יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

אירוע הפלאס סייז ועוד...

שלום לכם,

בסוף שבוע החולף היה פלאס סייז פאשן ויקנד בניצוחה של גאלה רחמילביץ ובהשתתפות מלא מעצבות ישראליות לאופנה במידות הגיוניות מעל 42. הרי המידה הממוצעת בארץ היא 42-44 וכאן עדיין יש יחס למידות האלה כאילו היו מידות גדולות, אז מה יגידו עזובי הקיר של 48 ומעלה?? בשביל זה גאלה הרימה את הכפפה וכבר שנה שנייה מרימה אירוע בסדר גודל כזה. המקום היה מרווח ביד חרוצים 11 בת"א. היו תאי מדידה, אווירה נעימה והמון מוזיקת רקע מעט רועשת אבל יוצרת אווירה.
בשורה שמחה נוספת ביקורה של אחותי היקרה מאנגליה עם שלושת ילדיה ומכיוון שגם אחותי כמוני שייכת למגזר הפלאססייזיות ומכירה היטב את גאלה וחלק מהמעצבות הלכנו איתה ועם בתה הבכורה ביום חמישי לבקר ביריד.
היינו מוגבלות בזמן ולא יכולנו להיות יותר משעתיים באירוע. אבל זה בהחלט הספיק לבקר 2 מעצבות אהובות ועוד בוטיק שהזכרתי אותו רבות של נעמי פלוס.

התחלנו בביקור אצל צילה מיכאלי בעלת המותג צילה - תפור עליך. צילה הכירה את אחותי דרך הפייסבוק כאשר אחותי הזמינה אצלה מספר פריטים מאנגליה והן התחברו מאוד.
אתמול אני כר לבשתי את הרכז החדש מצילה חולצת פפלום בדוגמה גאומטרית מחמיאה לנשים עם חמוקיים. צירפתי לה חצאית בצבע כחול כהה מדיסקרט ונעליים שרכשתי ביריד "שופוני" לפני כחודשיים. להשלמת הלוק הוספתי תכשיטים בעיצוב "איתן תכשיטים" והנה התוצאה לפניכם.

חולצה: צילה, חצאית: דיסקרט, נעליים: widers, גרביונים: עונות, תכשיטים: איתן
הנה קלוז אפ לתכשיטים:


טבעת מתנה מאחותי מדר. צרפת וצעיף ישן ששכחתי מהיכן

גם הצטלמנו עם צילה 

שימו לב שאני באתי לאירוע עם חולצה גם כן של צילה מהקולקציה הקודמת, בדוגמת פפיטה בבד.



אחותי, צילה, הבת של אחותי- מולי ואנכי


אצל צילה גם קניתי שמלה שבינתיים לא הצטלמתי איתה. ואחרי צילה ביקרתי את ענבל "האני" ממרן וקניתי שמלה שקיבלה מלא מחמאות כאשר העליתי את התמונה שלה לרשת. השמלה מאוד מחמיאה והשילוב שלה עם שרשרת אדומה של איתן פצצה. 




שמלה: "האני בי", נעליים: לאפייט, שרשרת: איתן

אחותי והבת שלה קנו מלא דברים אצל "נעמי פלוס" בעיקר מכנסיים שהן מאוד מרוצות מהן. ממליצה מאוד על המכנסיים של נעמי בכלל והטייצים בפרט.

תודה רבה לגאלה רחמילביץ על האירוע היפה שמאגד בתוכו את כל המעצבות למידות 42 ומעלה. ממש קניון מידות הגיוניות. ומקווה בעתיד למדוד עוד בגדים של עוד מעצבות שהיו שם ולא הספקתי ומקווה שיהיה לי מספיק כסף לקנות אותם.

עד כאן הפעם מקווה שנהניתם מהסקירה.
המשך שבוע נעים לכולם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה