יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

כיצד ללבוש טוניקה וטייץ ולהראות טרנדית

שלום חברים יקרים, האמת שקצת הזנחתי אתכם, כי אימא שלי הייתה מאושפזת בבית חולים והייתי הרבה אתה.
זה לא פשוט, אבל בכ"ז פה ושם הצטלמתי ויש לי כמה אאוטפיטים נחמדים לחלוק עמכם.

הראשון שאחלוק עמכם הוא של טוניקה במוטיבים אפריקאים של נטע אפרתי. נטע אפרתי היא מעצבת שגיליתי במקרה בסוכות האחרון. גיליתי את החנות שלה בשוק הפשפשים כאשר טיילתי שם. בדרך כלל היא מעצבת בגדים כ OS - מידה אחת וזה יכול להתאים למגוון מידות לפי מבנה הגוף. יש גם בגדים שהם מסומנים במידה תלוי בדגם. בכל מקרה ממליצה גם למי שעברה את המידה 44 לבקר בחנות ולקבל הפתעות. עכשיו יש מכירות סוף עונה ויש לה פריטים מסוימים ב 70 אחוז הנחה.

בשנתיים האחרונות אני די נמנעת מ"מדים של שמנות" טייץ וטוניקה. אבל בסופו של דבר אפשר למצוא פריטים איכותיים והסוד הוא ללבוש אותם נכון בשילוב אביזרים מתאימים. לא לתת לטוניקה להיות "שק" אלא קרובה יותר לקווי המתאר של הגוף, להקפיד על טייץ איכותי מבד טוב, טיפה עבה ומחמיא למידות הגוף.

טוניקה: נטע אפרתי, טייץ: H&O ׁ(ישן), שרשרת: שלי דהרי, נעליים: דניאלה להבי
במסגרת של "גילוי מחדש" של רשת "הגרה", רכשתי את השמלה המשמחת הזאת עם פרחים קטנטנים בגוונים צהבהבים.
כל-כך נשי בעיני. יש עכשיו מלא הנחות עד 70% הנחה ברשת.
שמלה: הגרה, נעליים: M&S, שרשרת: סטודיו 27 (בירושלים)
במסגרת הניסיונות שלי בשילובי הדפסים הפעם בחרתי את החצאית של דורין פרנקפורט לשלב עם חולצה של רונן חן בסגנון בוהו שיק, שילוב של פסים אלכסוניים עם פרחים הכל אפרפר עם קצת צהוב. אני אהבתי את התוצאה לא כל אחד התחבר לשילוב ההדפסים הזה.
לשיפוטכם:



עד כאן לעת עתה...
נשתמע עד הפעם הבאה, ואני מזכירה לכם שאפשר לכתוב לי בבלוג, בפייסבוק של הבלוג וגם לעקוב אחרי דרך האמייל והאינסטגרם: anettdk7


תגובה 1:

  1. וואו מהממתתת.. יש לי ממש מחסום מנטלי בלבישת טייצים וכרגע נתת לי תקווה שאני יכולה לעשות את זה ובסטייל, רעיון מעולה עם הטוניקה.

    השבמחק