יום חמישי, 17 במרץ 2016

האביב המתעתע

שלום, יחסית מזמן לא כתבתי...היה שבוע עמוס דברים אישיים ולא הגעתי לכתיבה.
יש פוסט עוד שאני מאוד רוצה לפרסם בנוגע לקוסמטיקה והמלצות חדשות שלי אבל לא מגיעה לשם.
בינתיים פה ושם הצטלמתי. המזג אוויר היה מאוד מגוון הפעם. פעם קר ופעם חם והשבוע ממש החורף קפץ לביקור.

בהשפעת "משימות" שונות בקבוצות האפנה השבוע עשיתי הרבה מיקס אנד מאטץ' בבגדים בשביל לנצל עד לתום את הארון הפרטי.
והנה התוצאות לפניכן.
השילוב הראשון, משלב חצאית שכבר הצטלמתי בה בעבר, בגזרת A עם גופייה טיפה מנצנצת (לא אוהבת נצנצים בכלל בבגדים אפרופו) ומעליה בולרו של אפנת "פיפה". בגלל שאני מחוסרת מותן האשליה של הבולרו החלק העליון שמדגיש אותו ומרחיק אותו מהחלק התחתון יוצר אשליית אורך ומאין "מותן" דמיונית. ממליצה לבנות במבנה "תפוחי" כמוני או במבנה :יהלום". אפילו הראתי כיצד נראית הגופיה ללא העליונית. מעל הכל יש ג'קט ג'ינס. כי זה מראה שכבתי קלסי לאביב. מורידים את הג'קט כאשר חם ונשארים עם הבולרו.

בולרו: פיפה, נעליים: viders, השאר ישן. חצאית : מדבנהמס
לוק שני שגם כן החלק העליון היה כהה. של חולצה נהדרת מבד מדהים שבנוי בדיוק לעונות המעבר של "הגרה" משנה שעברה עם מכנסיים מאוד ישנות מלפני כמה עונות "ען-דן". שילוב מאוד נאה שנישבר עם תיק צהוב ושרשרת בגוונים ירוקים מתכתיים.



והלוק האחרון הוא מהיום...שמלה נהדרת של "נומה" וגם חכמה מאוד. למבנה גוף תפוחי או יהלומי לא כדאי להשתמש בהדפסים גדולים שמדגישים לא לטובה את אזור הבטן הבעייתי. אבל הדפס קטן שניפרס לאורך כל הגוף בהחלט הולך ויוצר צללית אחידה ומטשטשת לטובה. המחשוף בשמלה מאריך את הצוואר והחלק העליון בגוף ויוצר אשליית אורך.
הוספתי תכשיטים כחולים מנצנצים, נעליים אפרפרות עם שרוך צהוב שמתכתב עם התיק וזאת הופעה מושלמת גם לבילוי בערב לא מחייב במסעדה/פאב/פגישה עם חברות,טוב לעבודה גם כן. ג'קט הג'ינס מקליל את הלוק והופך אותו ללא רשמי.

שמלה: נומה, נעליים: דנית ירון, תכשיטים: איתן, ג'קט: אסוס



מקווה שנהנתן וקיבלתן טיפים שימושיים פה ושם.
סופ"ש נעים ורגוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה