יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

מתחיל ממש להתקרר

שלום לכם, הפעם הבלוג יוצא בתחילת השבוע מפאת מחסור זמן חמור בשבוע שעבר.

בכל מקרה התלבשתי בשבוע החולף גם בצבעים טרנדיים וגם התעטפתי בסריגים חמים, כי בבקרים קר...והיום בכלל קר מאוד.

הלוק הראשון שבחרתי לחלוק אתכם הוא של חצאית קצרה יחסית של BALSAMIK, אותו אתר שכבר כמה פעמים סיפרתי לכם עליו. אתר צרפתי שלא עושה הפלייה בכלל בין מידה 36 למידה 56, ותמיד יש את כל הדגמים בכל המידות. אתר קלסי ונוח.
אז החצאית בדוגמת ג'קארד ולה צירפתי חולצה שחורה מכופתרת ובוהקת של "אלמביקה". חייבת לציין ש2 הפריטים לא חדשים. החצאית משנה שעברה והחולצה מלפני שנתיים אפילו.
לעומת זאת הקארדיגן האפרפר והארוך הוא של גולף מהשנה הנוכחית, מחמם ונותן ללוק טאץ' טרנדי ואופנתי. את השחור והאפור שובר התכשיט של "איתן" בגוונים אדומים.

חצאית: Balsamik, חולצה: אלמביקה, מגפונים: דניאלה להבי, סריג: גולף, תכשיטים: איתן
הלוק השני עם סריג בצבע חרדל שהוא צבע חזק מאוד העונה הנוכחית ביחד עם כל צבעי החמרה. הסריג שלי הוא של "עונות" והוא בן 3-4 שנים. בשילוב תכשיטים כחולים ומגפונים של "פאולה"

סריג: עונות, טייץ: דבנהמס', מגפונים : פאולה, שרשרת מתנה מבוטיק כלשהו ברמת אביב וטבעת של איתן
הלוק השלישי לדעת אחותי סגרירי ומתאים ללוויה...-:))) אבל אהבתי את האפרוריות שלו ששיקפה את המצב הרוח באותו היום. והאפור נשבר יפה עם גרביונים בגוון בורדו ודי טיילים שונים בבורדו שהוא אופנתי מאוד. תראו את הצעיף המנומר שמוסיף עניין ללוק הכללי. שימוש באביזרים מחייה תמיד את האאוטפיט ומוסיף עניין. לא חייבים תמיד הכל טרנדי, מספיק פריט אחד והמראה הכללי משודרג. הפריטים ותיקים מלפני כמה עונות - כולם מלבד השרשרת של איתן מהקולקציה האחרונה.


חולצה: אלונה מירון, חצאית: חנות לא ידועה בשילת, גרביונים מאנגליה ונעליים של לאפייט, שרשרת: איתן

מקווה שאהבתם את האאוטפיטים מהשבוע האחרון. מבטיחה לוקים מרתקים ומעניינים בהשראת משימות באחת מקבוצות האופנה, השבוע....יש למה לחכות מקווה שזה יהיה ביום חמישי....-:)))

שבוע טוב ונעים לכולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה