יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

על שילובים חדשים של פריטים ותיקים

אתם יודעים/ות, כאשר התחלתי לכתוב את הבלוג לפני כשנה וחצי מה שעמד כנגד עיני זה מסר להעביר שמעל גיל ומשקל ומסוים אפשר להתלבש בשביל להיראות ולא להתחבא.ואני חוזרת על המנטרה הזאת לעיתים קרובות.
אני מפרסמת את התמונות שלי כמה פעמים בשבוע בקבוצות אופנה שונות ברשת, קבוצות אופנה "רגילות" וקבוצות אופנה למידות גדולות. קבוצה אחת כזאת אני בעצמי מנהלת "פורום אופנה מלאה".
אבל כאשר אני מקבלת מחמאות בקבוצות "הרגילות" של האפנה אני יודעת שהמסר שלי עובד.
לאחרונה קיבלתי כמה תגובות בסגנון: "פעם ראשונה שאני רואה אישה לא רזה והיא נראית מליון דולר".
"איזה כיף לראות אותך מדגמנת כל יום עם ביטחון עצמי את הלבוש שלך".
"את נראית מהמם"...וכו' וכו'..
מה אני מסיקה מהתגובות הללו? השתאות שאישה יכולה במידה גדולה להיראות אסתטית, מרשימה וכו'..נשים תופסות מזה אומץ בעצמן להתלבש ולא לפחד אם השמינו כמה קילוגרמים או יותר.
הייתי רוצה שהבלוג יגיע לעוד נשים..חשוב לי המסר שהאפנה לא שייכת רק לצעירות ורזות.
חברות שלי שמכירות אותי בחיים שואלות: כמה בגדים יש לך? מלא? כל הזמן חדש. אז זהו שלא. אני הרבה מאוד ממחזרת, משלבת שונה, אחר, ואז חושבים שזה חדש.
הדוגמה הראשונה לזה, זאת השמלה של המותג "האני בי" שכבר לא קיים, כי המעצבת סגרה אותו. מלפני שנה וג'קט של צילה - תפור עליך גם כן משנה שעברה. בשילוב חדש בין שניהם יוצר משהו אחר.
שמלה: האני בי, ג'קט: צילה, נעליים: לאפייט (מלפני 3 שנים) שרשרת: הגר סתת, טבעת יד שנייה
הג'קט עם הפרינט המנומר האפור מאוד אפנתי וגם מבריק טיפה מוכסף טרנד חזק מאוד החורף.

שמלה נוספת מלפני שנה וחצי מהאתר yoursclothing בצבע בורדו יין, אחד הצבעים הדומיננטיים החורף, בשילוב נעליים של דנית ירון בצבע אפור עם שרוך צהוב שילוב אלגנטי שיכול לעבוד גם ביום יום. הוספתי לו ג'קט ג'ינס גס שלא כולם התחברו ללוק הזה. כי הג'קט היה לא מעודן ולא קצר ואני בעצם רציתי ל"שנמך" את השמלה שתתאים לעבודה.

הוסף כיתוב: שמלה: yoursclothing, נעליים: דנית ירון, שרשרת: נטע ליבנה

ג'קט: אסוס (ישן)

לוק נוסף ממוחזר ביותר מבחינת הפריטים הוא של סריג בגוון חרדל מ"עונות" מלפני איזה 4-5 שנים, הצבע החרדל בשנים האחרונות חזק מאוד באופנה. צירפתי לו ג'ינס ישן גם כן של עונות בגוון כחול/אפור מאוד מיוחד, ג'ינס בגזרה ישרה מאוד מומלץ לנשים עם בטן של מבנה "תפוחי" כמוני.

ג'ינס וסריג: עונות (ישנים), שרשרת: רונן חן, נעליים בינגו
מקווה שאהבתם את האאוטפיטים הממוחזרים וקיבלתן רעיונות לשילובים.

אני כאן בשבילכן לשאלות, בקשות, בבלוג, בפייסבוק ובאינסטגרם.
סופ"ש נעים לכולם!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה