יום חמישי, 22 בפברואר 2018

להראות ב"קלאסה"

שלום לכם,

אני כל הזמן כותבת לכם על ניצול מקסימלי של הארון ועל אסתטיקה. ומאוד חשוב לי העניין הזה של אסתטיקה וקלאסה...תמיד אני אומרת שחשוב מאוד להתלבש יפה ולא משנה אם זה יקר. החכמה היא לדעת לא להתפטות לקניות ספונטניות ואובססיביות בסוף עונה שיש מלא מבצעים אלא לדעת לשלוף את הפריטים שיהיו אפנתיים, קלסיים ו"על זמניים" בשביל לשלב אותם עם פריטים אחרים במלתחה שלנו. לדעתי עדיף לקנות בעונה פריט יותר יקר שייגע להשתלב עם חולצה פשוטה מ"פריימארק" (למשל). האלגנטיות, "הקלאסה" לא חייבים לבוא עם מחיר יקר של בגדים.
אני מעדיפה תמיד להשקיע יותר בזוג מכנסיים, ג'קט, וחולצה ורסטילית (שמתאימה למגוון שילובים) מאשר בשמלה אחת יקרה. כי שילובים עם שמלה הרבה יותר מגבילים מאשר שילובים בין חולצה לחצאית/למכנסיים שאפשר לשחק איתם.

הנה לכם כמה דוגמאות כאלה.
הראשונה היא מכנסיים בצבע בורדו, מי שעוקבת אחרי בבלוג יודעת שאני המלצתי בעבר על קנייה של מכנסיים בצבע בורדו, מכיוון שהם צבע בעצם נייטרלי שניתן לשלב עמו מלא צבעים שונים.
הפםע הלכתי על שילוב קלאסי של בורדו ומנומר.
שימו לב שכל הפריטים שלי ישנים ואתם כבר ראיתם אותם עלי, אך בוריאציות אחרות. נגיעות מנומרות עם בורדו זה "קלאסי" לגמרי ומאוד מקובל בסצינת סטריט סטייל שאני מתחברת אליו הרבה לאחרונה.

עשיתי כאן קולאז' מפורט ביותר
חולצה: שרה לוי
מכנסיים: נעמי פלוס
נעליים: פליי פוט
תיק: מאנגליה (מתנה מאחותי)
ג'קט: Franck Walder
שרשרת: איתן

תשימו ❤ שאני עושה הרבה פעמים בתמונות קלוז אפ לאיפור. מאוד חשוב לי להעביר מסר, שלא מספיק שתתלבשו יפה/טרנדי/אפנתי, חשוב מאוד לשדר טיפוח אישי. טיפוח פנים שהן כרטיס הביקור שלנו מאוד מאוד חשוב. ואיפור תמיד משלים את הסטייל ויוצר את הקלאסה. אני משתדלת תמיד שהליפסטיק שלי באווירת הצבעים של הבגדים. אם הצבע הדומיננטי כאן בתמונות הוא בורדו אז אלך על גוונים של בורדו וחציל. ואם שמתי צעיף אדום (כמו בתמונה הבאה) אז הליפסטיק יהיה אדום או ורדו פוקסיה חזק.

כאן, המוטיב הוא שילובים בין אפור לאדום על גווניו, שילוב שאני מאוד מחבבת שבטח שמתן לב.
החולצה: H&M 
מכנסי ג'ינס ותיקות ומאוד שימושיות של "עונות"
מגפונים חומים לשבירת האפור/אדום והוספת צבע שלישי של Nine west
ושרשרת חומה ותיקה מאיזה בוטיק שניסגר כבר. המשקפיים האדומים מקפיצים את הלוק גם כן


עוד דוגמה ללוק ורסטילי הוא שימוש בחצאית ותיקה בגוונים ירוקים ומשחק עם שרשרת בגוונים ירוקים חומים על רקע אפור.
בדיוק ציינתי השבוע שהצבע האפור הוא רקע נהדר ליצירת לוקים צבעוניים והוא כמו בד קנבס של צייר שעליו באים צבעים שונים. התמונה ברקע מאחורי בהחלט מדגימה ומשתלבת בלוק הכללי.


חצאית: Debenhems
סריג: עדי שדה (ישן גם כן)
שרשרת: איתן

מקווה שאהבתן את משחקי השילובים וקיבלתן רעיונות מגוונים. ועוד משהו...כל הפריטים ותיקים ואם אני מורידה את התכשיטים, אף לוק לא עולה על 300 ש"ח, חלקם הגדול סביב ה-200.

סופ"ש נעים לכולם!!!

💚💗💛

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה