יום שלישי, 23 ביוני 2015

המלצות אישיות לקניית בגדים

שלום לכם ובעיקר לכן,

הרבה בחורות/נשים שואלות אז היכן את קונה את הבגדים שלך? אז אני עונה: למעשה במקומות שונים ואף לעתים משונים. אני לא מקובעת על חנות אחת בלבד. אני אוהבת מגוון. אני גם לא אוהבת לתכנן את הקניות שלי, הכי טוב כאשר הן ספונטניות לגמרי.

אני אדבר על חנויות ואחר כך נעבור לרשת.

אם לדבר על הבייסיק, אז ללא ספק בשביל נשים במידות "גדולות" טוב וכדאי להיכנס ל"עונות", אפשר גם לקרייזי ליין שמחזיקים מידות עד 52, אבל זה נתון לטעם אישי, אני ב90% מהמקרים לא באמת מתחברת לקרייזי ליין.
ב"עונות" ניתן למצוא ג'ינסים מחמיאים, חולצות טריקו, חצאיות ג'ינס, חצאיות בסיס שחורות, חולצות מכופתרות, טוניקות, שמלות, גלביות, אביזרים בסיסיים ואף בגדי ספורט. למעשה מי שרוצה לרכז במקום אחד את הקניות שלה יכולה לצאת עם מלתחה שלמה מ"עונות". יש גם חנויות של "עונות עודפים" שמפוזרות ברחבי הארץ ושם ללא ספק ניתן למצוא פריטים מעונות קודמות בהנחות משמעותיות.
אבל להתלבש רק מ"עונות"? זה משעמם, בעיני חסר ייחוד ובסופו של דבר גם מונוטוני. אין כמו לשלב.
ממליצה בחום גם על "הגרה" בשביל בייסיקים, בהגרה תמיד סטנדים של אאוטלטים.

סריג מ"עונות", חצאית מבוטיק בצומת שילת
י

חולצת וינטאז' מפיפה ומכנסיים מ"דיסקרט" (מ"בורדו")


ממליצה על רשת "בורדו"- יש 3 (בחיפה, רמת גן ובהוד השרון) בבורדו זאת מאין חנות גדולה שמחזיקה תחתיה מלא מותגים מחו"ל ומהארץ של יצרניות שונות למגוון מידות ושל מעצבות כדוגמת אלמביקה שאני מאוד אוהבת אבל לא תמיד יכולה להרשות לעצמי. יש הרבה טענות שבבורדו יש טעם מיושן ומבוגר, אבל זה ממש לא מדויק. יש פשוט הרבה מותגים ומגוון לכל הגילאים וממש לכל המידות, כן זה דורש סבלנות או פשוט כמוני שתמיד אין לה זמן, לדעת בדיוק מה אני מחפשת וללכת בדיוק לאותו המקום.

רשת אריסטו שמט נותנת מענה  ממידות 38 ומעלה נעצרת באזור ה-50, (מידות 1-7) אבל חלק מהדגמים מאוד נדיבים. באמתחתי מכנסיים במידה 48 שלהם והם בסדר גמור. בכלל נושא המידות בארץ זה דבר מאוד נתון לאינטרפרטציה של כל רשת ורשת. במקום אחד 48 יעלה ובמקום שני 48 יעלה מקסימום על רגל אחת.

אציין את אופנת PIPA  אשר יושבים ברעננה ופתוחים בד"כ רק בסופשים של חמישי-שישי-שבת. אופנת יבוא מסקנדינביה בעיקר ולאחרונה גם מאנגליה. אמנם לא הכל זול, אבל יש מבצעים פה ושם והבגדים איכותיים לא מתכווצים בכביסה. יש בפיפה לאחרונה סטנדים של אופנת וינטאז' במגוון מידות עד 58, מומלץ להציץ לחובבות הג'אנר.

חולצה מ"פיפה" ומכנסיים מ"ען-דן"





אופנת "ען-דן" יקרה מאוד, משווקת בהרבה מקומות בארץ ובחנות הדגל "תשורית" באבן גבירול בת"א. אך הבדים איכותיים מיובאים מאיטליה ודגמים מחמיאים ביותר לנשים מלאות וגם גבוהות. יש פעם או פעמיים בשנה מכירות רציניות שהם מוכרים את כל הפריטים מעונות קודמות ב 100 ש"ח, מאוד מומלץ לעקוב.

באבן גבירול בת"א מול מגדל המאה יש אופנה צרפתית של ג'אן מארק פיליפ, אמנם יקר אך בכ"ז יוצא דופן, איכותי ושווה בדיקה ומעקב למבצעי סופעונה.
אם בצרפת עסקינן, אז לאחרונה לבוטיק נעמי ברחוב באזל בת"א נוספה חנות נעמי פלוס (נידמה כבר קיימת כשנה, מקווה שאני לא טועה) נעמי יונה הבעלים מייבאת בגדים במידות עד 52 מפאריס ומאיטליה, שווים ביותר. ולמידות קטנות יותר יש את בוטיק האם נעמי.

אציין בקטנה: אלמביקה, דורית שדה, דיסקרט, אלונה מרון שיצא לה לאחרונה ליין זול יותר בשם just once ומאוד מומלץ, צעיר ועדכני. 
יש מעצבות צעירות בתל אביב ובאשדוד שעדיין לא דגמתי אותן ומחכה להפנינג "יפה בכל צורה" בשביל להכירן ואז בטוח אכתוב גם עליהן.
יש בצומת בילו גם את החנות "מותגים" שבפנים יש את כל המותגים המוכרים יותר ופחות של מידות נדיבות יותר ופחות. בגדול בגדי מעצבות בהנחות.

ודבר הכי חשוב, להיכנס גם לחנויות שלא מוגדרות כמידות גדולות, תמיד יש הפתעות ולא להגיד בטוח אין כאן שום דבר בשבילי, לנסות
אפילו בגולף רכשתי החורף 2 סוודרים והם למעשה נעצרים במידות 44-46 מקסימום.
תמיד אני ממליצה להיכנס לבוטיקים שכונתיים או מיוחדים, יש שם אופנה מעניינת ולעתים של יצרנים לא מוכרים אבל במידות נדיבות.

אז זה בגדול, על חנויות שאני מבקרת בהן פה ושם בארץ.

בקשר לאינטרנט

אין לי הרבה ניסיון, אך יש מספר אתרים שאני ממליצה.
קודם כל אסוס- http://www.asos.com/
גם לרזות וגם ליין הפלוס סייז עד מידה 28 אנגלית (56 אצלנו)
זול, עדכני, שווה לכל נפש

אתר נוסף - יורז http://www.yoursclothing.comhttp://www.yoursclothing.com/
אתר בריטי שבהחלט מוגדר למידות פלאס סייז עד מידה 60 אצלנו הכל ממידה 42. לא הכי זול, גם דמי משלוח 18 דולר. אבל צריך לעקוב אחרי מבצעים, קופונים וקודים אז יוצא יחסית משתלם. הבגדים איכותיים ותפורים טוב. יש המון בגדים באתר גם "מבוגרים" לטעמי וקודרים, אבל יש שמלות, טוניקות וחולצות חמודות בהחלט.

אתר מאוד אהוב עלי מצרפת, שיקי, מקורי ומתאים גם למידות 36-56, וזה ניפלא שמה שבחורה במידה 38 לובשת גם זאת במידה48 ויותר לובשת. יש בשמלות גם אורכים- קצר, ארוך, סטנדרטי וזה ניפלא כי זה מתאים לגובה.
שם של האתר המקסים: Balsamik- http://www.balsamik.com/en/
שימו לב שהמחירים ביורו, גם כן לא הכי זול.


חולצה מBalsamik, מכנסיים מ"הגרה"

שמלה מ"יורז"



אתר נוסף יקר יחסית ומומלץ באמת רק אם יש לכם שם הנחות וקופונים שונים, אתר מארה"ב והפלוס שהמחירים מופיעים בו גם בשקלים מהמסכים בארץ: http://catherines.lanebryant.comhttp://catherines.lanebryant.com/

יש עוד כמה אתרים שאני עדיין דוגמת, אז כרגע לא אכתוב עליהם, אולי בהמשך. חשוב לי לציין שכל דבר שאתם מזמינים לא יעלה על 75$, כן, כולל דמי משלוח. כי אחרת תשלמו מס וזה עלול לצאת לא משתלם, אבל הכל לשיקולי הקונה.


תזכרו שהכי כדאי להתלבש לפי שיטת Mix & Match, לערבב בין מותגים, בין יקר לזול, בין אינטרנט לחנויות בארץ ואז פשוט הכל נראה הרבה יותר מעניין. ולא לשכוח - אביזרים, תיקים, נעליים (אבל זה פוסט אחר...)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה