך, לבשתי לוק שאת כולו הבאתי מאנגליה, וכאשר ראיתי את הפריטים בחנות ישר חיברתי אותם בראש האחד לשני ודמיינתי את התוצאה ככה.
עולות הרבה שאלות לאחרונה בפורומי האופנה בקשר לגרביונים למידות גדולות באמת, כי אלה של לייף בסופר פארם במידה 5 מגיעים במקרה הטוב למידה 48 ומאוד צפופים. אני לובשת גרביונים של LEVANTE 6-7XL וקונים אותם ב"המשביר" יש בשחור בחום שוקולד, בצבעים של הרגל ואפור מאוד מומלצים ואיכותיים. גם לחברת CAN CAN יש את ה XXL עם תוספת גרביון מוצלח ובסיסי. יודעת שיש ברשת "פיתויים" גרביונים תוצרת איטליה גדולים מאוד איכותיים ולא זוכרת את שמם, אנסה לקנות זוג ולצלם לכן שתראו.

בכל מקרה הלוק הוא של חצאית באורך הברך או טיפה  יותר בגזרת A וסריג, לוק שרץ חזק העונה, עם נעליי סירה תואמות ומאוד נינוח.

סריג: M&S, חצאית: Debenhems, נעליים: BH&S , תכשיטים: איתן


לוק שני שבחרתי לשתף איתכן של חולצה שקיבלתי בדואר מ"אסוס" עם משבצות, כן משבצות משתלטות על המון פריטים במלתחה שלנו: שמלות, חולצות מכופתרות ואף אביזרים, קניתי מטריה משובצת יפה ב"המשביר".
זאת חולצה בשחור /לבן קצת oversize שזה טרנד שרץ הרבה בשנה האחרונה, החולצה מבד קצת עבה ולכן מתאימה לעונת מעבר ובחורף שמשי תהיה מצוינת עם ג'קט. הוספתי לה חצאית של דנה מליק הלא היא "נומה" שהזכרתי אותה הרבה בפוסט הקודם. ונעליים טרנדיות של דניאלה להבי, בעקב יחסית גבוה ומרובע ובגזרה מחמיאה לרגל ומאוד נוחה.

חצאית: נומה, חולצה: אסוס, נעליים: דניאלה להבי, תכשיטים: איתן



לוק אחרון שבחרתי לשתף איתכן הוא מהיום של חולצה בסגנון שנות ה-70, טייץ מ H&M מלונדון, נעליים גם כן מאנגליה ממותג עלום שם. החולצה מחנות שנקראת: "אומא קדרא" במרכז מסחרי שילת, חנות של דברים יפים לבית ובגדים מיוחדים ותכשיטים, פעם בחצי שנה אני מבקרת שם. והחולצה הזאת מלפני יותר מחצי שנה משם. הפרינט שעל החולצה מאוד ואפנתי כיום בשמלות/חולצות, מומלץ לכל מי שאוהבת, לרכוש חולצה/שמלה עם הפרינט זה מרענן ומאוד עדכני. יש במבחר חנויות ומבחר מחירים. ג'קט ג'ינס מ ML מלפני 15 שנה.



חולצה: "אומא קדרא", טייץ: H&M








עד כאן להיום, מאחלת לכם סופ"ש נעים, קריר וגשום, תשמרו על עצמכם וממליצה גם על חיסון נגד שפעת -:)))