יום ראשון, 28 ביוני 2015

רישמי מארוע האופנה יפה בכל צורה

שלום לכן בנות והפעם בבלוג שלי רישומי מארוע האופנה שנערך בשבוע שעבר בין ה 24-26 ליוני: יפה בכל צורה.
אני הגעתי לאירוע בסביבות השעה 1400 אחה"צ ביום חמישי בתקווה שלא יהיה עמוס. אך כבר בכניסה מצד שמאל ראיתי אצל צילה- תפור עליך פקק תנועה, אמרתי...טוב נו נחפש משהו פחות פקוק כרגע.

מכיוון שאני מאוד לחוצה בזמן בד"כ ומאוד מוגבלת בלו"ז שלי החלטתי לדגום רק את הדוכנים שכבר "בניתי" עליהם מראש.
באתי עם תקציב מאוד מוגדר ומאוד לא רציתי לעבור אותו ולהשתולל. ואני חייבת להגיד שאילו לא הייתי מתפתה לקנות שרשרת של רוני עוזיאל הייתי עומדת בו בגאון (אבל שרשרת זה לא נחשב, נכון?)

הלכתי ישר לנומה, הלא היא דנה מליק המקסימה, ואני חייבת לציין שהיא מקסימה בחיים עוד יותר מאשר בתמונות ובפייסבוק, כולה קורנת וחיוך מקסים על הפנים שלה.  דנה באמת ובתמים הגדילה את המידות שלה, לפי דעתי עד 56 אם לא יותר בחלק מהדגמים. רק שהיא מציינת את המידות (1,2,3,4) או (s, m, l xl).
אני נדלקתי ישר על חצאית הפסים המשגעת ומדדתי 2 חולצות. לקחתי את שתיהן במידה L למרות שבשקט יכולתי לקחת גם M אבל אני מתה על גזרות Loose, גזרות חופשיות ופחות נצמדות למרות שאני לא מגזימה עם הגזרה הזאת כי אני ממש ממש לא אוהבת שקים ואוהלים למיניהם.

לאחר מכן הסתכלתי אצל השכנה המקסימה והחייכנית ענבל "האני" ממרן, ראיתי שמלות ארוכות ויפיפיות, אבל ידעתי שכבר בזבזתי חצי תקציב אצל דנה אז הבטחתי לענבל המקסימה שאבקר אותה בסטודיו בעתיד.
ראיתי שלאט לאט הפקק אצל "צילה - תפור עליך"  התדלדל, אז החלטתי לנצל את המומנטום. צילה מקסימה וחייכנית ומלאת חיים, גם אימא שלה יפה ואדיבה והמוכרת בקופה מקסימה ביותר.
צילה לכבוד האירוע הגדילה את המידות עד 54. צילה הנמרצת מצאה לי ישר את שמלת הטניס החביבה בצבע כחול. אמנם חשבתי שהיא יותר מידי "בודיקון" (קרובה לגוף) אך צילה התעקשה שזה יפה. החלטתי הפעם לא להתווכח. לקחתי אצלה חצאית פרחונית משגעת בדוגמה שראיתי שפחות לקחו אותה בנות (שבד"כ מעדיפות עם הרקע הורוד, ואני לקחתי כחול-ירוק) וחולצה בדוגמת פפיטה שלא בטוח שממש מתאימה לימי הקיץ הלוהטים אבל לימים סתיו ללא ספק.
כאן, התקציב שלי אזל לגמרי. וכאשר פגשה אותי ברחבה טלי שרף חזן (טליה) לא ממש יכולתי לקנות כבר כלום...רק הצצתי בקולקציה והתרשמתי מהחמימות והנעימות של טלי, הבטחתי לה שאבקר אותה בבית טפר באחד מימי השישי במהלך הקיץ. הבנתי שטלי הגדילה מידות עד 50 בחלק מהדגמים.
לא יכולתי להתעלם מדוכן התכשיטים של רוני עוזיאל וכאן פשוט עברתי את התקציב ורכשתי את השרשרת היפה עם האבנים הכחולות (כן, יש לי בהחלט חולשה לכחול שהוא השחור החדש מבחינתי).

פגשתי ביריד גם את גלי שולמן האדיבה והמקסימה וגם לה אני חייבת ביקור. פגשתי את נורית ויינשטיין היפיפייה והמרשימה שהבטיחה לי שבעתיד תגדיל את המידות מעבר ל46-48 בקולקציה שלה.
וחוץ מזה לא נשאר לי זמן לטייל בין הדוכנים האחרים.
בעניין תאי המדידה שהם בעצם פרגודים, אולי צריך לחשוב על פתרון אחר בעתיד, אבל זה לא פגע בהנאה בכלל בכלל.

כל הכבוד לגאלה רחמילביץ הנהדרת על המיזם החשוב והמרשים הזה. גאלה בעצמה פגשה אותי בכניסה והייתה סופר חביבה ונחמדה. פגשתי גם פנים שרואים אותם רק בפייסבוק וכאן ראיתי אותם גם מחוץ למסך.
האווירה היתה מפרגנת, נעימה, הנשים פרגנו אחת לשנייה בזמן המדידות ואכן הרגשתי כמו בקניון של מידות נדיבות שכל החנויות חושבות עלי בתור הלקוחה הפוטנציאלית.

אני ללא ספק אבקר בעתיד גם אצל נומה וגם אצל צילה וענבל ונעמי יונה וטליה וגלי שולמן ואחרות שהיו שם. אבל כרגע..התקציב אזל.

אני אעלה בהדרגה תמונות לקבוצות אופנה של מה שקניתי וגם כאן.
הנה טעימה קטנה:

ע"פי העיקרון שלי של mix&match, ישן וחדש: חצאית של צילה, חולצה של פיפה, נעליים של רנואר
שרשרת ועגילים מחנות תכשיטים בדרך בית לחם בירושלים. טבעת מאיטליה



דוגמית: חולצה של נומה עם שרשרת של רוני עוזיאל שבתמונה משום מה נבלעה קצת



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה