יום שלישי, 13 בפברואר 2018

סגנונות לבוש

בואו נדבר קצת על סגנון לבוש.
הרבה פעמים אנחנו נשאלים בכל מיני מקומות, שאלונים ובכלל מה סגנון הלבוש שלך? פעם סגנונות הלבוש נחלקו לספורט, ספורט-אלגנט, אלגנטי, בוהמייני-אלגנטי...תאמינו לי שאין לי מושג מה זה כל המושגים המיושנים האלה ונראה לי שעד היום לא ממש הבנתי אותם.
מה שכן, היום יש הגדרות אחרות, כמו סגנון רומנטי, בוהו שיק (בוהמייני), דרמטי, קוז'ואלי, קלסי, אלגנטי.
ויש גם סגנון אקלקטי שמשלב מכאן ומכאן. קשה להכניס אנשים להגדרות של סגנון אחד, ללא ספק שרבות מאיתנו מתחברות לכמה סגנונות. למשל מישהי שאוהבת  להתלבש ביום יום מאוד סולידי,חליפות, חצאיות עפרון מכנסיים מחויטים וג'קטים תרצה בערב להתלבש בצבעים דרמטיים חזקים, עם איפור בולט ותכשיטים גדולים.
אני חושבת שאני עצמי לוקחת קצת מכל דבר. והגעתי למסקנה שהכי מדבר אלי לאחרונה זה סגנון ה"אורבאני", שזה כאילו סגנון עירוני כזה של מכנסיים קרובים לגוף, ג'קטים, ג'ינסים, קצת אוברסייז בחלק העליון. גזרות פשוטות ונוחות, נעלי אוקספורד, מגפונים. סגנון כאילו פשוט ולא מתאמץ קצת נונשלנטי כזה.כאילו לא מתאמץ אבל עם קריצה לסגנון אפילו טיפה אלגנטי פה ושם. ואני אישית אוהבת לתבל בצעיפים ותכשיטים בסגנון של יותר בוהו שיק, מה שנותן ללוק הכללי קריצה.
אז איך עושים את זה במידה גדולה? אז הנה לכם התשובות, ואני בטוחה שלא רק מידות גדולות יכולות להתחבר ללבוש הזה.


אז כאן, יש מכנסיים משובצים, חולצה לבנה ועליה סוודר גדולה, צר עם אוברסייז לשם איזון, נעלי אוקספורד. לבוש שמתאים לעבודה בהחלט וגם לבילוי אחה"צ בבית קפה.
מכנסיים: ג'אמפ
סוודר: Debenhems (ישן 3 שנים)
חולצה לבנה גברית מכופתרת: ASOS
שרשרת ועגילים: איתן תכשיטים

דוגמה נוספת:

כאן יש ממש הומאז' לסגנון של סטריט סטייל, סגנון שמתאים לעבודה, גם משרדית וגם יותר חופשית.
שימוש במכנסיים בצבע כאמל מאוד שימושי במלתחה. מתאים להמון צבעים, כי הצבע ניטרלי וניתן לשילובים שונים, בשבועות הבאים אראה לכם שילובים נוספים עם הכאמל.
מכסניים: נעמי פלוס
חולצה: עתיקה ביותר מצרפת, טריקו משודרג עם ויסקוזה
ג'קט: Franck Wlader (ישן מגרמניה, מעצב שמעצב למידות גדולות ונימכר בבתי כלבו שם)
מגפונים: דניאלה להבי מלפני 3 עונות
תיק: מתנה מאנגליה של Fiorelli

נקנח בלוק בהיר חורפי, אפשר ללבוש לבן בחורף זוכרים? שילובים על רקע בהיר של ירוקים למיניהם יוצר לוק אורבני קצת רומנטי וקצת בוהו שיק. אז מה יש לנו? בעצם לוק אקלקטי שמערב כמה סגנונות.


מכנסיים וחולצה: נעמי פלוס
צעיף: סיגל ויזל קצת אחרת
שרשרת: שלי דהרי

אז בעצם מה אני באה להוכיח בפוסט הזה, שאפשר בלוק אחד גם לשלב מספר סגנונות וככה את יוצרת את "האני" שלך בסגנון הלבוש. לא חייבים להתקבע על משהו אחד.
ושימו לב שכל הלוקים על בסיס מכנסיים....מה זה אומר עלי? אתם כבר יודעים שבתוך תוכי מעדיפה מכנסיים.
ועוד...אפשר להתלבש גם בסגנון מחויט יותר במידה גדולה ומידה גדולה במבנה תפוחי (כמוני)😉


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה