יום חמישי, 1 בפברואר 2018

נוברת במעמקי הארון

שלום לכם,
מקווה שאתם בקו הבריאות, כי אני הייתי קצת חולה עם דלקת חריפה בגיד בכתף ואחר כך בשפעת אז לא ממש היה לי כח לכתוב בקושי הספקתי משהו. מה שכן מידי פעם התלבשתי גם ללכת לעבודה אחרי שבוע של מחלה.
מי שעוקבת אחרי יודעת שאני דוגלת בניצול מקסימלי של הארון ולא לבישה חד פעמית של פריט וזהו. כל מה שניכנס לי לארון לפני שאני קונה אותו אני חושבת עם מה הוא יילך לי מהפריטים שיש לי כבר. אני מנסה כל הזמן שילובים חדשים ושונים. הרבה אנשים בסביבתי וכולל משפחה חושבים שאני כל הזמן מבזבזת כסף אני אומרת שנאי עושה רק שילובים חדשים כל הזמן. בזמני הפנוי הדי דל אני אוהבת להסתכל באפליקציות PINTEREST וגם ב POLYVORE וכמובן גם באינסטגרם לקבל השראה.

אחת הדוגמאות לניצול פריטים בארון זה ג'קט הבומבר הזה שרכשתי השנה. יש לי חיבה לבומבר ולא פשוט למצוא יפים וטרנדיים במידה גדולה ולטעם שלי לפחות בארץ.
בומבר הוא ג'קט שבד"כ על ריצ'ראץ' מושפע מבגדי ספורט אבל יכול להיות אלגנטי. בד"כ קצר ויש דגמים ארוכים שלו.
שלי הוא של אופנת "ען-דן" שעשיתי לפני כשנתיים סקירה עליהם כאן בבלוג למי שזוכרת.
הבומבר הוא מקטיפה, ככה שזה טרנד כפול, גם בומבר וגם קטיפה שהיא חזקה מאוד העונה ונימצאת בשמלות, תיקים, טייצים, חצאיות. אפרופו טרנד הקטיפה, תאמצו אותו בקטנה. לא צריך כל הארון להיות קטיפה. טרנדים חולפים מהעולם אחרי עונה או 2.

חולצה: is about, בומבר: ען-דן

שמלה: אלמביקה, שרשרת: איתן

יש לכן כאן דוגמה לניצול של הבומבר על 2 אאוטפיטים שונים.
הראשון: מעל חולצה מודפסת בגוון ורוד של IS ABOUT, חצאית ישנה נושנה מאיזה חנות בצומת שילת, מגפונים והבומבר עם שרשרת.
הלוק השני: מעל שמלה משנה שעברה של "אלמביקה" בגוון זית והוספתי נקודות צהובות מוזהבות בשרשרת.


לשם איזון, הנה לוק במכנסיים או טייצים צמודים של H&M, ומעליהם סריג אוברסייז של קרנית...מחירו בסוף עונה 59.90, ונשאר רק במידה כזאת גדולה. אבל לא יכולתי לוותר עליו בגלל הבד הנינוח וגלם הידיעה שאני אחרוש עליו מהבוקר עד הערב בסופ"שים בטיולים ובסידורים.

סריג: קרנית, טייץ: H&M' ,מגפונים: אסוס (ישנים)

שרשרת: איתן
ולסיום, לוק אדמדם שבו אני מנצלת את הפריטים בארוני עד תום. סריג ישן של גולף, וג'קט משנה שעברה של אלונה מירון, מכנסיים של ג'אמפ שרכשתי בנקודות שיש לי ב"עונות" (כיף שאחותי ואימא שלי קונות שם) ונעליים של עדי כלאב מתערוכת נעליים לפני שנתיים.
שיהיה לכם ולי סופ"ש ניפלא ומלא חיים כמו הלוק האדמדם והצבעוני שלי.





תגובה 1:

  1. גם אני חולת צעיפים!! אהבתי אותם ממש, חולה על הסגנון שלך. המלצות לגופיות נשים מחמיאות? ולא משהו לילדות בנות 20 כמובן

    השבמחק