יום רביעי, 5 ביולי 2017

חום של תחילת הקיץ- חלק א'

שלום לכם,

השבועיים האחרונים מתאפיינים בחום אימים, ואצלי איך שאומרים, "על הבאחטי" גם המזגן החלט להתקלקל באוטו, אף לו המפוח ועפו להם כמה אלפי שקלים ועד שהצלחתי להגיע למוסך ולשלם סבלתי בערך שבוע אם לא יותר מהחום. מכיוון שככה הדבר אז חיפשתי פתרונות יצירתיים לאיורור וגם לשיער הסורר ב"רוח" של 2 חלונות פתוחים ב 40 מעלות...איזה רוח ואיזה נעליים, הדבר הראשון שעשיתי בבית זה קצתי למקלחת אחרי נסיעות מתל אביב למודיעין ואחר כך שכבתי מתה במיטה כי כנראה גם תפסתי איזה מכת חום על הדרך.

אז בשבועיים האחרונים לבשתי הרבה שמלות ושרוולים מאווררים ובדים נושמים והרי התוצאות בפניכם עם פטנטים לשיער סורר.

אז דווקא אחרי ההקדמה על השמלות הלוק הראשון הוא מכנסיים...זה מה שניקרא לעשות שופינג בארון של עצמי בשביל לחסוך כסף.
חולצה מלפני איזה 7 שנים מבוטיק "רובנס" ז"ל החולצה ייבוא מצרפת, בד אלסטי נוח של כותנה עם ויסקוזה שלא נדבר על הגוף ונשמר אחרי כביסות כמו חדש. המכנסיים כבר ראיתן אותן עלי של "נומה" יקירתי משנה שעברה.
ואחרי שהגעתי לעבודה חיפשתי נואשות צעיף לעשות סדר בשיער שהתפזר לו ברוח החום הבלתי אפשרי. ולמזלי שמרתי 2 במשרד משום מה כאלה שפחות מלהבת מהם, הצעיף עם משהו ירוק/כחול אמנם של Balmain, מתנה מאיזה חברה מהעבר, החזיק יפה עם קשר מעניין על הראש וקיבלתי מלא מחמאות גם בעבודה וגם ברשת.

מכנסיים: נומה, חולצה: בוטיק רובנס ז"ל, שרשרת: איתן, נעליים: האש פאפיז

משקפיים: קרולינה למקה, צעיף: Balmain

לוק שני עם מטפחת על שיער סורר על הראש, היה אתמול בשמלה אורירית של "עונות" שיכולה להיות גם חשופת כתפיים,הוספתי בנדנה אדומה מהרגע שהתלבשתי בבית לחסוך על התפזרות השיער ברוח ואביזרים אדומים. התוצאה לפניכם. יכולה לומר שבאינסטגרם ממש אהבו את הלוק.

שמלה: עונות, שרשרת: איתן, נעליים: לאפייט, תיק: לקרואה

לוק נוסף ומקסים לדעתי של שמלה שהבאתי מאנגליה לפני שנתיים שמשום מה יושבת כרגע עלי יותר טוב מאשר אז ואני מרגישה עמה ממש נוח, הבד אורירי, קליל ואני ממש מוכנה למסיבת תה אנגלית בגינה.




מה שנחמד זה צבע הלק על הידיים בצבע פיסטוק עדין של ESSIE שקיבלתי מתנה מהסטייליסטית סיגלית וונש ועל הרגליים לאק אחר של ga-de 479, כמו שמשהיא הגדירה את זה צבע גלידה - פונש.
בחרתי בתכשיטי פנינים קלסיים ועדינים שיש לי אותם מתנה מחמתי מ"גראס" וטבעת ישנה מ"אסוס" עם פנינה מלאכותית.

מקווה שאהבתם עד עכשיו את החלק הראשון מבטיחה להמשיך בשבוע הבא עם החלק השני עם השמלות השונות.
ביי בינתיים וממחר סופ"ש נעים גם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה