יום חמישי, 18 ביוני 2015

הכירו אותי

שלום,

חלקכן בודאי ניתקלתם בתמונות היומיות של האאוטפיטים שלי בקבוצות אופנה ברשת פה ושם. אבל מזמן כבר רציתי לפתוח בלוג אופנה אישי ולשתף בנסיון שלי וידע שרכשתי גם אחרות.
לא חסר בלוגים של אופנה מהעולם, וגם בלוגים של אופנה בארץ וגם אופנה במידות נדיבות, אבל בד"כ,  אולי מלבד בלוג אחד שאני מכירה רוב הכותבות הן נשים בשנות ה 20- או ה-30 לחייהן. אני, מה לעשות כבר עברתי את ה -40 ומתקרבת לסופו או טו טו. כן, יש כאלה שיגידו, לא נראית, הפנים לא מסגירות אבל תעודת הזהות לא משקרת.
ולכן חשוב לי לייצג בבלוג ולתת מענה גם לנשים יותר בוגרות, זה לא אומר שלנשים צעירות יותר אין מה לחפש כאן, לדעתי בהחלט יהיה מה לראות ולקחת השראה.
המטרה שלי לתת במה גם לנשים מעל מידה 48 מענה בתחום האופנה.
מכיוון ששם הבלוג הוא גם "המלצות קטנות". אני אגע גם בתחומים שקשורים לא רק לבגדים, גם לקוסמטיקה, איפור, אביזרים וגם דברים אחרים מתוחם הלייף סטייל.

אז בכל זאת כמה מילים על עצמי: אני אנה (או אנט), נשואה ואמא לתאומים שבעוד מספר חדשים יחגגו בר מצווה, עובדת באוניברסיטת ת"א בניהול אחת הספריות. בעלי איש הייטק ואיש חינוך חובב אסתטיקה ועושה תכשיטים להנאתו, הנאתי והנאת הקונות את השרשראות והטבעות הקסומות והייחודיות שלו.

מאז ומתמיד אהבתי אופנה. תמיד חיפשתי לצאת מתוך הג'ינס והטריקו וחיפשתי בשוקי הפישפשים ובוטיקים מיוחדים חולצות סאטן, משי וקטיפה ואביזרים ועגילים מיוחדים. בתקופה של שנות ה-80 ותחילת ה-90 שעוד האופנה לא היתה "אישו" גדול בארץ כמו בשנות ה-2000 ובעשור האחרון בפרט.
כיום יש הרבה יותר מבחר של"דברים מיוחדים" ובשוק הפתוח באינטרנט יש מגוון אפשרויות לכל אחת שרוצה לפתח סגנון אישי משלה. וכן גם במידה גדולה זה אפשרי. יש הרבה השראה באינטרנט וגם יש הרבה מעצבות שלאט לאט מבינות כי הקימורים של האישה הישראלית לא מסתיימים במידה 44 במקרה הטוב.




אני חולה על נעליים, תיקים, שרשראות, ואביזרי אופנה בכלל. אוהבת איפור וחושבת שהוא חשוב מאוד לטיפוח האישי.
עם כל אהבתי לאופנה אני אף פעם לא מותרת על הנוחות, להיות כל היום על הרגליים עם עקבים מעל 7 ס"מ זה לא פשוט, אז מחפשים את האמצע, משתדלת שהכל ישתלב בהרמוניה ויצור מראה זורם ועדכני.
אני מאוד אוהבת מכנסיים, בילדותי כל הזמן הלבישו אותי שמלות ורציתי רק מכנסיים, אז הרבה שנים רוב האאוטפיטים שלי נעצרו בכל מיני שילובי מכנסיים, לעיתים רחוקות חצאיות ושמלות. השנה אני מוצאת עצמי יותר ויותר לובשת שמלות וחצאיות, פחות מיכנסיים. האמת שגם אני פחות מוצאת מיכנסיים שמוצאים חן בעיני ויתאימו לעונות היותר חמימות של השנה. בחורף זה הרבה יותר פשוט.
אני אדבר כאן על טרנדים, על האינטרפרטציה האישית שלי לטרנדים. אני חושבת שגם חשוב להיות קשובים ומודעים לטרדנים, אך לא להיות עבד להם. אלא למצוא את המה שהכי אוהבים בתוך הטרנד.



 אני אשתף כאן אתכן את הלוקים שלי, המלצות קטנות לרכישות בגדים, נעליים, אביזרים, קוסמטיקה ולייף סטייל מידי פעם.

המוטו שלי לנשים: שלא משנה באיזה מידה את, ולא משנה אם את בדיאטה, לפני או אחרי, תמיד את יכולה להוציא את המקסימום מהמראה שלך והכי חשוב לשדר אסתטיקה וטיפוח.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה