יום חמישי, 18 באפריל 2024

קצת לפני החג

שלום לכם1

כותבת לכם פוסט שלפני חג הפסח. הפסח הזה מאוד שונה משאר חגי הפסח. עניין החטופים לא ניפטר עדיין ועשרות משפחות מתפללות שיקיריהם יחזרו הביתה לחג. העניין האיראני מעיב מהצד השני. הצליחו להפחיד אונו כהוגן לפני כמה ימים. אבל למרות הכל עם ישראל הוא עם חזק ומגובש (למרות כל החיכוכים והקיטובים) וכמו שגוף האדם שוכח לאחר כמה זמן מפצעים ומתרגל, ככה גם אנחנו, מתרגלים בכל הכאוס הזה להמשיך ולתפקד כמעט כרגיל. רוצה להמליץ לכם לראות בנטפליקס סדרה חצי תיעודית על משה ויציאת  מצרים. סדרה ב 3 פרקים שמתארת את כל סיפור יציאת מצרים מבעד עיניהם של 3 הדתות המונוטאיסטיות. 

אבל בחזרה לענייננו לעניין האופנה. הקיץ הכה בנו די בהפתעה ובבת אחת. כאילו לכאורה אביב, אבל הימים כאלה חמים לאחרונה והלילות יותר קרירים. והבניינים שאנחנו עובדים וגרים בהם עדיין לא התחממו מהחום בחוץ והם די קרירים. מה שמחייב יצירתיות בלבוש. תקופת האביב הכי מתאימה להתלבש בשיטת "הבצל" - ז"א שכבות שונות שמתקלפים מהן במהלך היום ובסוף ובתחילת היום שוב פעם מתכרבלים בחלקים העליונים.

השנה מאוד אפנתי צבע התכלת הוא נימצא בבגדים, תיקים, מניקור ובכל אביזרי אופנה ונעליים. מי שלא ממש מתחברת מציעה תמיד לרכוש פריט אחד בצבע אפנתי ולשלבו עם צבעים אחרים. למעשה כל סוגי הכחול איכשהו באופנה מאוד כרגע.


אתמול עשיתי מניקור ובחרתי בצע התכלת שבעיני זה מרענן מאוד ומאוד אביבי. מה דעתכם?

עם התכלת התחיל לי הרומן לפני כמה שנים, ככה שבלייזר בגוון תכלת - שזה פריט מאוד אפנתי אצל פאשניסטיות היה לי כבר 4 שנים בארון מ shein (בתקופה שעוד הזמנו משם) באופן כללי שמתי אותו מעל חולצה ומכנסיים בגוון כחול כהה והוספתי צעיף צבעוני עם צבע תכלת שולט, ככה שיכולתי להוריד את הג'קט ולהשאר רק עם הצעיף כשנהיה חם יותר.



ג'קט מshein
מכנסיים מאלמביקה
חולצה מפאריס וצעיף מתנה מחברה

עוד לוק בגווני תכלת:





עשיתי כאן שילובים בין חולצה עם הדפס בגוון כחול/תכלת פייזלי עם מכנסיים בצבע אבן ונעליים באותו הצבע שמעריכות את הלוק. וגם תיק בגווני שמנת/אבן.

מכנסיים מחני קליין וחולצה מפאריס מ ulla popken, רשת אופנה משבדיה לפלאססייז., רשת שאפשר למצוא הרבה באירופה. תיק מרונן חן


ועוד לוק שאני מאוד אהבתי. בו אני לובשת חולצת פסים תכלת, שבכלל חולצת פסים תכלת לבן זה פריט חובה במלתחה באביב הנוכחי וכל רשתות האופנה מוצפות בפריט זה בכל מיני גרסאות. הפעם לבשתי חולצת פסים ומעליה בלייזר סגול, 2 הפריטים מ C&A פאריס. מעל מכנסי ג'ינס ישנים של H&M






להמשכיות יש נעליים כחולות של המותג בינגו שנותנות אורך נוסף ללוק.

\בקיצור, אם בא לך להיות טרנדית ולא להוציא יותר מידי כסף על פריטים אפנתיים לכי על חולצת פסים תכלת/לבן. זה פריט על זמני וקלאסי שיתאים להמון לוקים שתיצרי לעצמך, זה יפה עם ג'ינס, עם מכנסיים לבנים ליום העצמאות למשל, עם מכנסיים כחולים, בצבע אבן, אפילו עם מכנסיים אדומים או בגוון פוקסיה זה יהיה מושלם. 

ועכשיו אני רוצה לאחל לכולם חג חירות שמח, חג אביב, תטיילו, תאכלו טוב, תהנו ומקווה שהחטופים יחזרו הביתה וישכון שלום במחוזות הצפון והדרום.

💙💚💜


4 תגובות:

  1. איזה כיף שאת מביאה לנו את הטרנדים העכשויים. מאוד אהבתי את חולצת הפסים וגם את היתר. שיהיה לנו חג חירות אמיתי עם החתופים בבית. שיהיה לך חג שמח. לך ולמשפחתך 🌷🩷🌷

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שרה יקרה!מאחלת לך אותו הדבר

      מחק
  2. יופי של פוסט, אנה יקרה! אהבתי במיוחד את הלוק עם הז'קט הסגול.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אורית, שמחה שאהבת. באמת עם הג'קט הלוק מאוד מוצלח💜🩵

      מחק