יום שבת, 21 במאי 2016

מסיבת תה אנגלית

שבוע טוב לכולכם,
והפעם הלוקים שלי בסימן בריטי מובהק ועם ל afternoon tea look
אולי בגלל השימוש בהדפסי הפרחים שהבריטים כל-כך אוהבים ואולי המותגים האנגליים.

אבל הלוק הראשון שאחלוק עמכם הוא של שמלה שהבאתי בקיץ מאנגליה ולבשתי אותה לאירוח בבית של מסיבת הבר מצווה של הילדים. הפעם התאמתי אותה ליום יום בעבודה ביום חם. הגזרה של חצי מעטפה מאוד מחמיאה לגוף מלא בעיקר במבנה תפוחי כי גזרת מעטפה מלאה יכולה גם להיות עם אפקט הפוך של "מראה הריוני" שכל-כך מלחיץ המון בנות ולכן החצי מעטפה רק בחלק העליו של השמלה פשוט מעולה ומדגיש את החזה ופתח צוואר "וי" מחמיא לרוב הנשים המלאות.

שמלה: דבנהמס', סנדלים: פליי-פוט, שרשרת: קרייזי ליין ותיק: צ'ארלס אנד קית
הלוק השני משלב חצאית וחולצה לדעתי יצא מאוד מוצלח. מה שמעניין שהפעם העזתי ועשיתי מאין "הכנסה" של החולצה לתוך החצאית אבל בצורה מטושטשת ולא מדויקת. ההכנסה של החולצה לתוך מכנסיים או חצאית למבנה "תפוחי" כמו שלי יכולה להיות בעייתית. כי אין מותן ורוב העודף משקל מתרכז בבטן.אבל המראה של כאילו בפנים/בחוץ יכול "לרמות" את הצופה וגם לגרום למאין אשליה של מותן. הדוגמה הפרחונית בחצאית מטשטשת את האזור הבעייתי.

נעליים: קלארקס

חולצה: עונות, חצאית: מרקס אנד ספנסר, תכשיטים: איתן, צמיד ממסיבת החלפות
הלוק האחרון שבחרתי לחלקו עמכן להיום הוא דווקא של שמלה שחורה קטנה, כי הרי כל אישה צריכה שמלה שחורה בסיסית בארון והעונה זאת של "נומה" מככבת אצלי. היא מיוחדת מתאימה מהבוקר ועד הערב ויש לה כיסים וקפוצ'ון שקשה לצלם בתמונה. אבזרתי אותה בצהוב ובזהב לתת לה טוויסט ואהבתי מאוד את התוצאה.

שמלה: נומה, נעליים: מארקס אנד ספנסר, שרשרת: איתן, תיק מתנה מאחותי מאנגליה
זהו מהפעם, אלה שלושת הלוקים הבולטים מהשבוע שעבר, מקווה שאהבתם ואהבתן ואת הטיפים שחילקתי לכן. אשמח לתגובות גם כאן וגם בדף הבלוג בפייסבוק.
שבוע מבורך לכולם!


יום שני, 9 במאי 2016

העליונית

שלום לכם,

היום אני מקדישה את הפוסט לעליונית מופלאה שרכשתי לפני כמה זמן במכירה של הסטייליסטית סיגלית וונש שהביאה דברים מאוד יפים מארה"ב.
העליונית הזאת יכולה בקלות להיות עליונית לערב ועליונית ליום יום. למעשה החנויות כיום מלאות בכל מיני עליוניות שנהדרות על גופיות חושפות כתפיים. במשרדים הממוזגים בהחלט זקוקים למשהו "מעל" ובערבים עדיין קריר ולכן לימי מאי החמימים/קרירים טוב מראה השכבות.

המראה הראשון הוא של העליונית ליום יום

גופיה : אסוס, מכנסיים: (ישנות)הגרה, נעליים : DL, עליונית: סיגלית וונש
שימו לב ששילבתי כחול במכנסיים ובשרשרת ובתיק עם גופיה בסיסית שחורה, נעליים בגוון חרדל ועליונית בצבע בז' שנותנת זריקת אלגנטיות ללוק ומתאימה לעבודה בסביבה ממוזגת. המראה עדכני וטרנדי.

במקרה השני העליונית הנ"ל משמשת כעליונית לשמלת ערב.
השמלה ניתפרה בעיצוב שלי לחתונה של קרובת משפחה לפני כ 15 שנה. שמלה אפורה ארוכה בגזרת "פרינסס" מבד נישפך ואלגנטי.
העליונית נותנת במקרה הזה טאץ' אלגנטי ומשלים לערב חגיגי.

הנעליים: דניאלה להבי והתיק: סיגלית וונש

מקווה ש2 הלוקים נתנו לכם רעיונות לשילובים.

נשתמע בקרוב...נשיקות