יום ראשון, 3 באפריל 2016

קצת על ארועי Galaland וכמה אאוטפיטים

שלום לכם,

לא שכחתי ולא הזנחתי את הבלוג פשוט הייתי מאוד עסוקה. בשבוע שעבר נערך בימים רביעי-חמישי-שישי, אירוע של גאלה רחמילביץ' בקניון שרונים. אירוע של אופנה לנשים עד מידה 60 החל ממידה 34. שכל אישה תוכל למצוא את עצמה ובמגוון מידות, סגנונות ותקציבים.

זה האירוע השלישי שאני מבקרת בו, ובאמת שאפו גדול לאישה היפה בעלת השער הוורוד האקטיבית כל-כך ומביעה לכל הנשים את האירועים הנהדרים הללו.
הפעם בניגוד ל2 הפעמים הקודמות שביקרתי באירועים של גאלה הייתי מאוד מאוד מוגבלת בזמן וגם בתקציב. (זה הלך ביחד הפעם).
הצלחתי להשחיל לעצמי חלון של שעה ו10 דקות (לא צוחקת באמת) ביום חמישי אחה"צ והגעתי. לא עברתי את כל הדוכנים, חלקם לא ראיתי אפילו. אבל בהחלט שמחתי לפגוש את נעמי מ"נעמי פלוס" ואת ג'ולי המקסימה שעובדת אצלה. אני יודעת שאצל נעמי אני יכולה לבקר בבוטיק מתי שייצא לי ולהנות מהדגמים הנהדרים שהיא מייבאת מפריס.

אחר כך הלכתי ל"נומה" שאני כל-כך אוהבת ופגשתי את המוכרת גילת שטאל ואת מירב יום טוב הסטייליסטית. קצת הצצתי, קצת מדדתי, אבל לא הייתי החלטית ואמרתי שאדחה את הביקור לבוטיק בניחותא.
לאחר מכן הלכתי ל"צילה - תפור עליך". לצילה הרבה יותר קשה לי להגיע מאשר לנעמי ולדנה. כי היא באשדוד וזה לא ממש "על הדרך" הביתה. אז ניצלתי למדידות וגם היה לי זיכוי מקנייה קודמת אז קניתי חולצה חמודה בסגנון פפלום האהוב כל-כך על צילה.
בשביל שלא ישעמם לכם לקרוא בלי תמונות...הנה החולצה של צילה שלבשתי אותה היום ועלתה לי סכום "אגדתי" של 77 ש"ח-:)))




חולצה: צילה, מכנסיים ונעליים: M&S, תכשיטים: איתן
הצבע הירוק של החולצה כל-כך מרענן ודוגמאות הפייסלי אהובות עלי עד מאוד, מפתח הצוואר מדגיש כתפיים וחלק יפה אצל רוב הנשים המלאות.

הנה תמונה שלי עם צילה ונעמה פרבר שעזרה לצילה בדוכן וגם לי עזרה מאוד יפה למצוא את מבוקשי.



לאחר מכן הלכתי ל"טליה" שגם אליה קצת קשה לי להגיע ביום יום..האמת שהמידות של טליה לא תמיד מתאימות לי, אבל חשקתי מאוד בחצאית צהובה בגזרת A ולכן החלטתי להשקיע (תמונות בקרוב), שם פגשתי את הדסי יונתן המקסימה וגם משכית ישראל שצילמה אותנו.


לסיכום, מה שלבשתי באותו היום לאירוע של גאלה:
חולצה: אריסטו שמט, ג'ינס: עונות, נעליים: ניין וסט, תיק: צ'ארלס אנד קית, שרשרת: איתן
שוב פעם רוצה להודות לגאלה על ההזדמנות להיחשף למעצבות שלא פוגשים יום יום ואני מאוד מצטערת שלא יצא לי לבקר אצל מעצבות אחרות לעומק..בטוחה שבעתיד זה יתאפשר ואכתוב על כך.

שיהיה לכולכם שבוע מבורך ורק בשורות טובות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה