יום רביעי, 9 במרץ 2016

פוסט לכבוד יום האישה

מברכת אתכם לכבוד יום האישה שהיה אתמול...
כל האינטרנט היה מלא באיחולים, דיבורים על מעמד האישה, זכויות שוות בעבודה ועוד כהנה וכהנה.

ללא ספק הכל חשוב והכל נכון...קיבלתי ברכה מאוד יפה ב whats-up, לדעתי מסכמת יפה מאוד וממצה את היותנו נשים.


מבחינתי, יום האישה שלי זה בחופש שלי ובשליטה שלי עד כמה שזה אפשרי בחיי. ואם בנושא הבלוג מדובר..אז החופש ללבוש, מה שאני אוהבת, בצבעים שאני אוהבת ומה שאני חושבת שנכון ומתאים.
הרבה פעמים עולות בפורומים של אופנה למיניהם שאלות לגבי מה מתאים לאיזה גיל..מה מחמיא. לדעתי זה תלוי בשילובים ובכלל אופנה זה עניין של שילובים. יש מחמאה אחת שאני לא סובלת אותה- "לוק צעיר"...שונאת את זה...אני ישר רצה למראה ומסתכלת על כמות הקמטים שיש לי  או אין לי וחושבת לעצמי...אההה- ז"א שבד"כ אני מתלבשת מבוגר והיום זה היה צעיר..., חה חה...מי שחושבת שנותנת ככה מחמאה אז ממש לא..זה מלחיץ, אבל אל תיעלבו הכל ברוח טובה. אני משתדלת להתלבש עדכני עד כמה שאפשר ונכון לפרופורציות של הגוף. יש כאלה שיראו במשהו "צעיר" מידי לגילי ויש כאלה שלא..הכל עם מה את משלבת את זה.

אז ללוקים האחרונים שלי...

בגלל שעכשיו אביב, אז פעם קר ופעם חם...אבל הראשון הוא לגמרי אביבי וכולו מ"עונות" גם החולצה וגם הג'ינס. הג'ינס עם פתחים בצדדים, בשטיפה אפרפרה כחלחלה באמת מאוד "טרנדי"


חולצה ומכנסיים- עונות, ג'קט של צילה, נעליים של דניאלה להבי ותכשיט של איתן, תיק מאנגליה









הלוק השני שהיה מאוד אהוב הוא אפרפר בשילוב צעיף בגווני אדמה...שילוב של חצאית ישנה וחולצה גם כן, כיצד אפשר הכל ביחד לנצל בשילובים חדשים.

חצאית: ישנה, חולצה מפיפה, צעיף רונן חן, נעליים:פאולה
ביום שהיה קצת קריר, הוצאתי את שמלת הקטיפה השחורה של "עונות" כמה מפתיע ואבזרתי אותה בכל מיני אבזורים...הכי הרבה אני אוהבת תכשיטים שעושים את הבגד

שמלה: עונות, תכשיטים: איתן

לוק אחרון שאחלוק אתכם היום, זאת הגרסה שלי לחולצה לבנה מכופתרת שמאוד אפנתית השנה ולובשים אותה עם ג'ינס או מכנסיים מודפסות או צבעוניות.


חולצה: ישנה מאוד ייבוא מצרפת, עליונית: הגרה, מכנסיים: נעמי פלוס, תיק מאנגליה, תכשיטים: איתן, נעליים: ecco


מקווה שאהבתם את הלוקים ואשמח לשמוע כל מה שיש לכם להגיד....תעשו share לבלוג...שיגיע לכמה שיותר נשים..

סופ"ש נעים לכולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה