יום חמישי, 27 באפריל 2017

חולצת טריקו


שלום לכם,

לחולצות הטריקו יש היסטוריה ארוכה. שנים השתמשנו בחולצות טריקו למיניהן בשעורי ספורט ולפעילויות של טיולים והתעמלות. בשנים האחרונות יש לחולצות טריקו עדנה, הן משודרגות עם כתוביות עם מסרים חברתיים, או סתם כתוביות מגניבות וטרנדיות. יש הדפסים מדליקים עליהן, נצנצים, הוספות של בדים כמו שיפון שמשדרגות אותן ככה שנוכל להשתמש בהן גם לעבודה, מתחת לג'קט או בשילובים מתאימים גם לצאת לבילוי לא מחייב עם חברים.

היום לבשתי חולצת טריקו שחורה, בכלל התחשק לי לוק שחור להיום, אבל דאגה...יש נקודות צבעוניות פה ושם. החולצה שלי בעלת שרוולי שיפון וחצייה בערך מהבטן גם כן שפונית ככה שאם לובשים חלק תחתון בגוון אחר משחור זה נראה כמו חולצת בטן. אבל אל דאגה, חסכתי לכם את "הסקנדל"...☺הוספתי לה חצאית עפרון שחורה מטריקו ג'רסי. לחולצה הדפס מגניב עם מוטיב הגולגולת שכל-כך אפנתי השנה ויש עליונית רקומה מעניינת מעל.
ההדפס הצבעוני על השחור מוסיף צבע ואני הוספת שרשרת כוכבים עם מתכת להדגשת הצבעים ותיק לבן לשבירת השחור.

החולצה והחצאית מ"אסוס", אם כי החצאית ממש ישנה מלפני 3 שנים בערך.

שרשרת: סיגל ציון


חולצה וחצאית מאסוס, עליונית: סיגלית וונש, תיק: לקרואה |(מתנה מאחותי)

הנעליים הן סנדלים מפליי פוט, חייבת לומר שבד"כ המידה שלי 38 אבל במקרה הזה לקחתי 37, הן סופר נוחות וסופר טרנדיות ומשתלבות היטב בלוק שחור/לבן




זה קלוז אפ לשקיפות מלמעלה של החולצה



בניגוד לטריקו השחורה אתמול לבשתי טריקו לבנה מ H&M פשוטה לגמרי עם כתובית חמודה: Today Make Magic
לחולצה הנחמדה הוספתי ג'ינס של עונות משנה שעברה סטרצ'י עם פתחים בצדדיו ולהקפצה של המונכרומטיות זרקתי ג'קטון קטנטן בצבע ירוק רעל שיש לי אותי כשנתיים מ"פיפה" והוא מוסיף המון. זה לוק מושלם ליום עבודה.
שימו לב שהתיק הלבן מתאים גם ללוק הזה


חולצה: H&M, מכנסיים: עונות, ג'קט: פיפה, שרשרת: שלי דהרי, טבעת ועגילים: איתן



מקווה שאהבתם את הפוסט, אשמח לשמוע ממכם...כרגיל במייל, בפייסבוק ובאינסטגרם Anettdk7

בשבוע הבא פוסט לשבועות....להתראות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה