יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

בגדים והגיגים...


שוב פעם מתקרבים לסופ"ש ומקווים שיבוא גשם נקי שישטוף את כל האובך הזה שנימצא בחוץ.
הרשת שוב פעם גועשת על כל מה שאמרה או לא אמרה מיכל צפיר והיחס שלה לשמנים ושמנות ולכל פיפס של מיכל יש התייחסות. האמת שאני בכלל לא התייחסתי עד עתה למה שהיא אומרת וזה לא מעניין אותי, כי בשורה התחתונה היא בסה"כ מנסה לקדם את עצמה ואת העסק שלה ופונה בדיוק לקהל היעד שרוצה לרדת במשקל ומרגיש לא טוב עם עצמו.
אני חושבת שאסור לתת לעניין של המשקל בכלל להשתלט על חיי היום יום.
תמיד הייתי ילדה טיפה מלאה ולעתים רזה יותר או פחות, בתיכון לא עברתי את המידה  42-44, בצבא ירדתי לכיוון 38-40, משהו כמו 16 ק"ג. במהלך הצבא חליתי באיזה שפעת נוראית והייתי צריכה להיגרר בשלג ל"שנלר" לבד בשביל לקבל גימלים וכנראה בעקבות השפעת הקשה שתפסתי מערכות הגוף קצת "התחרפנו" ומשהו ניפגע בבלוטת התריס שלי. מה שקרה שלקראת גיל 24 גילו לי תת פעילות של בלוטת התריס ומכאן באה ההשמנה וחוסר האיזון ולכן גם קושי לשמור על משקל/לרדת במשקל. כל החיים נלחמים בזה בתקופות של דיאטות ולא דיאטות. לקראת ההיריון של התאומים שלי ירדתי הרבה במשקל ואחרי הלידה הוא חזר. מנסה לשמור על משקל ואף לרדת בעיקר בגלל הבריאות ולא בגלל החיצוניות.
אבל האמת שאף פעם לא נתתי למשקל לנהל לי את החיים. תמיד אהבתי להיות מטופחת ולבושה "נכון" ולשדר אסתטיות.
גם בקריירה ובראיונות לעבודה זה אף פעם לא היווה קריטריון, ליהפך תמיד בחרו בי בין הרבה מועמדים אחרים לתפקידים בעבודה, ודווקא כולם ציינו את הייצוגיות שלי (כן יש דבר כזה גם במידה מעל 44!).
ולכן הכי חשוב זה להיות בטוחה בעצמך, להשקיע בפנימיות והחיצוניות שלך וכאן תבוא ההרגשה הטובה בכל משקל ולא משנה אם המידה 40 או 50 בבגדים שלך.

טוב עד כאן המנטרה שלי על רגל אחת ולענייני הלבוש.
חייבת לציין שבשבת האחרונה הייתי ביריד "שופוני" בנמל יפו, יריד של יצרני נעליים ישראלים, והיו המון דגמים יפים של נעליים/תיקים/גרביונים וטייצים. אפשר בקלות להתבלבל וחשוב לשמור על הארנק כי הנעליים איך לומר, לא ממש זולות..בד"כ סביב ה 400 ש"ח וצפונה אמנם לא יותר מידי צפונה אבל עדיין לשלם לזוג אחד 500 ש"ח בממוצע זה קצת יותר מידי. אני לא אומרת שלא קניתי זוג, אבל בגדול זה לא זול. בסופו של דבר יצרנים ישראלים צריכים גם קצת ללכת לקראת הלקוחות המקומיים כי יוצא שנעליים בייבוא מאיטליה/ספרד יותר משתלם לקנות.

בכל מקרה לבגדים השבוע...

אתמול היה יום קריר ומלא אובך, לבשתי לוק שאת כולו הבאתי מאנגליה, וכאשר ראיתי את הפריטים בחנות ישר חיברתי אותם בראש האחד לשני ודמיינתי את התוצאה ככה.
עולות הרבה שאלות לאחרונה בפורומי האופנה בקשר לגרביונים למידות גדולות באמת, כי אלה של לייף בסופר פארם במידה 5 מגיעים במקרה הטוב למידה 48 ומאוד צפופים. אני לובשת גרביונים של LEVANTE 6-7XL וקונים אותם ב"המשביר" יש בשחור בחום שוקולד, בצבעים של הרגל ואפור מאוד מומלצים ואיכותיים. גם לחברת CAN CAN יש את ה XXL עם תוספת גרביון מוצלח ובסיסי. יודעת שיש ברשת "פיתויים" גרביונים תוצרת איטליה גדולים מאוד איכותיים ולא זוכרת את שמם, אנסה לקנות זוג ולצלם לכן שתראו.

בכל מקרה הלוק הוא של חצאית באורך הברך או טיפה  יותר בגזרת A וסריג, לוק שרץ חזק העונה, עם נעליי סירה תואמות ומאוד נינוח.

סריג: M&S, חצאית: Debenhems, נעליים: BH&S , תכשיטים: איתן


לוק שני שבחרתי לשתף איתכן של חולצה שקיבלתי בדואר מ"אסוס" עם משבצות, כן משבצות משתלטות על המון פריטים במלתחה שלנו: שמלות, חולצות מכופתרות ואף אביזרים, קניתי מטריה משובצת יפה ב"המשביר".
זאת חולצה בשחור /לבן קצת oversize שזה טרנד שרץ הרבה בשנה האחרונה, החולצה מבד קצת עבה ולכן מתאימה לעונת מעבר ובחורף שמשי תהיה מצוינת עם ג'קט. הוספתי לה חצאית של דנה מליק הלא היא "נומה" שהזכרתי אותה הרבה בפוסט הקודם. ונעליים טרנדיות של דניאלה להבי, בעקב יחסית גבוה ומרובע ובגזרה מחמיאה לרגל ומאוד נוחה.

חצאית: נומה, חולצה: אסוס, נעליים: דניאלה להבי, תכשיטים: איתן



לוק אחרון שבחרתי לשתף איתכן הוא מהיום של חולצה בסגנון שנות ה-70, טייץ מ H&M מלונדון, נעליים גם כן מאנגליה ממותג עלום שם. החולצה מחנות שנקראת: "אומא קדרא" במרכז מסחרי שילת, חנות של דברים יפים לבית ובגדים מיוחדים ותכשיטים, פעם בחצי שנה אני מבקרת שם. והחולצה הזאת מלפני יותר מחצי שנה משם. הפרינט שעל החולצה מאוד ואפנתי כיום בשמלות/חולצות, מומלץ לכל מי שאוהבת, לרכוש חולצה/שמלה עם הפרינט זה מרענן ומאוד עדכני. יש במבחר חנויות ומבחר מחירים. ג'קט ג'ינס מ ML מלפני 15 שנה.



חולצה: "אומא קדרא", טייץ: H&M








עד כאן להיום, מאחלת לכם סופ"ש נעים, קריר וגשום, תשמרו על עצמכם וממליצה גם על חיסון נגד שפעת -:)))




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה