יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

השפעות מסדרות טלויזיה..

מי שמכיר אותי יודע שאחד התחביבים שלי קרוב ל 15 שנה זאת צפייה בטלנובלות, בעיקר ממקסיקו ובעיקר דוברות ספרדית.
אני לוקחת הרבה רעיונות לאאוטפיטים גם מהסדרות פה ושם.
לאחרונה נחשפתי לסידרה טורקית דווקא, שאני לא ממש מחבבת סדרות מטורקיה, לא אוהבת את השפה והקצב שלהן. אבל הסדרה מתרחשת בשנות ה-70 והאופנה מאוד חוזרת ועכשווית לגמרי בגלל הטרנד של החזרה לבוהו שיק שמאפיין מאוד את שנות ה-70 ובכלל השפעות של גאומטריה, הדפיסים על בגדים, משבצות וכו'.

ההופעה הראשונה שאני חולקת עמכם היא בהשראת הדמות "אילקנור" מהסדרה "קרדאיי". לבוש צנוע של שמלה בהדפס משבצות עם קארדיגן זרוק על השמלה ונעליים נוחות. הוספתי לשמלה תכשיט של  איתן והתוצאה הייתה מלבבת בעיני.

שמלה: עונות, קארדיגן: M&S, נעליים: לאפייט, תכשיטים: איתן

שמלה נוספת שלבשתי השבוע שייכת לנומה, חברה שלי הגדירה את ההדפס של השמלה כמו ציור הלילה של ואן גוך, אותם הצבעים. ובאמת הרגשתי אמנותית מאוד. הוספתי נעליים של דנית ירון מיריד שופוני האחרון ובשביל לשבור קצת הרומנטיות הוספתי ג'קט ג'ינס ישן נושן של ML. הנה התוצאה לפניכן.



שמלה: נומה, נעליים: דנית ירון, ג'קט: ML, שרשרת: איתן




לוק נוסף שמאוד אהבתי השבוע היה של מכנסיים מודפסים שהבאתי מאנגליה, עם חולצת ג'ינס משנה שעברה מעונות, סתם צעיף שזרקתי על עצמי (מטורקיה מלפני כמה שנים) ותכשיט דומיננטי של איתן. יש כאן משחק של צבעים כחולים/ירוקים כמו צבעי ים מתחלפים. אני מתה על הצבעים האלה. שימו לב שהלוק הזה מאוד צעיר ומחמיא להמון גזרות ונשים.




הלוק האחרון שבחרתי לחלוק איתכם בהחלט דורש אומץ. העונה הזאת צבע בורדו מאוד מאוד דומיננטי וטרנדי. בחרתי ללבוש מכנסיים בצבע בורדו ולשלב עם חולצה שיש בה מספר צבעים: אפור/בורדו/לבן/קצת מוזהב. נעליים אפורות שמתכתבות עם החולצה והשרוך הצהבהב שלהם מתכתב יפה עם השרשרת והמוזהב.

חולצה: עונות: תכשיטים: איתן, מכנסיים: נעמי פלוס, נעליים: דנית ירון
מאוד ממליצה על הבוטיק של נעמי פלוס בבאזל, יש לה 2 חנויות האחת עד למידה 42-44 והשנייה ממש על יד: "נעמי פלוס" עד מידה 52 ואף בחלק מהדגמים יותר. היא מייבאת את הבגדים מצרפת וקצת מאיטליה, יש לבגדים קטע ושיק.
המידות על המכנסיים שעלי ממסופרות 1-7, לקחתי 5.
יש טייצים מגניבים, ג'ינסים, שמלות, עליוניות ומה לא.



עד כאן להפעם, שיהיה לכולנו סופ"ש שטוף שמש ושקט.








































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה