יום שני, 18 באפריל 2016

קצת על קוסמטיקה

שלום לכם,
כמו חובבת אופנה אני גם ללא ספק חובבת קוסמטיקה...שנים אהבתי "מותגים" רציניים וכבדים מבחינת המחיר כמו "סטנדל" ו"דיור" לאחר מכן הלכתי לכיוון "קלארינס"..בשנים האחרונות החלטתי להדק קצת את החגורה ואני לא בוחלת במוצרים מחברות הרבה יותר זולות ומידי פעם משלבת אותם עם מוצרים של "קלארינס" שגילית שדי מתאים לעור שלי.
מה שאני טוענת שחשוב להפקיד לטפח את עור הפנים כבר משנות העשרה, ואני עשיתי זאת מגיל 15, כי התוצאות ניכרות בהמשך החיים. לא לוותר לעצמך אף פעם על ניקוי פנים בסוף היום מאיפור כמה שלא תהיי עייפה.

את הפוסט הזה אני מקדישה בעיקר למוצרי איפור מסוימים שהחלטתי עקב ניסיון מאוד מוצלח אתם להמליץ.
בולנטיין דיי האחרון בעלי הפתיע אותי בערכת איפור מקצועית של קרליין עם כמה מוצרים נלווים. המוצר שתפס לי את העין ועשה מאוד טוב לעור זה הפריימר החדש של קרליין במבצעים מחירו יגיע ל 89 ש"ח וככה נידמה לי שהוא יקר בכ 100 ש"ח.
הפריימר הוא קרם נהדר לאחר מריחה של קרם יום וכהכנה נפלאה למייק-אפ.
זה של קרליין משאיר את העור רך כמו משי לא שומני מידי ובדיוק בול - ממליצה. all in 1 primer, גם לעינים, לשפתיים ולפנים כמובן ומתאים לכל סוגי העור.


כיום במקום מייקאפים כבדים כמו שהיו פעם משתמשים בקרם BB או אפילו CC שזה שילוב של מייקאפ עם קרם לחות, תזכרו שזה בשום פנים ואופן לא מתאים במקום קרם לחות אלא רק אחריו.
אני אמליץ לכם על 3 שאני משתמשת בהם לסירוגין עפ"י הנסיבות.
אחד שמתאים ליום יום ונותן כיסוי טוב לעור בלי הברקות ובלי כלום של "פופה" הוא גם כולל פריימר בתוכו ן spf 20, גם מתאים לכל סוגי העור ובא במספר גוונים. וגם המחיר שלו מאוד הגון.


אחד שהוא קצת יותר "כבד" וניתן להשתמש בו לערב הוא של קלארינס BB Skin perfecting Cream' spf 25
אני אוהבת אותו יותר לשעות הערב והוא מכסה נהדר את העור ומשאיר אותו כמקשה אחת.

האחרון שאמליץ עליו הוא מקטגורית ה cc של חברת sebo calm, נעים ורך ועם כיסוי מט של עור.
אם כבר מדברים על seboCalm אז רוצה להמליץ לכם על הקרם גוף לעור רגיש עם ניחוח עדין ומתאים לעור יבש של החברה הזאת. ניתן לרכוש את המוצרים של sebocalm בבתי מרקחת ופארמים. יש להם מגוון מוצרים איכותיים ובמחירים שפויים ביותר.

לסיום, אמליץ לכם על 2 מוצרי איפור של Mac, אמנם לא הכי זולים, אבל איכותיים מאוד.
סומק וברונזר.

הברונזר מאוד מתאים לאיפור ערב להדגשה והצללה, ככל שמתקדמים בגיל השימוש בו צריך להיות חכם כי ההברקה שלו יכולה גם להדגיש מה שרוצים להסתיר. בכל מקרה מדובר במוצר איכותי ומצוין כמו הסומק הדחוס.

סומק

ברונזר
זהו לפעם הנוכחית. אני רק רוצה להדגיש שמה שמתאים לי לאו דווקא יתאים לאחרות. אבל תמיד כדאי לנסות. ולא חייבים להשתמש במוצרים של חברות מאוד יקרות כי גם לחברות במחירים נמוכים ובינוניים יש מה להציע. הכי חשוב להקפיד על שיגרת טיפוח ולא לפספס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה