יום ראשון, 29 בינואר 2017

בניחוח וינטאז'

שלום לקוראים היקרים, האמת שהזנחתי אתכם קצת, אבל מנסה לחזור לשגרה.
הייתי עסוקה עם אימא שלי שחלתה ועם הילדים המון המון.
עכשיו מתפנה קצת לכתוב.

לכולנו יש פריטים בארון שקשה לנו מאוד להיפרד מהם מסיבה זו או אחרת. לפעמים הפריטים קטנים עלינו ואנחנו מחכים מתי נעשה דיאטה והם יעלו עלינו. לפעמים הפריטים נראים לנו לא עדכניים בכלל אבל בגלל ששילמנו עליהם כל-כך הרבה חבל להיפרד. חמתי שבת 86 שתבדל לחיים ארוכים שומרת פריטים מלפני 30 ו 40 שנה בארון כי הם במצב "כמו חדש" וחבל להיפרד מהם.
אני דווקא אחת שמאוד אוהבת לדלל את הארון פעם בחדשים-שלוש ולראות מה כבר גמר את הקריירה, מה להעביר הלאה, מה לזרוק ובכלל...אבל גם לי יש פריטים מלפני 20 שנה לפחות ש"חבל לי להיפרד מהם" בגלל האיכות/מחיר/מידה כל מיני כאלה...
פריט כזה מצאתי בארון בתלייה העליונה (יש לי תלייה תחתונה ועליונה בארון) מסתתר, זהו סריג עם דוגמה אתנית? או לא, בגוון סגול כהה, צבע שקשה מאוד למצוא ולי הוא מאוד מתאים לפנים. כנראה בגלל זה שמרתי עליו וזה סריג של מארקס אנד ספנסר באנגליה, שבזמנו עלה לי 45 פאונד!!! זה היה לפני 20 שנה וזה היה הרבה, חשבתי שיהיה השקעה לטווח ארוך.
השמשתי אותו על שמלה בניחוח שנות ה-70 של "אסוס" שיש לי אותה כבר עונה שלישית ולמרות שרווליה הקצרים הבד שלה מתאים בול לחורף.
התוצאה לפניכם עם הקארדיגן של M&S ובלעדיו.
ככה לובשים וינטז'...

סריג-קארדיגן: M&S, נעליים: בינגו, תיק: מתנה מאחותי מאנגליה

שמלה: אסוס (ישן), שרשרת: איתן
יש גם בגדים שיש להם "ריח" של וינטז'...הכוונה שימוש בתחרה, קטיפה, תכשיטים, סיכות לפעמים יוצרים אווירה בסגנון וינטז'י וככה היה הלוק שלי באותו היום שלבשתי כמעט הכל שחור עם תבלינים אדומים. הסיכה היא סיכת פרפר שהבאתי מלפני 20 שנה ממוזיאון הפרפרים בסטרטפורד, אנגליה עירו של שקספיר, יש לי 2 אחת אדומה ואחת ירוקה. הנעליים בסגנון רטרו יוצרים גם כן אווירה של אדי כלאב סטודיו בירושלים שיוצר נעליים מיוחדות בעבודת יד ואני רכשתי אותן לפני מספר חדשים באחת מתערוכות הנעליים בתל אביב.

חולצה מציצה: צילה תפור עלייך, מכנסיים שחורים בייסיק, עליונית תחרה: אלונה מירון (3 שנים)
נעליים: אדי כלאב
סיכה: מוזיאון הפרפרים באנגליה, סטרטפורד, מלפני 20 שנה
לוק אחרון שארצה לחלוק עמכם הפעם (ודווקא יש לי עוד כמה שנשמור לפעם הבאה) גם כן קצת שחור וקצת דרמטי עם ניחוח עכשווי אבל תיבולים שיכולים להיות גם של "פעם"
חצאית ארוכה עם שסע ופסים באלכסון שיוצרים צללית ארוכה ועליה חולצת תחרה עבה עם תכשיט מובנה של "עונות" מלפני שנה וחצי, צעיף טרנדי עם גולגלות, צמיד מתכתי ביחד יוצר כמו לוק רוקאנדרולי אך אלגנטי ולא בועט.
לשיפוטכם:

חצאית, צמיד וצעיף: סיגלית וונש, חולצה: עונות (ישנה), נעליים: פליי פוט, ג'קט: ען-דן
טוב, מקווה שנהניתם ובעיקר נהניתן וקיבלתן טיפים מעניינים. נתראה בקרוב מאוד שוב פעם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה