יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

הקארדיגן והג'קט

שלום לכם
כידוע בארץ החורף מאוד מוזר ולפחות כרגע ממש בסוף נובמבר קשה לי מאוד להגיד שאנחנו בחורף מקסימום סתיו. אמנם היו ימים גשומים אבל להגיד שהם ממש קרים וזקוקים להרבה צעיפים ומעילים ממש לא. בשביל זה יש את הפתרון של הג'קט על חולצה קצרה או קארדיגן שהוא ממש ממש להיט השנה.
ואפנת ה"אוברסייז" בחנויות מאוד מתאימה לנשים במידות פלאס סייז ומצאתי את עצמי רוכשת במבצע ב"גולף" (האמת היו לי מלא נקודות שניצלתי של חמתי שקונה על הכרטיס חבר שלי) - 2 קארדיגנים חמים ונעימים. האחד מהם ממש חם אז עדיין לא השתמשתי בו, השני מאוד ידידותי.
מאוד ממליצה לקפוץ ל"גולף" ולהציץ יש מבחר, ובייחוד של המותג "Tsumi" (יפני?)

בכל מקרה אפתח את השבוע עם ג'קט כחול שהבאתי מאנגליה מ Debenhems, שמתי לב שמאוד אהבו אותו והבנתי שגם נתן השראה לבנות אחרות לקנות בצבע הזה ג'קט-:)))

ג'קט: דבנהמס', מכנסיים: UN-DONE, חולצה: פיפה, נעליים: לאפייט, שרשרת: איתן
מה שמעניין עוד בלוק, ששחור/לבן הולך יופי עם צבעים חזקים כדוגמת הכחול רויאל. והשרשרת עם הקריסטלים הכחולים/שחורים מאוד מתאימה ללוק ומקפיצה אותו גם ללוק ערב, אם משהיא מהבוקר ועד הערב בריצות (כמוני)


לוק נוסף שרציתי לחלוק אתכם הוא של שמלה עם שרוול ארוך מבד קצת חורפי, אבל לא יותר מידי מ"ASOS"' הנה הלינק מתחת לתמונה לשמלה, היא במבצע כעת של 14 ליש"ט שזה בארך 85 ש"ח!!


שמלה: אסוס, שרשרת: H&M מלונדון, מגפונים: פאולה (צומת בילו, מרכז ההנעלה)

מה שעוד יפה בשמלה שהיא ממש בסגנון שנות ה-70, חייבת לומר שאני שואבת השראה הרבה מהסדרה הטורקית "קרדאי" שמתרחשת בשנות ה-70, וזה בדיוק הסגנון של השמלות שהן לובשות שם. והצבעים מאוד טרנדיים סתיו/חורף הנוכחי.
חשוב לציין שהשמלה הגיעה ארוכה מידי ונאלצתי לקצר אותה בכ 20 ס"מ. (אני 1.65) והדוגמנית בתמונה 1.78 אז עליה זה באורך ברך בשביל היותר נמוכות צריך לקצר אם רוצים כמובן.


הלוק האחרון הוא לוק הקארדיגן של היום, שמלת קיץ מאוד נעימה מצבע שהוא חם העונה, בצבע זית מ Balsamik, אתר אופנה צרפתי ממידה 36 ועד 56. ניפלא וקלסי. שילבתי את השמלה עם אותן מגפוני פאולה וקארדיגן אוברסייז בצבע אפור כהה של גולף שנהדר כי יש לו גם כיסים.





שמלה: Balsamik, קארדיגן: גולף, מגפוני : פאולה, שרשרת איתן














עד כאן בחרתי 3 לוקים נבחרים מהשבוע האחרון, מקווה שלטעמכם. אשמח לשיתופים ולייקים על הפוסט בדף "המלצות קטנות" בפייסבוק שיגיע לכמה שיותר נשים שימצאו פתרונות לבוש הולמים במידות מעל 44-:)))

סופ"ש נעים לכולם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה