יום חמישי, 2 במרץ 2017

לקנות בסוף עונה

שלום לכם,

בשבוע שעבר כתבתי על אאוטלטים, השבוע אכתוב לכם על קניות בסוף עונה. לעתים מה שקורה לנו שבתחילת העונה אנחנו רואים על הקולב פריט לבוש שחושקים בו מאוד והוא עולה כמה מאות שקלים. אנחנו לא עומדים בפיתוי ורוכשים אותו, לאחר חודשיים-שלושה אנחנו מגלים את הפריט במכירות סוף עונה ב50 אחוז ולעתים אף 70 אחוזי הנחה וזה מבאס ולא ממש נעים.
אני מציעה  לנסות ולדחות את הסיפוקים עד כמה שאפשר לסוף עונה. אני גם זוכרת מה אמרה פעם דוגמנית העבר קארן דונסקי. ראית ג'קט שממש ממש חלמת עליו והוא עולה הון? תלכי הביתה ותחשבי עליו טוב טוב לאחר שמדדת אותו ואם לאחר כמה ימים את עדיין שם וממש "חייבת אותו" לכי ותשקיעי בו. המשמעות של זה שאנחנו מתלהבים לפעמים מפריטים ולאחר מכן ההתלהבות פגה והפריט נראה הרבה פחות זוהר בבית.
יש לי חולשה לפריטים של מעצבים מסוימים, אבל בעונה זה בלתי אפשרי לקנות אפילו פריט אחד. בסופי עונות אני מרשה לעצמי בהנחות של 40-70 אחוז (תלוי כמה יוצא) לרכוש פריט אחד לפחות בשביל להתפנק.
כזאת היא השמלה של "אלמביקה" שרכשתי ב40 אחוזי הנחה בסוף עונה, ממש לא יכולתי לעמוד לפניה. הגזרה שלה מושלמת בשביל המבנה התפוחי שלי, הכיסים מקסימים ונוחים שעושים אותה מתאימה גם לעבודה. הבד הרך והנשפך והלא ניצמד נטול הלייקרה שכל-כך הרבה פעמים מוסיפים אותה כמעט לכל בגד ברשתות.
לשמלה הוספתי ג'קט של אלונה מירון שבסוף עונה עולה 99 ש"ח! צבע שמאוד חשקתי בו לג'קט, בורדו. את השמלה והג'קט קניתי בחנות "בורדו" בכפר מלל הוד השרון.

שמלה: אלמביקה, צעי;, gerry weber, נעליים: בינגו, שרשרת: ישנה

ג'קט: אלונה מירון
 הג'קט שימש אותי באותו השבוע גם במראה אחר לגמרי עם מכנסיים וחולצה משובצת שמתכתב עם נעליים עם דוגמת משבצות.
התיק שמלווה את המראה השני הוא של כריסטיאן לקרואה שהביאה לי אחותי היקרה מאנגליה. והיא קנתה אותו ברשת אאוטלט בערך ב 90% הנחה. אז יכול להיות שזה דגם משנה שעברה אבל עדיין תיק מסוגנן להפליא שמתאים מאוד לאביב ולקיץ וירענן כל לוק כהה בחורף.



ג'קט: אלונה מירון, חולצה: אסוס (ישנה), נעליים: אדי כלאב, תיק: לקרואה


לבסוף, בסופ"ש הנוכחי החל מהיום אחה"צ יש מכירת עודפים של מעצבות ישראליות ממידה 38-54 ברביעיית פלורנטין בת"א. אני מאוד ממליצה למי שאוהבת בגדים מקוריים ושלא יהיו יקרים שתגיע. כי ההנחות הן הלך מ50 אחוז ועד 80 אחוזי הנחה.

הנה הקישור בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/735500773280592/

שיהיה לכולכם סופ"ש נעים ורגוע עד כמה שאפשר!

❤💚


תגובה 1:

  1. טוב את נותנת לי תקווה שאפשר למצוא ג'קטים לנשים בכל המידות ובמחירים שפויים. וואו כמה שזה קשה אבל אני מרשה לעצמי לקחת השראה ולהעתיק קצת לוקים..

    השבמחק