יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

צעירה לנצח...

שלום לכם קוראים ובעיקר קוראות נאמנים/ות שלי.
אחד הדברים החשובים שהיו לי כאשר פתחתי את הבלוג לפני כשנה וחצי זה לתת מסר לכל הנשים שמעל מידה 42 - לא לפחד להתלבש, להיראות ולצאת מהפחד ללבוש צבעים, טרנדים עונתיים. ולא רק נשים מעל מידה 42 גם נשים בכל המידות שכבר לא בנות 20 ו 30. גם לנשים שעברו את גיל ה-40 יש מה לומר והן לא שקופות.
במהלך השבוע אני מפרסמת מספר פעמים את הלוקים היומיים שלי בכמה קבוצות אופנה. מידי פעם יש תגובות שאני אישית, הכי פחות מתחברת אליהן ולא פשוט לי איתן. כגון: "איזה לוק צעיר ומגניב", "הלוק הכי יפה שלך עד עכשיו...", נראית ממש צעירה...

המסקנות שלי מהתגובות הללו, לא הכי נעימות, ואני חושבת בראש: בד"כ אני נראית זקנה ועכשיו בגלל הג'ינס אני צעירה, עד עכשיו התלבשתי משעמם וזה הכי יפה שלי...ואז כל הביטחון העצמי שלי יורד לתחתונים.
אבל כאשר אני מתעשתת אני מבינה שאנחנו נשים מאוד שונות האחת מהשנייה. אם לאחת זה נראה המראה הכי טוב שלי, כי זה הטעם שלה, זה הצטלם יפה, זה מדבר אליה. ולאחת זה נראה סתם לוק יפה והיא סימנה לייק. אנחנו סוגדים למראה הצעיר, לנעורים, הפרסומות מלאות בדוגמניות צעירות. איילת זורר פוטרה מהוניגמן והוחלפה ע"י פרזנטורית צעירה...אז לתת מחמאה את נראית צעיר, נראה היום הכי מגניב והכי לגיטימי...בקיצור מה שאני רוצה לומר הכל בפרופורציה, לא להתרגש מכל פיפס..

הלוק המדובר "הצעיר"

חולצה ומכנסיים מ"בורדו", נעליים:מתנה ממישהי שהיו קטנות עלי והם מ"עלי אקספרס"
למעשה החולצה במקור מ"ען-דן" רק נקנתה בבורדו, וחשוב לציין שהשרשרת של איתן

לוק נוסף מאוד טרנדי ובצבע אפנתי, ירוק חזק., צירפתי לחולצה (הבאתי מקלן בגרמניה) ג'ינס יחסית צמוד ועליונית שקיבלתי מתנה מאחותי מאיזה מעצבת שמוכרת את מרכולתה ב"התחנה" בירושלים.. להשלמה אביזרים בגוונים חומים ופרינט מנומר חום על הנעליים.

חולצה: , frankwalderMyline', ג'ינס: עונות, שרשרת: ישנה, נעליים: פלייפוט



במסגרת, אתגר פריטים מנומרים, יש כאן חולצה משרה לוי שגם כן מ"בורדו", ג'ינס ישן של עונות, ג'קט ג'ינס בהיר וצעיף מנומר ירקרק

חולצה: שרה לוי, צעיף: מנגו, ג'ינס: עונות, שרשרת : ישנה
לסיכום מביאה לכם מספר תמונות מהשקה של קולקציית קפסולה של "דניאלה להבי", למזלי/שמחתי כאשר ביקרתי כל המידה 38 של הנעליים נגמרה כבר..וככה חסכתי מעצמי ומחשבון הבנק הרבה עגמת נפש-:)))






ובנימה אופטימית זו....שיהיה המשך שבוע נעים וסופ"ש טוב לכולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה