יום חמישי, 27 בינואר 2022

לוקים של חורף

 אז דקה לפני שחודש ינואר ניגמר...אני מפציעה עם פוסט שמוקדש כולו ללוקים של חורף. אבל ממש חורף ברמה של חורף חו"ל😏

ולמה אני מתכוונת? זה ברור, יש גל קור בשבועיים האחרונים וגורם לי להוציא סוודרים מהארון שאני חושבת ששנה שעברה דילגתי עליהם או לבשתי אתם לרגע רק לצילום ואז הורדתי אותם. השנה אני לובשת שכבות באופן רציני. האינדיקציה לכך זה טיולי בוקר שלי עם ג'ימי הכלב שלי. בערך בין 5 וחצי ל 6 אני גוררת את עצמי מהפוך החם לובשת גרביים בדרגה יותר גבוהה מגרבי ניילון, מכניסה את רגלי למגפיים המוזהבים הישנים ושמה מעל מכנסי הטרנינג וחולצת טי ארוכה או סוודר לילה את הסווטשירט נייק עם הכובע, כפפות צמר ומעיל חם מגרמניה. זהו! חמושה ב3 שכבות מכוסה מכף רגל, כף יד וראש יוצאת ל20 דקות..אם יש גשם אז יש מטרייה. עד כאן התאור הזה בטח מוכל לכל סובלות מהקור וכל המטיילות עם הכלבים שלהן. בשבילי זה המון שכבות, אני תמיד חם לי...

אני אישית מאוד אוהבת חורף או סתיו מאוחר שכבר קריר...אני אוהבת שכבות, אני יודעת שהרבה נשים מלאות נרתעות מהשכבות, מפחדות שהן ישמינו אותן. מי שקוראת קבועה שלי בבלוג יודעת שהכל עניין של גזרות נכונות והשימוש בהן. כמו גם שימוש בצבעים בהירים לא צריך להפחיד, ממש לא. רק תלבשו גזרה נכונה וזהו. כן, אני יודעת שקל לי להגיד ולא לכולן קל לבצע..אבל זה ממש תרגיל תראפיה באהבה עצמית, תנסו פריט בצבע בהיר בחורף ותראו כמה זה יוסיף לכן אור ואופטימיות ליום סגרירי.

אז אחרי הפתיח אודות צבעים בהירים, קבלו אותי בגוון לילך/ורדרד עתיק. מכנסיים חמים, ממש חמים מצמר של הגרה, חדשים וממש לא יקרים 120 ש"ח. ופוטר עם קפושון של דלתא מ H&O, שהבד שלו ממש כמו זמש עדין. ולכל זה הוספתי מגפונים משנה שעברה של נעלי טוליפ איטליה


בחרתי גם תכשיט שקיבלתי מתנה משגית שליו שמתכתב עם הצבע של הלוק.. אז תראו, המכנסיים בגזרה ישרה וקצת רחבה אבל בקו ישר, הסווטשירט קרוב לגוף אבל לא רחב מידי, הגוון האחיד משהו יוצר צללית ארוכה וצרה יותר ואני לא מרגישה מגושמת כי גם הוספתי מגפיים עם קצת עקב, איזה 4 ס"מ

טוב, נדלג ללוק גם כן ורוד אבל הרבה יותר חזק, ורוד פוקסייה. סוודר חם חם אנגורה של מנגו משנה שעברה, אז לא להתפלא, יש להם חלק קטן מפריטים ב XL שהם קצת אוברסייז ולכן גם הנשים היותר מלאות יכולות להנות מפריטים שלהם.

שיחקתי עם שכבות, הוספתי חולצה דקה בפרינט שיני כלב (משבצות) שחור/לבן ומכנסיים עם פסי סיכה קלאסיות וישרות. שיחקתי עם האורכים, הוספתי שרשרת ארוכה, ואני נראית הרבה פחות "דובי" בגלל הקווים הארוכים.




מכנסיים מאתר טרמינל איקס שיש לו אחלה סקשן של פלאססייז מאוד טרנדיים ויפים. 

עשיתי לכן קלוזאפ לאיפור המשלים ללוק. השרשרת דרך אגב היא מעשה ידי בעלי ז"ל.. 

ואפרופו בעלי...אני עכשיו נמצאת באמצע פרויקט של הוצאת הבגדים שלו מהארון, מסירה וסדור הארון שלי...השארתי כמה פריטים שלו שיש להם ערך רגשי והשאר פשוט הוצאתי...חלק כבר נימסר לבית טוב וחלק עוד מחכה להימסר. הבגדים שלו מדהימים, וכמו שאמרה אישה שבאה לנקות אצלי, לא מתפלאת כאשר לאישה יש כלכך הרבה בגדים אבל גבר...כן הוא היה אוהב מאוד בגדים ובזבוזים, חפצי נוי, קרמיקה, דברים יפים ואסתטיים. וכל שבוע ביקר בגולף.. בשנתיים האחרונות פשוט התלהב מכל קולקציה שם..ובשנה האחרונה כנראה היה מידי פעם מבולבל בגלל הטיפולים שקיבל, אז יש מלא פריטים שהם חוזרים על עצמם...קניית בגדים הרגיעה אותו והחזיקה אותו מעל המים הרבה זמן.

אז תראו בינתיים איך סידרתי חלקים מהארון (קיבלתי מקום נוסף והבגדים נושמים...מקומות האחסון אצלנו, בעיקר הארונות, לוקים בחסר...אין מספיק



ונסיים את הפוסט עם לוק חמוד ומאוד טרנדי אפודה משובצת שיני כלב מעל חולצת כפתורים וסניקרס של converse, לוק שכבות ששיחקתי עם אורכים ודאגתי שהמכנסיים יהיו מספיק צרים וארוכים ליצירת צללית ארוכה בלוק הזה. שימו לב למעיל על הכתפיים נותן גם סוויץ' ללוק



אז מה דעתכן? אפשר להתלבש בשכבות ולהראות אסתטי? אפשר ללבוש סוודרים עבים וחמים מבלי להראות גרוטסקית? 

מקווה שאהבתן, שיהיה לכולן סופ"ש חמים ונעים ותהנו מהמזג אוויר החורפי שמבקר אותנו לא לעיתים קרובות בארצנו החמימה-:)))


יום שני, 3 בינואר 2022

דצמבר של שילובים והדפסים

 שלום לכם, הפוסט הראשון לשנת 2022!!

אז איך חגגתן? אם בכלל....קורונו..יו נו..

עשיתי רפרוף על הלוקים שלי מחודש דצמבר ונראה לי שהוא הכי מסכם את כל השנה שלי בתחום האופנה. השנה הזאת הרבה התנסיתי בשילובים שונים של הדפסים וטקסטורות של בד, אם זה בשילוב של הדפס עם תכשיטים צבעוניים או אם זה בהדפס עם הדפס שלכאורה לא אמור ללכת ביחד אבל בעצם הולך יופי. מכיוון שאני אישה לא קטנה בלשון המעטה..בגודל הפיסי אני צריכה להיזהר כמובן בעניין הדפסים בשביל לא להראות כליצן. אמנם אני לא מנסה לרמוז שיש נשים מלאות שמתלבשות כמו ליצן אבל בהחלט בגלל לפעמים חוסר הבנה איך לשלב הדפס נכון לפי המימדים של הגוף יש פיספוסים.

אני אגיד לכן מה הוטו שלי בנושא ומה הטיפ...אם אנחנו לובשות שמלה עם הדפס אחיד זה בהחלט מחמיא ונותן צללית ארוכה יותר לגוף, אם ההדפס על השמלה הוא חצי עליון פסים וחצי תחתון משבצות זה יוצר קצת שעטנז וחוסר פרופורציות, מגדיל את הגוף לעיתים גרוטסקי.

אני יכולה רק להגיד לכן מה עובד לי...אף פעם לא הדפסים גדולים מידי, פשוט לא, ולמה? אני לא גבוהה, ממוצעת 1.64, מלאה ורוב המלאות מתרכזת בבטן ובחלק העליון. הדפסים קטנים ובינוניים יעבדו טוב. אם אני הולכת על חלק עליון רחב אני אאזן עם חלק צר יותר למטה, אבל לא יותר מידי, כי אז אני נגררת ללוק של "מדי שמנות" (טוניקה וטייץ) וכמובן זה עובד גם לכיוון הפוך..חלק תחתון רחב וחלק עליון יותר צר אבל לא צמוד (בגלל שאתן זוכרות, יש מרכז כובד בבטן ובחזה), אלה טיפים שיעבדו טוב לגוף תפוחי כמו שלי, אבל גם לגוף ישר או מבנה יהלום.

אז גם כאשר אני משלבת הדפסים, הם לא יהיו גדולים מידי, יהי ביניהם קו מקשר של צבע...ובוא תראו איך אני עושה את זה...

נתחיל בקטנה...לוק ראשן של שילובי צבעים חרדל ואפור..הלכתי על חלק עליון צר וג'קט משובץ טיפה רחב בכתפיים, מעל חלק תחתון יותר ישר וצר. שילוב ההדפסים נעשה בין השרשרת לג'קט לנעליי הסניקרס הכבדות קצת ויש איזון בין כל החלקים.



גם הרקע לתמונה נותן עוד קצת צבע ועוד הדפס..ההדפס של הג'קט בינוני, הוא בגזרה ישרה, הג'קט לא ניסגר ויוצר צללית ארוכה.
ג'קט: קוין סייז, חולצה: מרקס אנד ספנסר (מאוד ישנה), מכנסיים מגולף ותכשיטים מפה ומשם. וסניקרס של סטיב מאדן, המוטיב הירקרק על התכשיטים והנעליים חוזר על עצמו ומקשר בין חלקי הלוק.

הלוק השני, משלב בין פרחים למשבצות, מכנסיי פפיטה וחולצה עם פרחים. שימו 💓 ההדפסים קטנים, רגועים ובגווני תכלת, השילוב שמתקבל קלאסי זורם ונעים לעין




חלק תחתון צר יותר מחלק העליון. הגוון הכחול/תכלת שולט כאן..
חולצה: בוטיק נעמי פלוס מבאזל (ישנה)
מכנסיים: EDDIE
ג'קט: SHEIN
מגפונים: דניאלה להבי ושרשרת של דליה גילהר, תיק רונן חן ומשקפיים free people

לוק נוסף עם הדפס קטן על החולצה ומכנסיים חלקים משלב בין טקסטורה של שיפון בחולצה ומכנסיים מויסקוזה עם כותנה.




חולצה מNEXT ומכנסיים גם כן מגולף (מנצלת את המלתחה עד תום), ג'קט ישן מאסוס ותיק של סטיב מאדן, מגפונים מרונן חן.

עוד שילוב הדפסים, בין מכנסיים עם פסי סיכה עדינים וחולצה מנומרת. בד עבה (כמעט גברדין של פעם) וחולצת ויסקוזה. לוק אלגנטי, מתאים למשהו מחוייט בעבודה, משהו כזה..

תצטרכו להגדיל את התמונה לראות את פסי הסיכה על המכנסיים.
החולצה והמכנסיים מטרמינל איקס.. (יש שם גם מידות גדולות לנשים ודברים ממש יפים ואיכותיים ולא יקרים)
ג'קט ישן מען דן ונעליים מפלייפוט שגם כן מוסיפים נידבך של הדפסים ללוק.

אז לסיכום הנה לכן סרטון קצרצר עם כמה מהלוקים בדצמבר...



מקווה שאהבתן והטיפים האלה יעבדו גם לכן...שתהיה לנו שנה טובה, יותר טובה מהקודמת, שכל מה שתרצו יתגשם לכן והעיקר הבריאות..
💗💙💚